حقوق مدنی گروه تماس برای 'مکث' on Facebook ads - Tue, 17 Jun 2020 PST

چند حقوق مدنی و دیگر گروه های حمایت در تماس زیادی تبلیغ برای جلوگیری از Facebook کمپین های تبلیغاتی در ماه ژو

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

چند حقوق مدنی و دیگر گروه های حمایت در تماس زیادی تبلیغ برای جلوگیری از Facebook کمپین های تبلیغاتی در ماه ژوئیه به دلیل آنها می گویند شبکه های اجتماعی انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محدود کردن نژادپرستانه و خشونت آمیز محتوا بر روی پلت فرم آن است.

این گروه در "#StopHateforProfit" کمپین راه اندازی چهار شنبه, شامل ضد افترا, لیگ, NAACP, خوابیده, غول, رنگ, تغییر, رایگان مطبوعات و حس مشترک.

"روشن است که Facebook و مدیر عامل شرکت, مارک زوکربرگ, دیگر به سادگی غفلت, اما در واقع, از خود راضی در گسترش اطلاعات غلط با وجود آسیب غیر قابل برگشت به دموکراسی ما. چنین اقداماتی را upend یکپارچگی ما انتخابات را به 2020 گفت:" NAACP مدیر عامل شرکت جرثقیل جانسون در بیانیه ای.

این گروه می گویند که Facebook تقویت سفید supremacists اجازه می دهد تا پست که تحریک خشونت و حاوی تبلیغات سیاسی و اطلاعات غلط و متوقف نمی شود "بد بازیگران با استفاده از پلت فرم به انجام آسیب برساند." آنها می خواهند برای اعمال فشار عمومی در Facebook به "توقف تولید درآمد تبلیغات از نفرت مطالب ارائه پشتیبانی بیشتر برای افرادی که اهداف نژادپرستی و نفرت و افزایش ایمنی برای گروه های خصوصی بر روی پلت فرم."

Facebook را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر.

بزرگ شرکت های فن آوری باید تلاش بیش از چگونه برای مدیریت سیل نوشته ها و فیلم هایی را که کاربران قرار داده و بر روی سیستم عامل خود را هر روز. Facebook کارکنان به تازگی علنا مورد انتقاد قرار زوکربرگ برای تصمیم به ترک پست توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که پیشنهاد پلیس-خشونت معترضان در مینیاپولیس می تواند ضربه.

آن را به عنوان چهره, انتقاد سیاست خود را از اجازه دادن به سیاستمداران برای ارسال اطلاعات نادرست از جمله در مورد رای گیری شرکت راه اندازی یک تلاش به افزایش در ایالات متحده میزان مشارکت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن