Mariners مقابله با نادر چهارم جولای با هیچ ballgame - Sat, 04 Jul 2020 PST

شاید تنها چیزی عادی در این مورد چهارم جولای در نظر سنت بودند دمای خنک تر و ابری صبح آسمان در منطقه Puget صدا ک

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

شاید تنها چیزی عادی در این مورد چهارم جولای در نظر سنت بودند دمای خنک تر و ابری صبح آسمان در منطقه Puget صدا که راه داد به یک حداقل گرمتر بعد از ظهر با چند کمتر ابرها و نکات آفتاب.

گسترش رمان coronavirus لغو سالانه عمده آتش بازی نشان می دهد – سیاتل Seafair تابستان چهارم تاکوما آزادی عادلانه Bellevue خانواده 4 اورت رنگ آزادی جشنواره و JBLM آزادی متحرک – مجبور محدودیت در کباب و تجمعات و خوب هیچ virus می تواند به صدمه سگ های داغ.

و البته هیچ لیگ اصلی بیس بال بازی در حال بازی. بعد از ظهر بیس بال بازی در چهارم جولای یک جزء اصلی برای MLB. مارینرز شده اند که میزبانی فیلادلفیا فیلیز در 1:10 بعد از ظهر در T-Mobile پارک. آنها تا به حال خود را در دومین روز از تقسیم تمرینات تیم ملی در راه اندازی مجدد برای بهار آموزش فروخته شده به عنوان "اردوگاه تابستانی."

اولیه امیدواریم در طول مذاکرات اخیر بین MLB صاحبان و MLB بازیکنان کانون بود شروع مجدد بهار آموزش در 10 ژوئن و باز روز در چهارم جولای. اما هر دو طرف تماشا که hittable زمین رفتن بدون حتی یک نوسان در یک نتیجه. به جای آنها تمرین در روز آنها می تواند شروع کردم 2020 فصل است.

"من فکر نمی کنم من تا به حال یک چهارم جولای ما نیست که در یک بازی" Mariners مدیر اسکات Servais گفت. گفت: "من به کسی شب گذشته که این خیلی بد است که ما قادر به باز کردن فصل ما امروز. من فکر می کنم این امر می شده اند بسیار جذاب اگر آن را همه می تواند گرد هم آمده اند.

"این واقعا می شده اند یک نقطه وحدت برای همه در سراسر کشور ما و آن چیزی است که ما قطعا نیاز دارید. در حال حاضر به عنوان تست فقط از طریق پشت بام رفته در تعدادی از مناطق مختلف من احساس می کنم بد برای بسیاری از مردم است. این خانواده معمولی دریافت-togethers در چهارم ژوئیه خانواده چیزهای زیادی از این مسائل است که لغو و یا قرار دادن در خود نگه دارد."

عدم وجود یک بازی هنوز برچسب دار به عنوان تفریح و سرگرمی ملی در این تعطیلات خاص خودنمایی می کند. مارینرز تا به حال خانه بازی چهارم جولای قبلی سه فصل است.

"بیس بال همیشه بافت راه خود را در وجود دارد" Servais گفت. "این که آیا آن را در رادیو شما در حال تماشای یک بازی در تلویزیون چگونه است باشگاه محلی انجام می دهند ؟ شما در حال بازی آن را به عنوان یک بچه شما در مسابقات جوانان. آن را همیشه بیس بال چرم مصنوعی به چهارم جولای. خوشبختانه ما به خارج در این زمینه امروز و کار کردن اما نه همان به عنوان یک بازی."

درجه بندی ایمنی خود را

بعد از روز اول که ویژه صبح و بعد از ظهر تمرینات از گروه های مختلف از بازیکنان Servais خوشحال بود با تلاش خود بازیکنان و مربیان پایبند به دستورالعمل های دقیق در محل.

"این یک تغییر آن را متفاوت" Servais گفت. "ما می دانستیم که در آینده و شما فقط سعی کنید به آن را در آغوش. اجتماعی-فاصله یک چیز بزرگ. من می دانم که ما باید تعداد زیادی از مردم به تماشای آنچه که ما در حال انجام در ballpark گرفتن یادآوری به ما."

Servais یک یادآوری در مورد فاصله در طول تمرین پنبه حلاجی شده در روز جمعه.

"ما تا به حال چند بیش از حد بسیاری از بچه ها تجمع در اطراف پنبه حلاجی شده قفس دیروز" او اعتراف کرد. "این نوع از محل پاتوق. ما چهار یا پنج بچه ضربه در یک گروه شما رو دو یا سه ضربه مربیان در اطراف و شما باید یک زن و شوهر تصویری بچه ها در اطراف و قبل از اینکه شما نگاه کنید تا شما رو 18 نفر ایستاده در منطقه ای که ما نباید در. بنابراین ما باید به چند تنظیمات وجود دارد."

این کوزه را تا به حال یک زمان آسان تر در حفظ دستورالعمل. به آنها اجازه داده سه توپ بیسبال را پرتاب اغل گاو یا حشم و یا بلند-بازی شیر یا خط و سپس توپ در حال بررسی.

"من احتمالا احساس بهتری در مورد آن 10 روز به این چیزی که در مورد روال عاقلانه" Servais گفت. "همانطور که همه ما می دانیم بازیکنان هستند تا به قفل معمول هنگامی که آنها به ورزشگاه. پس از آن گرفته شده در حالی که کمی برای دریافت وجود دارد اما ما به شما وجود دارد, ما در حال رفتن در مسیر درست است."

مربیگری آموزش و برقراری ارتباط با این ماسک می توان به چالش کشیدن اما Servais در نظر آن را یک ناراحتی جزئی.

"ما تنظیم کنید," او گفت:. "این هنجار جدید. آن را قطعا نیاز به اتفاق می افتد. با آنچه در جریان است در سراسر کشور در حال حاضر ما واقعا نمی این را جدی بگیرد. از آنچه که من در تلویزیون دیده می شود برخی از کلیپ ها از برخی از تمرینات و نحوه تمرینات ما می رویم همه مصرف آن بسیار جدی است."

گرفتن آن را دان

جاستین دان انداخت 20-زمین زندگی می کنند حلاجی-جلسه تمرین صبح شنبه رو دی گوردون کایل Seager و برایان اوکیف. او تنها پارچ پاک برای پیشبرد تا از اغل گاو یا حشم جلسات پس از او شده است می خواهم در حال حاضر شده است پرتاب جلسات زندگی می کنند در این تیم پیچیده در آریزونا به هم اتاقی خود جیک logic wolf و اولین baseman اوان سفید.

"آنها مرا عمیق, بازگشت به عقب در همان روز" او گفت:.

پس از تصمیم گیری برای ماندن در آریزونا در طول خاموش کردن او در ابتدا انداخت به یک شبکه در یک کوچک پنبه حلاجی شده قفس خود را. همانطور که همه چیز را باز کرد تا او قادر به پرتاب به اغل گاو یا حشم گیر فلمینگ بائز در اغل گاو یا حشم جلسات.

"زمانی که تسهیلات باز من شروع به پرتاب وجود دارد," او گفت:. "من زنده پرتاب BPs یک بار در هفته و بلند کردن و من رو تا تقریبا دو نوبت زندگی می کنند. که به سیاتل من خیلی راحت با جایی که من در آن بودم."

پس از ساخت MLB اولین سپتامبر گذشته دونن خواهد بود بخشی از دریانوردان' شش مرد چرخش به شروع فصل.

"قطعا هیجان زده,," او گفت:. "در همان زمان من می دانم که هیچ چیز در حال رفتن به به من تحویل داده. من مجبور به قرار دادن در کار – تلاش مستمر در روز و روز را به بهترین من می تواند باشد."

همچنین

برای طرفداران که مایل به دیدن این دریانوردان' تمرینات این تیم تصمیم گرفته است به livestream صبح و بعد از ظهر تمرینات از دوشنبه تا جمعه در کانال یوتیوب خود را Facebook صفحه و دیگر رسانه های اجتماعی. با وجود کامپیوتر-کنترل دوربین در پارک است که می تواند نشان می دهد bullpens این خمیر کادر و زاویه گسترده ای در این زمینه است.

Servais گفت: این تیم شروع خواهد شد intrasquad بازی در تاریخ 10 ژوئیه. این دریانوردان در حال کار با ESPN 710 برای برخی از پخش برنامه های زنده از آن بازی است. ریشه های ورزشی نیز ممکن است televise آنها, اما احتمالا در یک تاخیر اساس امید بستن به آنها نشان می دهد در شب و کار در برخی از مصاحبه ها و اخبار دیگر. "این intrasquad بازی ها هر روز نمی خواهد تمام شود نه زمین باز یافته بازی ها," او گفت:. "این به شما بستگی دارد که چه تبادل حال حاضر در دسترس برای کسانی که به طور خاص روز. بنابراین در حال حاضر یکی از اولین ... احتمالا ما در حال رفتن به باید پنج یا شش نوبت آن روز. ما نیاز به ما hitters زنده در خفاش. من به امید پایان تمام intrasquad بازی که ما بچه ها که نیاز به آماده شدن برای روز افتتاحیه که آنها تا به حال در جایی نزدیک به 30 در خفاش.

علاوه بر Gordon, Daniel Vogelbach ساخته شده و اولین حضور خود را در این زمینه در چهار شنبه-صبح تمرین. بعد از ظهر تمرین بود و نه به رسانه ها. اما Servais می گویند که هنوز هم وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان در انتظار ترخیص از خود COVID-19 تست برای پیوستن به این تیم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن