Dishman تپه محافظت از راه اندازی از طبیعت در خانه مجازی برنامه - Sun, 02 Aug 2020 PST

در پاسخ به این اثر COVID-19 همه گیر است که با داشتن طبیعت آموزش و پرورش برنامه های Dishman تپه حفاظت کمیته آمو

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

در پاسخ به این اثر COVID-19 همه گیر است که با داشتن طبیعت آموزش و پرورش برنامه های Dishman تپه حفاظت کمیته آموزش و پرورش ایجاد کرده است طبیعت در خانه آنلاین رایگان طبیعت منبع آموزش برای کودکان و خانواده خود را.

طبیعت در خانه را می توان در یافت dishmanhills.org/nature-at-home. این برنامه باعث می شود مجازی چه Dishman تپه حفاظت بچه ها در تپه های برنامه کودکان را فراهم می کند و شامل فیلم های آموزشی و همراه با فعالیت های ورق است که به نام "کودکان و نوجوانان Flyers."

"ما همه چیز را آموخته ایم از هشت سال از بچه ها در تپه برنامه و تبدیل آن به یک فرمت است که می تواند لذت می برد در هر نقطه بدون نیاز به فرد در گردهمایی" جف Lambert, Dishman تپه حفاظت, مدیر اجرایی گفت: در انتشار اخبار. "با این پلت فرم آنلاین ما برای رسیدن به هدف و نه فقط اسپوکن اما کودکان و نوجوانان و خانواده ها از سراسر غربی است."

فیلم ها به دسته های زیر تقسیم: Dishman تپه تورهای, علم, مفاهیم, مجله, فعالیت, کشف, طبیعت, چالش, هوای آزاد, نکات ایمنی و کتاب و داستان. نمونه هایی از فیلم ها در علم concepts دسته شامل "تست PH اصول" "زیستگاه" و "چرخه آب."

در روزنامه نگاری دسته کودکان می توانند یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد یک مجله و با استفاده از خارج از منزل به عنوان الهام بخش برای نوشتن هایکو limericks و بیشتر. ماهیت چالش بخش کودکان را تشویق می کند برای تعیین اینکه آیا یک شی است که سنگ یا چوب و آنچه اتفاق افتاده است به یک درخت خاص و کسانی که خوردند balsamroot.

تا کنون 40 ویدئوها ایجاد شده بیشتر در تولید.

"ما امیدواریم که برای الهام بخشیدن به کودکان و نوجوانان در تمام سنین برای یادگیری در مورد جهان طبیعی و کشف ارتباط جدید به طبیعت" ریک سورن Dishman تپه محافظت از آموزش و پرورش صندلی در آزادی گفت:. "این سری مجازی است یک منبع برای همه کودکان و نوجوانان برای دسترسی به محیط زیست و طبیعت, آموزش و پرورش, آیا آن را در حیاط خلوت خود و یا در نزدیکی یک پارک یا منطقه طبیعی مانند Dishman تپه."

طبیعت در خانه ایجاد شده بود با کمک مالی و پشتیبانی از صبح ستاره پایه و اساس که در خدمت جوانان در خطر در جامعه و پشتیبانی از کودکان و نوجوانان در تپه های برنامه است.

"ستاره صبح بنیاد اختصاص داده شده است برای تبدیل جامعه ما آسیب پذیر ترین جوانان به سالم و با اعتماد به نفس و مولد بزرگسالان از طریق آموزش و پرورش و غوطه وری" جولی وبستر مدیر عامل شرکت ستاره صبح, بنیاد گفت: در یک نسخه. "پرورش این نوع کنجکاوی و تعجب است که دقیقا آنچه جوانان در خطر نیاز به شروع به ساختن دانش و اعتماد به نفس آنها نیاز است که یک عمر گذشته."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن