Blue Jays به نگه تابستان اردوگاه های آموزشی در تورنتو در آماده سازی برای کوتاه MLB فصل

جیز آبی در حال بازگشت به تورنتو برای تابستان اردوگاه های آموزشی پیش از لیگ اصلی بیس بال را کوتاه فصل اما سوال

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

جیز آبی در حال بازگشت به تورنتو برای تابستان اردوگاه های آموزشی پیش از لیگ اصلی بیس بال را کوتاه فصل اما سوال باقی می ماند در مورد که در آن تیم بازی خواهد کرد آن فصل به طور منظم بازی.

این باشگاه روز پنجشنبه اعلام کرد که بازیکنان و پرسنل بودند از اتمام مصرف قراضه در بهار مجتمع آموزشی در Dunedin, فلوریدا و خواهد مدیره خصوصی چارتر پرواز به تورنتو در این آخر هفته.

تنها آن دسته از بازیکنان و کارکنان که آزمایش منفی برای coronavirus در طول فرایند مصرف خواهد تاریخ سفر به کانادا, با توجه به آزادی از این باشگاه است.

تورنتو گزارش دریافت معافیت نامه ای از دولت فدرال در روز پنج شنبه بعد از ظهر با توجه به Sportsnet را شیعه Davidi.

فدرال و استانی و شهرداری دولت تا به حال به طور مشترک به تصویب جیز' نرم افزار میزبان خود را تابستان اردوگاه های آموزشی در تورنتو است. یک منبع دولتی گفت: ستاره در اوایل این هفته جیز را به پایبندی به یک اصلاح قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به تورنتو جداسازی سفر خود در این تیم در هتل ماریوت تورنتو هتل مرکز شهر متصل به Rogers Centre.

"در هسته این طرح مستلزم بازیکنان و پرسنل باشگاه را به یک محیط بسته در Rogers Centre است که جدا از عموم مردم گفت:" باشگاه آزادی. "در همکاری با بهداشت عمومی سازمان جیز آبی را تاسیس جامع پروتکل برای اطمینان از بالاترین استانداردهای سلامت و ایمنی را برآورده قبل و در طول سفر و به ایجاد یک گروه قرنطینه محیط زیست در راجرز مرکز و مجاور هتل."

اصلاح قرنطینه سیاست مشکل ساز خواهد بود برای MLB و جیز اگر اعمال هنگامی که آنها شروع فصل به طور منظم است که تحت لیگ برنامه شامل سفر به و از ایالات متحده است. بیس بال خود را تحت عملیات دستی نیاز به معافیت به کانادا COVID-19 دستورالعمل که دولت هر کسی reentering کشور از غیر ضروری سفر باید خود جدا برای 14 روز. ممنوعیت غیر ضروری سفر باقی مانده است در اثر سراسر کشور تا 21 ژوئیه است و انتظار می رود تمدید شود.

این باشگاه تاکید کرد که در حالی که هیچ تصمیم گیری ساخته شده در یک سایت به صورت فصل به طور منظم بازی های خانگی خود را اولویت است Rogers Centre.

"این تیم همچنان به دنبال این گزینه با سلامت و ایمنی عمومی و این تیم در خط مقدم" باشگاه گفت: در یک نسخه.

گفتگو در مورد آنچه اتفاق می افتد فراتر از بهار آموزش ادامه خواهد داد. تورنتو گزینه ها گفت: که شامل بازی خود در فصل به طور منظم بازی در فلوریدا شاید در کنسرت با Tampa Bay Rays. فلوریدا وزارت بهداشت تایید 10,109 موارد اضافی از COVID-19 روز پنج شنبه شکستن یکی دیگر از تک روز ضبط و هل دادن دولت تعداد موارد تایید شده به 169,106.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

— با فایل های از علامت Zwolinski

Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن