جورج فلوید تظاهرات آوردن NBA مربیان کردن نیمکت به عنوان عوامل تغییر

نیک پرستار خوبی می داند که چگونه منحصر به فرد خود را و موقعیت خود را چگونه مهم آن است که چگونه آن را می تواند

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

نیک پرستار خوبی می داند که چگونه منحصر به فرد خود را و موقعیت خود را چگونه مهم آن است که چگونه آن را می تواند به طنین انداز با بسیاری از مردم در بسیاری از سطوح.

او می تواند رسیدن به Raptors, طرفداران بازیکنان خود را, کارکنان خود و حمایت از کارگران در اطراف او. و مثل همه مربیان NBA در این آشفته و نگران بار او بدانند چگونه بهترین را به استفاده از محل خود را در دنیای ورزشی.

در حال حاضر او و همکارانش — تمام 30 سر مربیان بی شماری از دستیاران و مربیان سابق — در حال تدوین برنامه ای برای ارائه پیام های مهم به جامعه است.

تظاهرات خشمگین در سراسر شمال امریکا در حال انگیزه پشت یک تصمیم NBA مربیان کانون به اعتصاب یک کمیته برای پرورش بهتر روابط, برای کمک به تسکین بخش ravaging جامعه پس از مرگ جورج فلوید در رویارویی با یک مینیاپولیس افسر پلیس در حال حاضر به اتهام قتل.

مربیان دیده اند همه این تظاهرات که تبدیل شده اند بیش از حد اغلب به شورش است. آنها شنیده ام کلمات بازیکنان شفاعت برای پایان دادن به تبعیض و خشونت پلیس و آنها نیاز به اضافه کردن اقدامات خود و کلمات برای همیشه در حال رشد می شود.

"من قطعا درک و حتی می تواند تحسین مردم که می آیند و اظهارات اما ما احساس می کنیم مثل بسیاری از اظهارات وجود دارد و آنچه ما واقعا نیاز به یک برنامه عمل" پرستار گفت: در مصاحبه روز سه شنبه. "آنچه که ما می رویم به انجام است که می تواند تفاوت ایجاد و برقراری ارتباط است که از آن شروع می شود."

این کمیته گزارش شامل Gregg Popovich از سن آنتونیو اسپرز طلایی دولت Steve Kerr, لوید پیرس از Atlanta Hawks, J. B. Bickerstaff از کلیولند کاوالیرز, Quin اسنایدر از یوتا جاز و مربیان سابق Stan Van Gundy و دیوید Fizdale. آن را برای دیدار روز شنبه بیشتر به بحث در مورد راه هایی برای اقدام در تمام لیگ 30 شهرستانها.

"حوادث چند هفته گذشته پلیس در خشونت دهها و از پرخوری جلوگیری کنیم ؟ نژادپرستی — آیا شرم آور و ضد انسانی و غیر قابل تحمل" یک بیانیه از مربیان سازمان گفت. "به عنوان یک گروه متنوع از رهبران ما باید مسئولیت را به ایستادن و صحبت کردن برای کسانی که نمی باید یک صدا و به ایستادن و صحبت کردن برای کسانی که احساس می کنم آن را بی خطر است برای انجام این کار.

"شاهد قتل جورج فلوید در خون سرد و در روز روشن است دچار آسیب های روانی ملت ما اما واقعیت این است که آمریکایی های آفریقایی تبار را هدف قرار داده و قربانی را به صورت روزانه. به عنوان NBA مربیان ما نمی تواند این درمان را به عنوان یک حادثه جدا از خشم."

بدانند چه باید بکنید و چگونه است که در موضوع فوری. آن را تبدیل به یک نقطه از بحث در جلسات روزانه که پرستار دارد با کارکنان خود را.

"ما در یک تماس هر روز در حال حاضر در تلاش برای فقط بحث در مورد ایده ها و بحث در مورد راه های ما می تواند تفاوت و چه می کنیم؟" پرستار گفت:. "چگونه می توانیم با استفاده از این پلت فرم برای برخی از تغییر ؟ چگونه می توانیم با استفاده از این پلت فرم برای بیشتر خوب است ؟ چه کاری می تواند ما را در حال حاضر و پس از آن چه می توانیم انجام دهیم که ماندگار زمانی که ما به عقب بر گردیم به ما فرم واقعی زمانی که ما به عقب بر گردیم به بازی ... زمانی که ما به عقب بر گردیم به نیاز مردم در این عرصه زمانی که ما به عقب بر گردیم به اینکه در این جوامع است.

"امیدوارم که می توان به زودی از آنجا که ما باید قادر به انجام چیزهای که."

مربیان در موقعیت منحصر به فرد که در آن نه تنها می توانید آنها ارائه پیام از طریق اقدامات خود و تعامل با طرفداران اما آنها می خواهیم بازیکنان را به انجام همان. آن چیزی است که پرستار در حال حاضر ذکر شده به رپتورز: نیاز به استفاده از موقعیت خود را به منجر شود.

"من تا به حال این تیم در (کنفرانس تلفنی) و یکی از چیزهایی که من می خواهم به استرس است که که در آن آنها می آیند از خود جوامع محلی آنها در حال نگاه کردن به," او گفت:. "آنها یک پلت فرم خود را در جوامع محلی بیش از حد, و ما آنها را تشویق به استفاده از این سیستم عامل برای ارتباطات بیشتر بیشتر درک وحدت و عشق و تمام کسانی که کلمات — که آنها نیاز به دریافت کنید و سعی کنید برای کمک به اگر آنها احساس آنها می تواند اگر آنها احساس نیاز و یا اگر آنها می خواهند."

پرستار و موقعیت به عنوان سر مربی تنهاست کانادا تیم در NBA را بدهد و او را از دیدگاه های مختلف به برخی از درجه است. و در حالی که همه چیز را کامل در اینجا آنها را به عنوان مواد منفجره که در برخی از شهرهای آمریکا وجود دارد و ممکن است پیام های که می توان از آن.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما قطعا متفاوت درست است ؟" آیووا متولد مربی گفت. "خیلی بیشتر ناآرامی خیلی بیشتر شورش بسیاری بیشتر چیزهایی که اتفاق می افتد در ایالات متحده و این نوع باعث می شود ما متفاوت از سمت راست شروع.

"(تورنتو) یک شهرستان که کامل نیست اما قطعا دستگیره تنوع را تشویق می کند تنوع. من فکر می کنم مردم را در اینجا بسیار خوب است و من فکر می کنم, آن را قطعا چیزی است که ما می توانیم نشان می دهد. من فکر می کنم ما نشان می دهد که و که دوباره می آید از چیزی داخل تورنتو کانادا, ما سازمان ما بازیکنان اعتقادات."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن