مردم کسب و کار: سهشنبه, مارس 24

کشاورزیدر کشاورزی استفاده موسسه تحقیقاتیک شهرستان وسکا سازمان است که به ترویج منافع اقتصادی برای کشاورزان اعلا

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

کشاورزی

در کشاورزی استفاده موسسه تحقیقاتیک شهرستان وسکا سازمان است که به ترویج منافع اقتصادی برای کشاورزان اعلام کرد که جف Grevمعاون امور قانونگذاری برای Austin, Minn.-بر اساس هورمل مواد غذاییشده است به نام به هیئت مدیره.

معماری/مهندسی

ویسکانسین-بر اساس طراحی-ساخت شرکت پروفرما استقبال کرده Hollis Linehan به عنوان مدیر طراحی-ساخت خدمات و رهبر شرکت مینیاپولیس ،

ساخت و ساز

Timco ساختیک پلیموث-بر اساس پیمانکار عمومی و متخصص در مراقبت های بهداشتی و ساخت و ساز و توسعه اعلام کرد خود را به ویسکانسین با استخدام Tal آرمسترانگ به عنوان سرپرست پروژه.

آموزش و پرورش

مت Mikulskiمعاون رئیس جمهور از حسابرسی داخلی برای مینیاپولیس-آموزش مبتنی بر حمایت سازمان ECMC گروهمنصوب شده است به مینه سوتا دولت هیئت مدیره از ادامه حقوقی آموزش و پرورش از طریق ژوئن 2022.

خدمات مالی

ایده آل Credit Union, Woodbury شده است به نام "بهترین اتحادیه های اعتباری در شرق مترو" برای چهارمین سال متوالی توسط خوانندگان Stillwater روزنامه روزنامه است. ... Thriventیک مینیاپولیس-بر اساس علایق مزایای سازمان اعلام کرد که Rohit دموکراسی و اتحاد پیوست سازمان به عنوان افسر ارشد بازاریابی. ... Stephen Swenson اتحاد پیوست وینونا مبتنی بر تجار بانک به عنوان معاون ارشد/مدیر ارشد فناوری اطلاعات جایگزین رادنی Nelsestuenکه بازنشسته است و در ممکن است.

مراقبت های بهداشتی

نخست درمانیک Eagan داروخانه مبتنی بر سود مدیریت شده به نام دکتر جوزف صافی به عنوان معاون ارشد و افسر ارشد پزشکی.

افتخارات

سازنده کاروس-Anderson, مینیاپولیس اعلام کرده است که اعطا شده است فرماندار ایمنی شایسته جایزه در به رسمیت شناختن برتری در پیشگیری از آسیب دیدگی عملکرد. ... پل هافمن اعلام کرد که او موفق به دریافت Patriot جایزه از وزارت دفاع پشتیبانی کارفرما گارد & ذخیره برنامهشناخت کمک و حمایت از او ارائه شده به عنوان سرپرست به کارمند Dane Mattern در طول نه ماه استقرار نظامی به افغانستان است. هافمن آگهی اکسل انرژی's سرمایه گذاری از برنامه های بازیابی در سنت پل.

قانون

Faegre آبخوری اعلام کرد که John W. Ursu, اتحاد پیوست شرکت مینیاپولیس دفتر به عنوان یک شریک در کسب و کار دادخواهی ، Ursu, می آید به شرکت از گرین Espelکه در آن او تمرین به مدت 15 سال. ... Messerli Kramer اعلام کرد که متی Sorensen اتحاد پیوست تجاری املاک و مستغلات در مینیاپولیس.

تولید

Crenlo مهندسی کابینیک روچستر, Minn.-بر اساس تولید کننده مهندسی اپراتور کابین و رول بیش از سازه های محافظ برای تجهیزات سنگین و وسایل نقلیه-بزرگراه اعلام کرد Matthew کرمل شده است به نام مدیر ارشد اجرایی.

سازمان های غیر انتفاعی

کری Jo کوتاه25 سال کارمند , St. Paul & مینه سوتا بنیادشده است ارتقا به مدیر ارشد جامعه تاثیر است.

انسان دوستی

Margaret A. کارگیل PhilanthropiesEden Prairie اعلام کرد که آلیشیا Fitzpatrick اتحاد پیوست سازمان به عنوان مدیر برنامه حیوانات رفاه و کیفیت زندگی است.

املاک و مستغلات

بین المللی معدن | مینه سوتا, Minnetonka استخدام لورا مورخواهد شد که تاریخ آن دفتر کارگزاری بخش به عنوان معاون رئیس جمهور.

خدمات

NuVinAir جهانیفراهم می کند که وسیله نقلیه پاکیزگی محصولات و خدمات به صنعت خودرو اعلام کرد: شرکت توسعه به مینه سوتا با شهرهای دوقلو مبتنی بر Jason Freeland به عنوان franchisee.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب