روزانه حواس پرتی: AirJamz گیتار انتخاب کنید شما اجازه می دهد خود را تکه تکه نگرانی دور (بدون گیتار مورد نیاز)

Bummed با تمام که میشود کشور ما از دیر ؟ زمان برای کشیدن گیتار برقی خود را و منفجر کردن برخی از بخار!اگر شما ل

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

Bummed با تمام که میشود کشور ما از دیر ؟ زمان برای کشیدن گیتار برقی خود را و منفجر کردن برخی از بخار!

اگر شما لازم نیست که مانند یک گیتار (که می تواند بسیاری از شما) پلیموت-بر اساس Zivix است بهترین چیز بعدی. آن AirJamz گیتار الکترونیکی انتخاب شما را تبدیل به یک درجه گیتاریست با موسیقی شما را در پرواز — شما پاره پاره کننده شما و دوستان شما می توانید لذت بردن از.

این AirJamz جفت از طریق بلوتوث با یک اپل آی فون, اپل و یا AirPod را لمس کنید. شما پس از آن آتش تا AirJamz موسیقی برنامه برای دریافت cuh-razy.

این نرم افزار دارای یک کتابخانه از کلام توالی پوشا چنین به عنوان ژانرهای راک, هیپ هاپ, کشور و کلاسیک. مطبوعات بازی, شلاق انتخاب کنید و تلنگر آن را با شور و نشاط در هوا به منظور افزایش سهام لحن با تمام شیوه های صوتی پیشرفت است.

استفاده از Zivix را AirJamz گیتار الکترونیکی انتخاب بسیار به عنوان شما می سنتی انتخاب کنید به جز شما در حال برقراری ارتباط با یک برنامه موسیقی به جای فیزیکی گیتار و رشته ها. (Zivix)

در "فلز مکانیک ضرب وشتم:" برای مثال شما می توانید آزمایش با ریف, پاره, whizz و باس-انفرادی اثرات. کشیدن مجازی انتخاب در سراسر صفحه نمایش دستگاه خود را به تغییر از اثر به اثر. یا دو تا AirJamz-ing یک اثر در حالی که ضربه زدن بر روی صفحه نمایش را به دنبال دیگری. فقط برو آجیل خوب است ؟

این AirJamz موسیقی برنامه با این نسخهها کار (و بسیاری از سرگرم کننده) بدون AirJamz اما شما واقعا می خواهید $24.99 لوازم جانبی برای تجربه کامل.

این AirJamz نیز کار می کند با یکی دیگر از Zivix برنامه Airoike که به شما امکان اضافه کردن افکت به آهنگ در کتابخانه iTunes شما. خیلی بد برنامه نگه داشته توفنده بر ما (که هیچ سرگرم کننده).

کاربران Zivix را AirJamz گیتار انتخاب نمی ارتباط برقرار کردن با یک گیتار واقعی. به جای انتخاب مذاکرات با AirJamz برنامه های موسیقی است که توابع به عنوان دیجیتال معادل یک گیتار با همه شیوه ای از اثرات موسیقی. (Zivix)


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب