صنایع دستی مشروب بانک در ضد عفونی کننده دست نه ویسکی چاودار به عنوان اقتصاد بازگشایی

به عنوان یک نوع یک دیابت و عضو جمعیت در معرض خطر, صدفی Dailey گیر کرده به او نزدیک Plymouth صفحه اصلی برای جلو

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان یک نوع یک دیابت و عضو جمعیت در معرض خطر, صدفی Dailey گیر کرده به او نزدیک Plymouth صفحه اصلی برای جلوگیری از coronavirus.

اما به عنوان یک کارآفرین در دنیای ویسکی و روح او را در ضخامت از جنگ. راه اندازی استودیو تقطیر شروع فروش خود را در صنایع چاودار ویسکی مالت کردن سنت پل ریموند خیابان در اواخر سال 2018 هرگز در انتظار به خواسته شود برای کمک به کلانتر نمایندگان و خانه های پرستاری در طول یک بیماری همه گیر.

"ما همه شرکت های کوچک. استودیو تقطیر است دو نفر" گفت: Dailey که عمل یکی از آخرین مشروب به نوبه خود منابع محدود نسبت به تهیه و ضد عفونی کننده دست. "بسیاری از مشروب صحبت من به می گویند که وظیفه ما است. از آنجا که ما می توانیم, ما باید."

تقاضا برای ضد عفونی کننده دست تنها افزایش یافته و از اوایل روز از این بیماری همه گیر است و قرار است برای یکی دیگر از خروش به عنوان کسب و کار در آستانه بازگشایی راه هایی برای نگه داشتن کارکنان و مشتریان امن است.

از مقدار کمی از ضد عفونی کننده به مقدار کمی از الکل

با میله بسته شده و دولت قانون محدود کردن پیاده روی در فروش, ارواح, صنایع دستی کوچک مشروب امیدوار به پرداخت صورتحساب خود را با بعید جدید خواستار است. فدرال غذا و داروی آمریکا است آرام محدودیت های صدور مجوز برای تخمیر تولید ضد عفونی کننده در طول همه گیر هر چند مشروب هنوز باید ثبت نام عملیات خود را.

"ما می خواهیم به فروش آن به کسانی که پول بنابراین ما می توانیم آن را به کسانی که نمی گفت: Bartley Blume, مالک از خم Brewstillery در رزویل. "این احتمالا در زمان یک هفته و نیم به سوئیچ این شرکت با بیش از یک آبجوسازی و رسومات به یک آبجوسازی و رسومات آن نیز به فروش می رسد یک مقدار کمی از ضد عفونی کننده دست به یک ضد عفونی کننده دست شرکت که همچنین فروش مقدار کمی از الکل است."

جرمی Blankenship رسومات مشاور است که با همکاری نزدیک با Blume گفت: از طریق ترکیبی از خرید و فروش و کمک های مالی خود را لیست مشتری بیش از 150 مشتریان به طور منظم اجرا می شود از خدمات اورژانس و کلیساها را به حداقل 28 U. s. Postal امکانات. یکی دیگر از 500 شخصی سفارشات در حال حاضر در آمده است.

آنها در خدمت نزدیک به دو دوجین پلیس و آتش بخش یک pipefitters اتحادیه شمال یادبود سلامت بیمارستان هلیکوپتر واحد و Allina Health اورژانس. همچنین در لیست Bois Forte گروه از Chippewa رزرو در شمال مینه سوتا است.

"ما باید کل (قبیله های) تحت پوشش. ما عرضه به اندازه کافی به اصل دریافت ضد عفونی کننده دست برای همه" Blankenship گفت.

اکثر صنایع دستی حذفی, اما لازم نیست که سطح ظرفیت, اما آنها می گویند که آنها در حال انجام آنچه آنها می توانند برای خدمت به محله خود و پرداخت اجاره خود را.

آن آغاز شده و با بیش از حد آبجو

در اواخر ماه مارس زمانی که اقامت در خانه سفارشات در زمان اثر نزدیکی آبجو و آبجوسازی — شهری Growler در سنت پل اندیکت خیابان — اهدا استفاده نشده خود را به آبجو به استودیو تقطیر که به آن آب مقطر به 50 گالن ضد عفونی کننده دست.

Dailey و کسب و کار او شریک distiller براد Rolfs اهدا کسانی گالن به یک تولید کننده ساخت ماسک یک آسایشگاه مراقبت از سایت ها و گروه های اجتماعی آنها آموخته از طریق کلمه از دهان.

سپس Chisago County, آمد و خواستار به دنبال ضد عفونی کننده دست خود را پاسخ گوی. Dailey به عقب گرفته شد. که منظور او می خواهم که قادر به تکمیل.

"ما یک هنر و صنعت تقطیر, بنابراین من لازم نیست که هزار گالن فتس," او گفت:. "ما باید انجام دهیم کم کم درست مانند من انجام whiskeys."

Dailey شهرستان با اشاره به Blume در خم Brewstillery که گرفته تا ضد عفونی کننده دست شود مانند چند نفر دیگر.

او شده است قادر به ارائه اتانول به کوچک مشروب در مقادیر بیشتر و یا کمتر در هزینه یک عنصر کلیدی است که Dailey و کوچک دیگر "دانه-به-شیشه ای" حذفی, عدم, به یک دلیل ساده: آنها عادت کرده اند به ساخت خود را.

برای استودیو تقطیر whiskeys "ما خرید غلات از کشاورزان و خمیر آن را در یک خمیر مخزن مانند یک آبجو را" Dailey گفت. "ما در واقع با ساخت الکل از ابتدا. ما در حال خرید شیرینی و قرار دادن پوشش بر روی آن — ما در حال خرید آرد و تخم مرغ است."

از 1500 گالن ضد عفونی کننده در هر روز

Blume و خم Brewstillery در حال حاضر در حال تولید 1500 گالن ضد عفونی کننده دست در هر روز و اتانول فروش در حال کمک به کوچکتر مشروب مکمل آن است.

از طریق خود دستگاه تقطیر انجمن صنفی آنها در حال حاضر در کار با ایدا گور رسومات در اسکندریه Copperwing رسومات و Dampfwerks رسومات Co. در سنت لوئیس پارک دوقلو ارواح رسومات در مینیاپولیس و لون سبز رسومات در نورثفیلد.

"او نمی تواند آن را به فروش به اندازه کافی سریع" Dailey گفت. "آنها (دستور) آژانس های فدرال, سازمان های دولتی و بیمارستان. در حال حاضر آنها در حال گرفتن تماس — 'من جای بدنسازی, من یک دفتر.'"

Blankenship گفت که از اواخر ماه آوریل خود را آنلاین فروش باز کرده اند به روزمره مشتریان که می توانید انجام دهید منظقه pick-up "که احساس می کند واقعا خوب است چرا که من می شنوم از مردم گفت:" من به مراقبت از مادر بزرگ من " یا " من شش تا بچه.'" سفارش فرم آنلاین هستند در: tinyurl.com/BentSanitizer.

"ما در نهایت به نقطه ای که ما لازم نیست که به تریاژ دیگر, بنابراین ما می توانید فروش به افراد" Blankenship گفت. "من آن را دیده ام به فروش می رسد برای $40 در هر گالن است. ما در حال فروش آن در $30 یا کمتر برای سفارشات عمده.

در محل سابق هام را آبجوسازی در سنت پل سمت شرق 11 حلقه چاه ارواح ارائه می دهد نمونه های رایگان و فروش گالن و نیم گالن در یک پیاده روی در اساس از ظهر تا 4 بعد از ظهر در روزهای شنبه و یکشنبه.

قیمت-درآوردن مواد به صورت ضد عفونی کننده دست?

نه هر کس است که به عنوان سخاوتمندانه به عنوان Blume در فروش اتانول به هزینه Dailey گفت. در حالی که اکثر مینه سوتا تامین کنندگان شده اند مناسب او دیده می شود برخی از چشم ظاهر به نقل از کلید ضد عفونی کننده مواد تشکیل دهنده مانند گلیسرول هیدروژن پراکسید و ایزوپروپیل الکل.

"وجود دارد فقط در مکان های خارج وجود دارد که شما خود را در قیمت گذاری آن را" c'mon که مسخره,'" Dailey گفت.

پس از کار کردن تدارکات دستیابی به حدود 100 گالن اتانول از Blume, Dailey انتظار او اولین دسته از تجاری ضد عفونی کننده دست به این هفته. آن را span "چند صد گالن" برای فروش 30 دلار در هر گالن است.

این کافی است که او امیدوار است برای حفظ استودیو تقطیر شناور در زمانی که او قادر به رشد نام تجاری خود را از طریق چشیدن و یا فروش به کافه ها و رستوران ها.msn

دولت قانون ممنوع و صنعت مشروب از فروش یک پیاده روی در مشتری بیش از .375 یک لیتر مشروب در روز است. که حدود 12 و نیم اونس نه چندان بزرگتر از یک آبجو و یا یک نیم بطری شراب و هیچ راهی برای پرداخت اجاره بها در یک فروش هر مشتری در هر روز است.

را ضد عفونی کننده نجات او شروع به بالا ؟

"من در تلاش برای خرید یک عمارت در آن آن را" Dailey گفت. "من فقط تلاش برای نگه داشتن چراغ بنابراین من می تواند همچنان به ضد عفونی کننده دست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن