گرگور Chisholm: اعتماد به نفس آستین مارتین ملحق خواهد شد جیز' 60-man فهرست و او برنده یک چیز را تغییر دهید

زمان خاموش intrasquad بازی در خالی ورزشگاه در اواسط ماه جولای و در انتظار کلمه ای که در مورد ورزشگاه آنها را ب

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

زمان خاموش intrasquad بازی در خالی ورزشگاه در اواسط ماه جولای و در انتظار کلمه ای که در مورد ورزشگاه آنها را به خانه تماس بگیرید به سختی می سازد جیز آبی' وضعیت فعلی پر از مثبت. اما اگر یک شخص که ممکن است از این سود کوتاه فصل لیگ بیس بال آن به تازگی امضا شده بالا پیش نویس انتخاب آستین مارتین.

مارتین را از انتخاب شدن و پنجم به طور کلی به بازی در کنار بزرگ leaguers در طول حدود یک ماه است. جیز مدیر چارلی Montoyo تایید شنبه که تازه وارد اضافه خواهد شد به این باشگاه 60-man فهرست. و مارتین که $7 میلیون به علاوه جایزه امضای بالاترین در تاریخ حق رای دادن است که مشتاق به رفتن به تورنتو — با پایان هفته, او امیدوار است پس از یک دوم COVID-19 آزمون و شروع به یادگیری.

"داشتن این فرصت را به اطراف آن بزرگ لیگ بچه ها و فقط قادر به انتخاب مغز خود را بنابراین من در اوایل کار حرفه ای من فکر می کنم چیز خوبی است و من فکر می کنم آن را به من کمک کند در دراز مدت او گفت:" در یک تماس تصویری از خانه خود در فلوریدا.

نه این که از بودن در کنار حرفه ای ها لزوما تغییر ظاهر اعتماد به نفس مارتین رویکرد است. او fussed وقتی پرسیده شد که در مورد شهرت خود را برای داشتن یک شخصیت و خواستار بهترین از هم تیمی های خود.

"من فکر نمی کنم من قصد دارم به تغییر هر چیزی ... من فکر می کنم زمانی که من وجود دارد و دیدار با بچه ها آن را برای رفتن به یک زمان بزرگ است."

فقط به خاطر مارتین خواهد بود به اضافه 60-man فهرست معنا نیست که او را از جیز اولین بازی در این فصل است. او می تواند تا پایان با این ذخایر که در 30 روز افتتاحیه فهرست و یک نامزد برای ارتقاء و اگر یک عضو از صف شروع پایین می رود با آسیب بلند مدت.

اولین baseman جان Olerud و جالب برایان میلنر تنها بازیکنان جیز پیش نویس که به نظر نمی رسد در minor-لیگ قبل از بازی خود را در لیگ آغاز بکار. Olerud گرفته شد و در دور سوم در سال 1989 پیش نویس و به نظر می رسد در شش بازی برای تورنتو که فصل. میلنر به نظر می رسد در دو بازی در سال 1978 قبل از گرفتن نازل شده و هرگز بازگشت.

پایه اول بود که در آن مارتین خود را آغاز دانشگاه واندربیلت حرفه ای. بودن ابزار بازیکن او در حال حاضر نسبتا جدید است هر چند به نظر او آن را "جنبه دیگری از بازی است که بسیار با ارزش." تورنتو ترجیح موقعیت برای مارتین ناشناخته باقی مانده است. او ذکر شده به عنوان یک shortstop در پیش نویس روز است اما او توانایی بازی سوم پایه و هر سه خود نقاط. برخی معتقدند او می تواند جیز آینده مرکز-صحرا نورد.

مارتین خودش هیچ اولویت است.

"هر کجا که آنها می خواهند من در زمینه های, من, بازی," او گفت:. "من فقط می خواهم به بازی توپ. من همیشه به حال که ذهنیت است."

یکی جایی که او می داند که او می تواند در مورد جعبه. مارتین که در نظر گرفته شده توسط برخی از کارشناسان به بالا چشم انداز در سال جاری پیش نویس قبل از او کاهش یافت و به جیز در شماره 5 انتظار می رود برای کمک بیشتر با بت خود را. بومی فلوریدا led NCAA جنوب شرقی در کنفرانس متوسط (.392) بازدید در هر بازی (1.62) بر پایه درصد (.486) و اجرا (87). او نمی داشتن مقدار زیادی از قدرت حداقل هنوز رتبهدهی نشده است, اما او با استفاده از تمام میشه و بسیار دشوار است به اعتصاب است که مجموعه ای از مهارت های جیز آبی را در تامین کوتاه مدت.

مانند رویکرد خود را در اتاق پانسمان رویکرد خود را در این صفحه به احتمال زیاد به تغییر زمانی که او می شود وجود دارد — آخرین بازی بود برای واندربیلت در اوایل ماه مارس. مارتین قصد دارد به نگه داشتن چیزهای ساده مانند او همیشه بزرگ لیگ یا نه.

"زمانی که من در جعبه من به دنبال fastball," او گفت:. "اگر شما آویزان شکستن توپ, من آن را ضربه. که واقعا در آن است. هیچ منطقه خاص من به دنبال فقط یک توپ است که من می دانم که من قادر خواهید بود به یک فرصت خوب برای قرار دادن بشکه بر — من قطعا رفتن به نوسان در آن است. من قطعا به این ذهنیت از حمله به پارچ در حالی که من در جعبه و داشتن جعبه."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Laura Armstrong
Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب