نگه داشتن آن با هم ذهنی خواهد بود یک چالش عمده برای ورزشکاران در سراسر طیف

به عنوان تمام این آمریکای شمالی ورزش شروع به آمدن – بسکتبال و بیس بال و هاکی و فوتبال – ما در حال دیدن دقیقا ه

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

به عنوان تمام این آمریکای شمالی ورزش شروع به آمدن – بسکتبال و بیس بال و هاکی و فوتبال – ما در حال دیدن دقیقا همان چیزی بود که انتظار می رود.

مسائل است.

همه چیز از تست مثبت به بازیکنان تصمیم گیری کل آزمایش نیست و ارزش در معرض خطر به لیگ با معایب عمده ای از خود را در انجام به غلبه و اجرا از آسیاب آسیب های که اتفاق می افتد در این دوره از کسب و کار عادی.

مسائل است.

به عنوان انتظار می رود.

هیچ یک از این ری استارت شد و تا کنون گونگ برای رفتن بدون دردسر و نشانه های اولیه هستند برای من نه به عنوان بد به عنوان آنها می تواند.

آن را احتمالا ارزش آن در حال حاضر به تمرین کردن به جزئیات از هر ورزش به دلیل آن را مانند روز های اولیه در این روند اما یکی که شروع به پریدن کرد به من آخر این هفته بود که آبی جیز infielder تراویس شاو رفت و در رسانه های اجتماعی تغذیه اساسا شکایت در مورد شیوه زندگی او را برای رفتن به مجبور به زندگی در تمام تابستان.

او راه می رفت آن را به عقب به سرعت در روز یکشنبه – هر کس اجرا می شود Blue Jays روابط عمومی هوشمند همکار – اما این آمار خانه در یک نقطه من فکر می کنم در حال رفتن به یک پایدار بین در حال حاضر و تا پایان پاییز.

می گویند آنچه شما در مورد حقوق است که آنها و حمایت کارکنان آنها باید در جای خود و زندگی نسبی ناز و نعمت آنها را فراهم – تمام مسائل قانونی را – اما ورزشکاران و مربیان و کارکنان خواسته شده است که به زندگی مانند قبل از هرگز و در نهایت برخی از آنها در حال رفتن به ضربه محکم و ناگهانی و شورشی.

این طبیعت انسان است.

راه برگشت وقتی که حتی قبل از NBA تا به حال رسما نهایی آن پردیس زندگی, نیک پرستار گفت: او فکر احتمالی قهرمان خواهد بود این تیم که برای کمبود عبارت بهتر whined حداقل.

او برای رفتن به اثبات حق است.

در آغاز من مطمئن هستم که تا حدودی رهبانی سبک زندگی خیلی بد نیست. هتل ها خوب هستند و از مواد غذایی می شود در زمان تحویل آن را به پشت در ورزشگاه و یا بر روی یخ و یا در پارک. آن را سرد به دیدن دوستان شما دیده نمی شود و من تصور وجود دارد یک سطح بزرگ 'ما این همه با هم یکی برای همه و همه برای یکی" غالب.

هنوز مطمئن شوید که برای رفتن به گذشته است.

اجازه دهید به بررسی پشت در, می گویند تا سه هفته و ببینید که در آن هر کس است.

من شرط می بندم در گله مند خواهد شد که آغاز شده است. اتاق های هتل را احساس lke آشنا زندان سلول های غذایی خواهد بود همان قدیمی همان قدیمی دوستان و چهره های آشنا که خیلی خوب برای دیدن آخرین هفته خواهد بود به اندازه کافی شما را دیوانه و کمی خصیصه های ذاتی که هیچ چیز زیادی در روز 2 در حال رانندگی شما دیوانه در روز 21.

شاو درست بود.

آن را به سخت بازیکنان مطمئن هستند که به احساس به دام افتاده و این که برای رفتن به یک مسئله واقعی برای فرانچایز و مربیان و لیگ برای مقابله با.

شاید آنها می توانید به اندازه کافی خلاق راه برای نگه داشتن بازیکنان درگیر به اندازه کافی حواس او را پرت به دور از واقعیت وجود خود را.

که رفتن به بزرگترین چالش است.

-

نه خیلی سخت اخبار از رپتورز اردوگاه چند روز.

همه وجود دارد و همه می آیند از طریق فرایند تست با پرواز رنگ ها تا کنون و نیک پرستار به نظر می رسد با آنچه که او دیده می شود.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ما فقط به بحث در واقع به بچه ها که می خواهند برای توقف موقت پخش منطقه در سالن و یا تسهیلات عمل آنها در حال کار در هر روز به طوری که یک مشکل جنبه از شغل ما است که ما در حال تلاش برای حرکت به طوری که در اوایل در این آزمایش است.

استیک با ما, همه ما به اینجا و ما رفیق The Mighty Quinn هستند بدانند آن را به عنوان ما بروید و کمی موانع بوجود می آیند.

ما رقم 'em کردن. به نحوی.

هر گونه پیشنهادات استقبال اما می دانیم که دسترسی به رفتن به یک موضوع در حال انجام و یک در یک چت به سادگی نمی خواهید به اتفاق می افتد در غیر از شرایط فوق العاده من نمی توانم تصور کنید که فقط رتبهدهی نشده است.

-

تا به حال بارگیری تفرج برای چند ساعت در پاسیو در محلی بعد از ظهر دیروز (سلام JA!) و من خوشحالم که به گزارش یک اکثریت قریب به اتفاق مردم در حال انتظار برای جداول و سرگردان به و وپیش در واقع با پوشیدن ماسک.

گرم شدن قلب, برای دیدن و k آن را نگه دارید تا مردمی. با دولت آینده 3 – و من کاملا مطمئن از حکمت است که در حال حاضر در همه جا سعی و کوشش و ایمنی هستند و حتی بیشتر مهم است.

انجام کار درست است. لطفا.

-

آن را حدود 8:30 a. m. و من فکر تعویض تلویزیون از شما عاشق غذا خوردن در اینجا تکرار به بازی فوتبال. در تعجبم که چه شانس در واقع از دیدن یک بازی است ؟

با توجه به این که MLS برنامه به نظر می رسد بیشتر یک راهنما از واقعی برنامه آن را همیشه در یک ماجراجویی برای دیدن اگر شما آنچه شما انتظار برای دریافت.

-

Solid work در کیسه مراسلات پستی دیروز مردمی است. چرا پا در یکشنبه آینده امروز با کلیک کردن بر روی askdoug@thestr.ca و رها من یک خط ؟

-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب