اتباع واشنگتن خشن Blue Jays آس Hyun-Jin Ryu

واشنگتن—Michael A. Taylor دوم هومر از فصل کمک کرد "دیدار" اتباع واشنگتن, دست کشیدن در اطراف مبارزه Hyun-Jin ری

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

واشنگتن—Michael A. Taylor دوم هومر از فصل کمک کرد "دیدار" اتباع واشنگتن, دست کشیدن در اطراف مبارزه Hyun-Jin ریو و ضرب و شتم-دور-از-خانه Toronto Blue Jays 6-4 روز شنبه قبل از هر دو تیم به یک coronavirus ناشی از "مینی همه ستاره" به عنوان واشنگتن مدیر دیو مارتینز به نام آن.

Kurt سوزوکی تحویل دو اجرا دو و Asdrubal Cabrera اضافه شدن ترجمه کردن ریو (0-1) که به تیلور دو-اجرای شات به رک و بی پرده مرکز که او با جشن اجتماعی فاصله ستاره شرق در چهارم. تیلور در حال حاضر 2-برای-14 در این فصل یک .143 متوسط اما هر دو بازدید پاک نرده ها.

ریو عصر 8.00 پس از او اجازه پنج اجرا می شود و نه بازدید در 4 1/3 نوبت دوم خود را شروع تحت چهار سال $80 میلیون معامله تورنتو به او داد و پس از او دوم در NL Cy جوان جایزه رای گیری برای داجرز در سال 2019.

Erick Fedde ساخت دوم خود را شروع و در محل از یک کنار استفان عشق داد تا دو اجرا می شود در 3 1/3 نوبت. Ryne هارپر (1-0) دنبال کردم و پنج ناشران برای پیروزی. دانیل هادسون تن به تن نهم به درآمد اول خود را نجات دهد از سال است.

اتباع rookie سوم baseman کارتر Kieboom رسیده پایه چهار بار — دو تک آهنگ دو پیاده روی — به ثمر رساند و دو بار.

Teoscar هرناندز homered دو بار به او چهار در طول این چهار بازی از سری بازی های در واشنگتن و کون Biggio آمار انفرادی شات برای تورنتو.

مشخصات فنی بلو جیز شد در خانه تیم برای دو بازی گذشته آنها منع از خود تورنتو ورزشگاه در سال 2020 و منتظر یک سه گانه-A ballpark را در بوفالو به آماده به صورت عمده-لیگ عمل است.

و به نظر می رسد که واشنگتن خواهد بود جیز آبی' خانه برای کمی طولانی تر. چرا که نه آنها و نه اتباع دوباره بازی خواهد کرد تا سه شنبه چهار روز فاصله است که به طور معمول بی سابقه در بازی بیس بال که در آن باشگاه می تواند هفته در یک زمان و بدون هیچ مهلت.

در یک فصل در حال حاضر با تاخیر و قطع به 60 بازی — حداقل — با همه گیر عجیب و غریب برنامه ریزی هنجار است در حال حاضر. واشنگتن قرار بود در میامی روز جمعه از طریق پنج شنبه اما Marlins تا به حال بیش از نیم-یک-فهرستی از بازیکنان تست مثبت برای coronavirus و مجاز نیست به بازی تا هفته آینده در اولین.

جیز آبی قرار شد در فیلادلفیا در این آخر هفته اما این سری به تعویق افتاد به دلیل فیلیز فقط میزبانی Marlins.

تورنتو مدیر چارلی Montoyo گفت که او فکر خود را در تیم ملی باقی خواهد ماند در سی برای تمرینات. که منطبق مارتینز طرح برای باشگاه خود.

"فقط سعی کنید به ماندن مثبت است. همین دلیل است که شما دیدن من لبخند زدن" Montoyo گفت: در مورد خود را بر همه که رفتن با تیم خود این روز است. "ما باید برای مقابله با آن است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تاریخ گفتگو

س:

چگونه می توانم به شما فکر می کنم که Blue Jays بازی در برابر اتباع? به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن