Dear Abby: نان آور خانواده به سلامتی کوتاهی

عزیز ابی: من فوق العاده از تقریبا 20 سال و دو نوجوان فرزندان. شوهر من فوق العاده زحمتکش در استرس شغلی فراهم کر

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

عزیز ابی: من فوق العاده از تقریبا 20 سال و دو نوجوان فرزندان. شوهر من فوق العاده زحمتکش در استرس شغلی فراهم کرده است و بسیار راحت زندگی برای ما است. مشکل این است که او قرار می دهد کار پیش از هر گونه مراقبت از خود است. او با این نسخهها کار بیشتر ساعات بیداری نیست خوب غذا بخورید و ورزش به ندرت اضافه وزن است — این لیست در می رود. زمانی که من بپرسید/تشویق/ناگ او را به مثبت انتخاب شیوه زندگی او مرا به یاد زندگی بیمه کرده و آن را در اطراف بر من و می گوید: من تاکید او.

ابی من عاشق شوهرم و من نگران که این کار باعث کاهش عمر خود را و زندگی ما هم کوتاه است. می تواند به شما کمک کند ؟ — در کنار خودم با نگرانی

عزیز در کنار خودتان: من آرزو می کنم من می توانم موج گرز سحر و جادو و شوهر خود را پذیرای آنچه شما در حال تلاش برای برای او انجام دهد. اما تا زمانی که او آماده است برای رسیدگی به این مسائل و انجام کاری در مورد آنها هیچ چیز تغییر خواهد کرد.

اگر او لذت می برد کار خود را طول می کشد افتخار در این واقعیت است که شما و فرزندان شما — و خواهد بود — برای ارائه و سپس او را به زندگی او برای خود انتخاب. این به این معنا نیست شما باید به طور کامل نشان می دهد انتخاب شیوه زندگی سالم اما شاید این کار را کمی کمتر و از نظر فعالیت های او ممکن است لذت ببرید.

DEAR ABBY: پس از یک زندگی طولانی و موفق, عموی من به تازگی در گذشت. او همسر من است مادر و خواهر. در یکی از تماس های تلفنی او به من گفت او و پسرعموهای من تا به حال خود را نوشته اگهی و که آن را به زودی منتشر می شود. به من شوک و ترس من در واقع وابسته به وفات و کشف کرد که من و خواهرم ذکر شد خود را به عنوان خواهرزاده و برادرزاده. من هنوز وحشتناکی صدمه دیده است. چرا آنها این کار را انجام?

من و خواهرم رشد هزینه های عمده هر تعطیلات و تولد با عموی من. این اگهی را شامل دیگر او خواهرزاده و برادرزاده زندگی می کنند که در طرف مقابل از این کشور نگه داشته و در تماس تنها با یک تماس تلفنی گاه به گاه و کارت تعطیلات. من شامل من عموزاده در پدر و مادر و خواهر اعلامیه همه آنها گذشت در چند سال گذشته است.

من احساس می کنم که من باید این آدرس با آنها, اما من نمی خواهم برای اضافه کردن به درد آنها در حال رفتن را از طریق در حالی که آنها سوگواری خود را از دست دادن. من در حال حاضر ترس از حضور در یادبود از آنجا که من نگران هستم دوستان از خانواده ما ممکن است آن را به ارمغان بیاورد و من نمی دانم چه می گویند. — صدمه برادرزاده در ایلینوی

عزیز برادر زاده: حتی زمانی که مرگ است انتظار می رود بسیاری از مردم رفتن به حالت شوک که تداخل با توانایی خود را به دنباله حقایق است. آن را کاملا ممکن است که اگهی نوشته شده بود که خود را عمو و عموزاده نیست فکر مستقیما به همین دلیل است که شما حذف شدند. اگر کسی به ارمغان می آورد آن را در یادبود — که من شک اتفاق خواهد افتاد — به جای پرستار احساسات صدمه دیده است من امیدوارم که شما اشاره خواهد شد که خانواده از جمله شما عزادار است. دوره.

DEAR ABBY: چگونه می توانم شما مودبانه بپرسید همسایه به توده یونجه یا کاه چمن خود را در زمان مناسب از روز ؟ معدن به نظر می رسد به انجام آن سه روز در هفته و همیشه زمانی که ما می خواهم برای لذت بردن از حیاط خلوت ما. — تلاش برای استراحت

عزیز تلاش: اگر شما در این شرایط صحبت کردن با این همسایه توضیح است که سر و صدا از ماشین چمن زنی تداخل با توانایی خود را برای لذت بردن از خود را حیاط خلوت و مودبانه بخواهید اگر او می تواند آن برنامه در یک ساعت از روز است. اگر او یک همسایه خوب, او باید مایل به جای شما.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب