باند همه گیر انحراف منجر به هر شب فرفره در پارک - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

نیویورک – چه آغاز شده به عنوان یک راه برای دو نوازندگان به خارج شدن از خانه در طول همه گیر تبدیل شده به شبانه

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

نیویورک – چه آغاز شده به عنوان یک راه برای دو نوازندگان به خارج شدن از خانه در طول همه گیر تبدیل شده به شبانه کنسرت در boathouse در بروکلین چشم انداز پارک – با طرفداران که انتظار می رود آنها را به بازی سه تا چهار ساعت یک شب تا هفت شب در هفته.

نوازندگان عادت به بازی خود را در هائیتی و ریشه های موسیقی جاز در کافه ها و رستوران ها بود که توقیف و یا محدود به takeout توسط مستند نمی تواند شادتر.

"یک روز من آمد در اینجا با گیتار من از هیچ جا فقط به گرفتن برخی از هوای تازه. و فقط مردم شروع به آمدن بیش از. و سپس آنها مانند 'با تشکر از شما!' و سپس آن را در زمان زندگی خود را در آن" گفت: Alegba Jahyile رهبر Alegba و دوستان است.

Jahyile یک هائیتی مطرح شده در نیویورک که نقش گیتار و طبل و باس, به یاد می آورد یک زن که گریه در یک کنسرت.

"شما ساخته شده روز من," او گفت:. "این وحشتناک یک هفته برای من و خانواده ام. گوش دادن به شما آواز من احساس شادی من در بر داشت یک کمی از آرامش صلح به روز من."

پس از آن بود Jahyile گفت که "من تصمیم گرفتم که هر روز من را به اینجا می آیند."

کلاسیک آموزش دیده saxophone player علامت Kraszewski شده است با Jahyile برای بیشتر از یک سال. اما Kraszewski بود که busking راهنمایی در پارک مرکزی در سپتامبر گذشته نمی توانم باور این گروه بخت خوب.

"در ابتدا زمانی که ما شروع به آن را فقط با ما بازی. ما فقط تمرین و متراکم و با داشتن سرگرم کننده با آن را," او گفت:. "هر یک بار در در حالی که ما می خواهم پایان یک آهنگ و ما متوجه مردم شد و کف زدن. Alegba به سرعت متوجه شدم که چشم انداز پارک boathouse خواهد بود یک نقطه بهتر از پارک ورودی" که در آن مردم تا به حال هیچ جایی برای نشستن.

چشم انداز پارک پارک مرکزی کمتر شناخته شده خارجی-قصبه خواهر, طراحی شده و همچنین توسط Frederick Law Olmsted و Calvert Vaux. با بسیاری از مردم از کار – با هیچ مدرسه هیچ اردوگاه و برای بسیاری هیچ خانه های تعطیلات برای فرار به پارک تبدیل شده است و روزانه فرار. در روزهای هفته آن را به عنوان شلوغ به عنوان روز یادبود یا 4 جولای به خصوص در اوایل شب هنگامی که این گروه انجام می دهد.

در واقع آنچه شناخته شده به عنوان Lullwater یک پیچ در پیچ پارک آبراه های دانشکده هنرهای زیبا به سبک سال 1905 boathouse دارای مراحل است که خوب برای نشستن. همچنین در مجاورت یک تپه پوشیده از چمن که در آن مردم می تواند به کودکان و سگ گسترش پتو با صدای تلپ پایین صندلی و پیک نیک در حالی که گوش دادن به موسیقی است.

"من فکر می کنم هر کس فقط نوع نیاز است که تحت اللفظی نفس هوای تازه" گفت: یکی از طرفداران جکی پدیللا. "بلکه تنها با شنیدن آنها به یاد شما که هنوز فصل تابستان و ما هنوز هم می تواند یک جامعه است."

گفت: Jahyile: "زمانی که مردم در اینجا آنها می آیند به کمی زمان خوب به یک پیک نیک با خانواده خود و دوستان و دوستداران خود است. و سپس موسیقی آنها را به سطح دیگری. پس از آن می شود روزانه یک چیز."

مردم از او بخواهید "'آیا شما با رفتن به اینجا امشب؟" و من می گویم: "بله. این است که خود را روزانه و قرار ملاقات گذاشتن تا بعد از برف. من در اینجا خواهد بود.'

Kraszeswki خود را: بعد از هر عملکرد به عنوان نوازندگان ترک "مردم در مراحل بگو با تشکر از شما برای انجام این کار است. من شنیده ام موسیقی زنده در ماه.' جالب اینجاست که برای ما اگر فقط سه نفر ما هنوز هم می توان انجام همین کار است."

شهر نیویورک است که در فاز دوم بازگشایی و تجمعات محدود به 10 نفر یا کمتر است.ثابت کار خوب است برای این گروه موسیقی است. "ما را به نگه داشتن کار بر روی مهارت های ما و صدای ما در حالی که همچنین ساخت یک مخاطب تبدیل موسیقی ما به افراد جدید" Kraszewski گفت. آن را تبدیل به او گفت: "ما خود تولید کنسرت اقامت در چشم انداز پارک."

و جمعیت مشتاق هستند. "ما تا به حال واقعا پر جنب و جوش کنسرت که رقیب که در آن ما شده اند که در کافه ها و باشگاه ها. بعضی از شب ها آن را بهتر از" Kraszeswki گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن