چرا پست مالون یک پاتریک Mahomes ، در حال حاضر ما می دانیم

آن بوده است پر حادثه خارج از فصل برای پاتریک Mahomes.سوپر باول MVP بازگو زندگی خود را در طول چند ماه گذشته — پ

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

آن بوده است پر حادثه خارج از فصل برای پاتریک Mahomes.

سوپر باول MVP بازگو زندگی خود را در طول چند ماه گذشته — پست-های نجومی تعهدات خرید یک خانه جدید مقابله با یک بیماری همه گیر, حمایت از سراسر کشور تظاهرات و امضای شکستن رکورد قرارداد به ارزش تا $503 میلیون (آمریکا) — برای GQ داستان و عکس هایی که منتشر شده سه شنبه.

Mahomes نشان داد یکی دیگر از جزئیات مهم: رپر پست مالون در حال حاضر Kansas City Chiefs کارفرمایی را امضا خالکوبی بر روی بدن خود را. 24 ساله گفت: این مجله او و روسای تنگ پایان تراویس Kelce رفت و پشت صحنه در مالون را نشان می دهد در کانزاس سیتی. چند (چند) بازی پنگ آبجو با خدا ممنوع بعد مالون شرط اواز یا موسیقی دو نفری که اگر آنها برنده دوباره او می خواهم خالکوبی نام خود را.

پست مالون گیر با کلام او و Mahomes ادعای نوشتن صورت گرفت راست صحنه.

در اینجا برخی از بینش بیشتر در مورد Mahomes از داستان:

  • Mahomes بود یکی از بازیکنان که به نظر می رسد در یک بازیکن-سازمان ویدئویی اعلام کرد "Black Lives Matter" و دفاع از عدالت اجتماعی در روز پس از کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس.

"من درک می کنم من پلت فرم" Mahomes گفت GQ. "من درک می کنم که من در این ویدئو این است که بخش بزرگی از آن است."

او می خواهم به صرف زمان با NFL کمیسر راجر Goodell که به دنبال خود چشم انداز. Mahomes مطلع کمیساریای از تمایل خود برای ترویج رای دهندگان ثبت نام و تلاش های که در لیگ باید یک نفر اختصاص داده شده به کمک به بازیکنان ضربه بزنید به جامعه خود تلاش و فعالیت.

"بنابراین هر زمان که شما می خواهم به کمک جامعه شما کسی است که با این نسخهها کار با این تیم است که می تواند کمک به" Mahomes گفت GQ. "این یک گفتگو است. آن را به طول انجامید مانند 30 دقیقه تا یک ساعت."

  • به عنوان Mahomes اتحاد و پشتیبانی برابری در رسانه های اجتماعی او را شنیده و از مخالفان.

"من دیده ام که چگونه مردم در توییتر اند توییتی و گفت:" آه شما کامل سیاه و سفید," او گفت: GQ. "اما من همیشه فقط به حال اعتماد به نفس و اعتقاد داشتند که من هستم. و من فهمیدم که من سیاه و سفید. و من افتخار می کنم به سیاه و سفید. و من با افتخار یک مادر بیش از حد. من فقط افتخار که من هستم. و من همیشه به حال که اعتماد به نفس در خودم."

به عنوان پسر سابق لیگ اصلی بیس بال, بازیکن Mahomes نیز آگاه است از او ممتاز تربیت است.

"من بیشتر مادر" Mahomes گفت GQ "من آموخته ام که در من بود پر برکت در این وضعیت بود که من در."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • در Texas Tech, Mahomes بود دو-ورزش ستاره خود را برای دو فصل اول در محوطه دانشگاه. او شده است بازی فوتبال تمام وقت به سختی برای چهار سال ترک او با این تصور که او به حفظ و بهبود سرعت.

"من هیچ جا در نزدیکی جایی که من می بود," او گفت: GQ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن