استیضاح شروع می شود در برابر بالا سوئیس دادستان در فیفا مورد

BERN, سوئیس—سوئیس نمایندگان مجلس رای دادند روز شنبه برای باز کردن یک روند استیضاح در برابر دادستان کل Michael

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

BERN, سوئیس—سوئیس نمایندگان مجلس رای دادند روز شنبه برای باز کردن یک روند استیضاح در برابر دادستان کل Michael Lauber برای رفتار خود در طول تحقیقات مرتبط به فوتبال جهان بدن FIFA.

سوئیس مجلس گفت: کمیسیون قضایی رای دادند 13-4 که آنها گمان می کنند Lauber "جدی" نقض " از وظایف خود را.

Lauber آمده است تحت فشار افزایش بیش راز جلسات او با رئیس فیفا جیانی رده مربیان در سال 2016 و 2017 و سقوط آخرین ماه از اولین دادگاه جنایی در سوئیس در پنج سال تحقیقات فدرال از فساد در فوتبال است.

مجلس نظارت پنل منظم Lauber در ماه مارس به پیدا کردن او نشده بود گفت: حقیقت و مانع تحقیقات خود را باز پس از یک جلسه سوم با رده مربیان در ماه ژوئن سال 2017 نازل شد سال گذشته است.

Lauber حال اذعان اول دو جلسه برگزار شد در مارس و آوریل 2016 هفته پس از رده مربیان انتخاب شد — زمانی که آنها نشان داد "فوتبال نشت" سری انتشار اسناد محرمانه در فوتبال میباشد.

در پس از آن در ماه نوامبر 2018 اخبار کنفرانس Lauber را فاش نمی کند ژوئن 2017 جلسه در برن. هر دو او و رده مربیان بعد از آن ادعا کرد که نه به خاطر محتوای مذاکرات خود را.

در سال گذشته Lauber شد recused از را های مختلف علیه فوتبال توسط مقامات سوئیس فدرال دادگاه جنایی.

مجلس پانل انضباطی حاکم در مارس کسر هشت درصد از Lauber را در نزدیکی-از 300.000 فرانک سوئیس ($432,043) حقوق و دستمزد برای یک سال. او درخواست کرد که در برابر حکم گفت: نظارت پنل مغرضانه بود و رویه خطا است.

کمیسیون عدلی و قضایی که در مصاحبه Lauber روز چهارشنبه در حال حاضر خواهد شد در نظر گرفتن شواهد علیه او و تصمیم می گیرید که آیا برای قرار دادن رسمی استیضاح حرکت به قانونگذاران فدرال.

Lauber بود اولین انتخاب وکیل به طور کلی در سال 2011 شد و رای به یک تازه چهار سال حکم توسط قانونگذاران در سپتامبر گذشته در حالی که تحت بررسی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن