انتظار می رود صدها نفر از undrafted بازیکنان بیس بال

نیویورک—آنها نشسته و مشتاقانه با خود همراه, کامپیوتر و تلویزیون به امید شنیدن نام خود را به نام بزرگ تیم های ل

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

نیویورک—آنها نشسته و مشتاقانه با خود همراه, کامپیوتر و تلویزیون به امید شنیدن نام خود را به نام بزرگ تیم های لیگ.

به جای انتظار همچنان برای صدها جوان بازیکنان بیس بال.

لیگ اصلی بیس بال تازه کار, پیش نویس پیچیده پنج شنبه شب, اصلاح کرده, به تنها پنج دور بیش از دو روز از معمول 40 دور بیش از سه دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس یک حرکت است که آمار و ارقام برای نجات تیم در حدود 30 میلیون دلار (ایالات متحده). به جای بیش از 1200 بازیکنان جشن شروع مشاغل حرفه ای خود را تنها 160 می توانید انجام دهید در حال حاضر.

برای بقیه آنها باید به دقت وزن گزینه های خود را. و بنابراین فراموش تیم است.

"از نظر پست-پیش نویس خریدهای آن را می تواند متفاوت باشد" گفت: David Stearns, the Milwaukee Brewers' مدیر کل و رئیس جمهور از عملیات بیس بال. "وجود دارد که احتمالا برای رفتن به انواع و اقسام مختلف مکانیک در بازی وجود دارد و نیروهای بازار در بازی که ما دیده نمی شود در گذشته است."

لیگ برتر باشگاه های تمیز کاری خود را پیش نویس تخته و سراغ گزارش در حالی که تلاش برای شناسایی بهترین باقی مانده استعداد در سراسر کشور است.

"این واقعیت که ما تنها قادر به دیده بانی چهار دانشگاه, تعطیلات آخر هفته و دبیرستان بچه ها, بسیاری از آنها نمی بینیم در فصل بهار این مشکل گفت:" پل Toboni, the Boston Red Sox مدیر تازه سراغ. "وجود دارد مقدار زیادی بیشتر عدم قطعیت از وجود دارد خواهد بود در حالت عادی بهار."

به جای استفاده از نمونه رایگان برای همه بلافاصله پس از تهیه پیش نویس زمانی که تیم در مسابقه برای اضافه کردن undrafted بازیکنان برای پر کردن خود را جزئی لیگ جوخه های نتیجه گیری از این رویداد را سال شامل چند مهم هشدارهای.

برای یک تیم باید صبر کنید تا روز یکشنبه برای شروع مذاکره و امضای بازیکنان گرفته شده در پیش نویس است.

"من مطمئن هستم که از آن خواهد شد دیوانه کمی در روز یکشنبه و خواهیم دید که چگونه به سرعت همه چیز از آنجا حرکت می کند," تخمیر سراغ مدیر تد جانسون گفت: "اما من قطعا فکر می کنم آن خواهید بود احتمالا هیجان انگیز یکشنبه."

به عنوان بخشی از مارس 26 توافق بین MLB و بازیکنان در انجمن تیم های مجاز به ثبت نام تعداد نامحدودی از undrafted بازیکنان. اما باشگاه در حال محدود به ارائه حداکثر امضای پاداش تنها $20,000.

"این ایده آل نیست اما هر تیم در سراسر بیس بال صدمه دیده است این در تعدادی از سطوح" Baltimore Orioles مدیر کل مایک الیاس گفت: از کوتاه پیش نویس است. "آن را سرگرم کننده نیست که ما نمی توانیم همچنان به اضافه کردن بازیکنان به سیستم فراتر از پنجمین دور. ما احساس ما در چیدن دیر است. در سال گذشته ما در زمان تعدادی از کوزه در دومین روز از پیش نویس و واقعا تقویت سیستم ما. بنابراین ما فقط نمی گرفتن که.

"ما در حال رفتن به سعی کنید به ثبت نام به عنوان بسیاری از بچه ها به عنوان ما می توانید پس از تهیه پیش نویس."

که البته نخواهد بود و این استراتژی برای تمام باشگاه است.

"ما تمرکز بر روی یک گروه از بازیکنان است که ما احساس می کنیم متناسب با این مشخصات که به ما می دهد بهترین فرصت برای ثبت نام آنها" Miami Marlins مدیر تازه سراغ DJ Svihlik گفت. "ما نمی خواهیم به ثبت نام در یک دسته از $20 ، 000 بازیکنان. ما می خواهیم به امضای بازیکنان خوب برای $20,000."

بسیار بهتر از کسانی که undrafted بازیکنان هر چند نیز می تواند انتخاب کردن برای نگه داشتن در شروع مشاغل حرفه ای خود را.

"این بازیکنان با آن مواجه هستند بسیار دشوار انتخاب" Svihlik گفت. "بسیاری از این بچه ها 21 و تیک تاک ساعت است در حرفه خود."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که MLB کمیسر راب مانفرد اصرار داشت قبل از این پیش نویس را آغاز کرد شب چهارشنبه که بازی بزرگ لیگ این فصل سال است "100 درصد" رفتن به اتفاق می افتد وضعیت جزئی لیگ فصل نامشخص باقی مانده است. صدها نفر از جزئی leaguers شد به تازگی منتشر شده توسط سازمان لیگ برای کاهش هزینه ها. بنابراین چشم انداز نداشتن جایی برای بازی در جوانب مثبت در هر زمان به زودی می تواند تغییر برخی از undrafted بازیکنان' برنامه.

سالمندان دبیرستان می توانید انتخاب کنید برای رفتن به دانشگاه اما بازیکنان در چهار سال برنامه ها تنها واجد شرایط به پیش نویس دوباره پس از تاریخ یا فصل و یا اگر آنها به نوبه خود 21 قبل از پیش نویس است.

در آنچه که می تواند تبدیل به طور فزاینده ای محبوب تر سناریو بازیکن می تواند انتخاب کردن برای ثبت نام در کالج که در آن وجود دارد هیچ محدودیتی در پیش نویس واجد شرایط بودن.

"شما شروع به دیدن برخی از بازیکنان در حال حاضر متعهد به یک تاریخ و کالج فقط به آن به عنوان یک پشتیبان" Seattle Mariners تازه سراغ مدیر اسکات شکارچی گفت.

اما حتی است که می تواند مطمئن شوید که هیچ چیز پس از MLB تیم باید گزینه ای برای قطع 2021 پیش نویس به عنوان چند به عنوان 20 دور است.

چیز دیگری که برای زمان کالج سالمندان را در نظر بگیرید: NCAA اعطا بازیکنان در هر سطح اضافی سال از پخش واجد شرایط بودن خود را به دلیل فصل بودن کوتاه شده و یا لغو در برخی موارد با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

کسانی که از بازگشت بازیکنان نمی خواهد تعداد برابر فعلی بورس تحصیلی و فهرست محدودیت در محل در بیس بال و به طور بالقوه شانس فصل آینده خود را برای بهبود موقعیت پیش نویس.

"من بیس بال کالج وارد شدن به یک کمی از logjam آینده احتمالا 18 ماه" شکارچی گفت. "شما باید همه این بچه ها از بازگشت اگر آنها سالمندان که قرار بود به حرکت و یا جوانان که در دور بعد تصمیم به رفتن به مدرسه. شما در حال رفتن به یک کمی از logjam که در واقع احتمالا کمک می کند و لطمه می زند بیس بال کالج چرا که آنها در حال رفتن به برخی از سخت گیری های دشوار نیز درست مانند هر لیگ برتر تیم خود را در لیگ کوچک سیستم است."

در هر صورت undrafted بازیکنان و استعدادهای درخشان-گرسنه تیم باید مقدار زیادی به نظر بیش از چند روز آینده.

"ما نمی دانیم واقعا چه انتظار" Tampa Bay Rays مدیر کل اریک Neander گفت. "اما (ما) انجام بهترین های ما برای آماده سازی و اگر ما می تواند ارائه فرصت بیشتر به بازیکنان این چیزی است که ما در حال رفتن به در تکیه پیشاهنگی ما و کارکنان ما برای شناسایی بازیکنان برای انجام این کار ،

AP بیس بال نویسندگان ران بلوم مایک فیتزپاتریک و نوح Trister و AP نویسندگان ورزشی تیم غرفه جی کوهن دیوید Ginsburg جیمی Golen استیو Megargee و استیون شراب کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب