سابق دو و میدانی پارچ دالاس برادن اذعان می کند او hungover در سال 2010 کامل بازی

حول یک بازی کامل است که یکی از کمیاب ترین شاهکارهای در لیگ اصلی بیس بال.تکمیل شاهکار در حالی که hungover است .

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

حول یک بازی کامل است که یکی از کمیاب ترین شاهکارهای در لیگ اصلی بیس بال.

تکمیل شاهکار در حالی که hungover است ... دیوانه.

نزدیک به 10 سال پس از دالاس برادن خود را پرتاب کامل بازی در روز مادر در برابر Tampa Bay Rays سابق اوکلند دو و میدانی پارچ بستری او را شکست میدهد.

"وجود دارد چیزهایی که شما لازم نیست انجام دهید (قبل از شروع)," برادن گفت: سان فرانسیسکو کرونیکل. "شراکت در libations یا نوشیدنی های بزرگسالان که چیزی بود که من هرگز قبل از یک روز بازی. شب قبل از روز مادر, هر چند من. ما پس از آن کمی.

"تا زمانی که من تا به حال هرگز درمان شروع و یا روز قبل از شروع راه من آن روز" برادن گفت. "آن را دوست ندارم من گفتن بود خودم 'بیایید خرد و فردا بسیار جذاب خواهد بود.' آن را بیشتر شبیه " بیایید فقط فراموش نکنید که در مورد فردا.'"

زمانی که برادن یک نوجوان بود او از مادر خود به سرطان است. بنابراین شب قبل از تفرج در برابر اشعه در مارس 9, 2010 او عزادار از دست دادن مادر خود را.

شش strikeouts و 109 زمین بعد برادن تاریخ را با مادر بزرگ خود را در حضور و غیاب. او 19 پارچ به بازی شیر یا خط یک بازی کامل است. شده اند وجود دارد پس از چهار.

برادن در حال حاضر یک MLB تحلیلگر ورزشی NBC Bay Area و ورزشی گروه نرم افزاری سپاهان می پیوندد دیوید ولز که همچنین اعتراف کرد او hungover زمانی که او خود را پرتاب کامل بازی برای نیویورک یانکیز در سال 1998 است.

کار خود را به پایان رسید فصل بعد در پایان با 26-36 ضبط و 4.16 عصر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن