دیو Feschuk: بازیکنان هاکی' misogynistic چت یک شکل از خشونت است که برگ های زخم

وجود دارد یک بحث در جریان است در جهان هاکی: چه نوع از نظم و انضباط باید در اعمال برندان Lewisburg, یکی-زمان بر

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

وجود دارد یک بحث در جریان است در جهان هاکی: چه نوع از نظم و انضباط باید در اعمال برندان Lewisburg, یکی-زمان برگ افرا و زمان واشنگتن پایتخت رو به جلو است که ظهور به عنوان, کنار, ورزشی, اجتماعی رسانه ای نقطه کانونی این هفته ؟

25 سال Lewisburg, اگر شما تا به سرعت یکی از تعداد انگشت شماری از بازیکنان هاکی در حال حاضر دیده می شود در حق unflattering نور در حساب از مطالب خود را به بیرون درز چت گروهی. پیام هایی که به نور آمده عمدتا بیش از حد هرزه برای یک روزنامه. به شما ایده بدهد Lewisburg را مشتاق ستایش از محاسن کوکائین احتمالا به مقدار حداقل تکان دهنده مسائل در زنجیره. و آن چیزی را می گوید که مواد مخدر صحبت شد به وضوح آنچه موجب لیگ دفتر به صدور یک بیانیه چهارشنبه شب در محکومیت Lewisburg و همکار گروه-چت عضو جک Rodewald از Florida Panthers برای خود "قابل سرزنش" و "غیر قابل توجیه" رفتار.

نه فراتر از تجلیل از زندگی تحت تاثیر مواد غیرقانونی چه واقعا نامطلوب است و این موضوع از این واقعیت است deplorability از شیوه ای که در این گروه از بازیکنان در مورد زنان است. در میان این دایره از دوستان زنان در حال تخریب بر اساس ظاهر خود را به ذکر خود را نژاد. آنها به عنوان اشیاء جنسی محسوب می شود به عنوان آمار — "کشته شدن" در اصطلاح فقها bro فرهنگ است.

در میان این دایره از دوستان ظاهرا خوب به چربی-shame یک هم تیمی ، آن را کاملا خوب به شرکت در ميانگين روحیه belittlement از ظاهر یک بازیکن دیگر ،

به عنوان NHL به درستی در بیانیه ای گفت: این زن ستیزی آشکار. و آن باید جدی گرفته شود.

چگونه به طور جدی ؟ برای برخی از کمک با این پاسخ که من به نام Humberto Carolo مدیر اجرایی, سفید, روبان, تورنتو, بر اساس گروه اختصاص داده شده به درگیر شدن مردان و پسران در پیشگیری از خشونت مبتنی بر جنسیت. و Carolo زمانی که او در زمان انبار از Lewisburg حادثه ساخته شده یک نقطه است که به وضوح آشکار به اعضای Lewisburg گروه چت و یا شاید بسیاری از مردان است. اهانت آمیز زنان گفت: یک شکل از خشونت علیه آنها. کلمات تایپ شده توسط شست بر روی صفحه نمایش ندارد و جسمی تاثیر می گویند, با کف دست زدن دست به یک صورت است. اما کلمات بسته غیر قابل انکار قدرت به صدمه و آسیب است.

"این نوع از مسائل شما آن را حمل در اطراف برای بقیه عمر خود را. آن را بسیار مضر آن را بسیار مضر" Carolo گفت. "آن را به روح و روان خود را. آن devalues شما. آن استفاده می شود به کاهش شما."

روبان سفید تشکیل شده بود در سال 1991 در پی مونترال قتل عام 14 زنان است. و بیشتر از سه دهه بعد Carolo گفت: آن را نشانه ای از این کار هنوز انجام می شود که کانادا کمتر از یک ماه حذف شده از خونین ترین کشتار دسته جمعی در تاریخ آن یکی که ادعا آغاز شد و با یک اختلاف داخلی بین قاتل و دوست دختر خود را به پایان رسید و با 22 مرده است.

"ما می دانیم که این طوری فکر گناه, انواع مبادلات می تواند منجر به این نوع از بزرگتر عمل می کند ... بنابراین ما نیاز به صحبت کردن در مورد این misogynistic نگرش" Carolo گفت. "آنها ممکن است کوچک به نظر می رسد اما آنها بخشی از یک مشکل بزرگتر در جامعه ما است."

در سال های اخیر Maple Leafs سازمان دعوت روبان سفید به آدرس بازیکنان آن است. هوشمند franchises اجرا شده توسط مدیران به جلو فکر کردن متوجه است که یک مورد مثل Lewisburg هر چند از آن شده است موضوع روند نیست بهار از هیچ جا. وجود یک فرهنگ در سراسر راه مردان در بدترین درمان زنان است. این فقط یک مشکل در ورزش است اما در جامعه و نیاز به توجه.

"این فقط خشونت فیزیکی. این احساسی آن را روانی آن را بسوى آن مالی است. نوع misogynistic زبان ما می بینیم در (Lewisburg گروه چت) یک شکل از خشونت فقط به عنوان قلدری یک شکل از خشونت" Carolo گفت.

بیایید وانمود Lewisburg گروه چت است که برخی از افراطی فرقه ساکن در برخی از قبلا کشف بیابان. زبان آنها نفع به عنوان زشت به عنوان آن است که اغلب سطوح در جریان اصلی. گوش دادن به Spittin Chiclets های شماره 1 هاکی پادکست در کانادا و شما شنیدن صحبت از شرکای جنسی شمارش به عنوان "کشته شدند." تلنگر از طریق Instagram خوراک Barstool آنها از هشت میلیون پیروان و نمی خواهد نیاز به رفتن به آنجا برای پیدا کردن یک دیدگاه چربی شرمندگی یک زن است. به Carolo آن یک شیب لغزنده.

"هنگامی که ما پرداخت نمی توجه به این نوع از رفتارهای ما در اصل برای کمک به عادی سازی آنها را بخشی از رفتار قابل قبول" او گفت:. "بنابراین ما نیاز به در نظر گرفتن آن به عنوان خشونت و ایجاد یک بیانیه قوی است که ما به جای خصوصی یا عمومی تعاملات است."

Lewisburg عذرخواهی ارسال شنبه از طریق توییتر باز با چه صدا برای برخی مانند عقلانی. دوست خود حساب کاربری هک شد, او گفت:. مکالمات در نظر گرفته شده بودند به طور خصوصی با او ادامه داد. اما که تنها به ارمغان می آورد Carolo به یکی دیگر از نقاط او باعث می شود زمانی که او صحبت می کند به مردان جوان در مورد این مسائل. هرگز به ذهن است که ما آمده ایم به نقطه ای در روابط ما با رسانه های اجتماعی است که حتی یک کلاس مدرسه ابتدایی باید بدانند که هر چیزی که ما در برقراری ارتباط خصوصی دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به ، Carolo نقطه است که راه مردان درمان زنان بخش خصوصی نباید متفاوت از راه آنها درمان آنها publicly.

"اگر مردم دریافت که نوع یک نظر در خصوصی یا عمومی تبادل آنها نیاز به صحبت کردن در برابر آن" Carolo گفت. "آنها نیاز به می گویند," Dude, این قابل قبول نیست. این بی احترامی است.' "

که خوشبختانه شده است این واکنش از هاکی استقرار. پایتخت در بیانیه ای به نام گروه چت "غیر قابل قبول و توهین آمیز" و گفت: این باشگاه خواهد مقابله با این موضوع داخلی است. Lewisburg برادر کوچکتر جرمی که او نیز بخشی از گپ زدن, برخورد شد swifter نظم و انضباط. 23 ساله بود منتشر شده توسط دانشگاه مانیتوبا هاکی تیم در روز پنج شنبه.

برای Carolo کسانی که استرن در واکنش به نشانه های ما در حال پیشرفت به عنوان یک جامعه است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"یک زمان وجود دارد که این نوع رفتارها را به مقدم و مردم می گویند:" پس چه؟' "Carolo گفت. "اما ما می دانیم که قبول کنه. و لیگ تیم ها و مدیران در حال گرفتن قوی ایستادگی در برابر این. ما شاهد آن است. وجود دارد این است که تغییر اتفاق می افتد."

وجود دارد را تغییر دهید. اما به وضوح وجود دارد کار بیشتری باید انجام شود. به عنوان برای بحث در جهانی هاکی در مورد برندان Lewisburg سرنوشت. در مورد این طبیعت گناهان یک ورزشکار تقریبا همیشه اندازه گیری در برابر هدایای خود را. بنابراین Lewisburg به عنوان چهارمین خط همزن که بسیار قابل تعویض خواهد شد به احتمال زیاد تحمل عواقب ناشی از این اشتباه برای سال آمده است. وجود دارد که در زمان طولانی ناظران از ورزش شرط بندی او بازی کرده است او در آخرین بازی NHL. و در صورتی که ممکن است به نظر می رسد بی رحمانه به برخی از Carolo نشان می دهد یک ارزیابی مجدد از آسیب های که وارد شده.

"ما نمی توانیم به نوبه خود چشم به این نوع رفتار" Carolo گفت. "این بسیار آسیب رساندن به همه. آن را قطعا آسیب رساندن به زنان که (توهین کردهاند). آن را آسیب رساندن به پایه فن به افراد جوان که در حال تماشای این ورزشکاران است. وجود دارد به اشکال مختلف از پاسخگویی — تعلیق و یا جریمه نقدی و یا نیاز به انجام برخی از کار جامعه ... در برخی موارد مردم از مشاغل از بین برد و به حق است چرا که ما نیاز به فکر می کنم در مورد آسیب این رفتارها را به دیگران است."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن