صدای دیگر: اعتراض به بی عدالتی است که خود را مقدس حق به عنوان یک آمریکایی

"کنگره نباید هیچ قانونی abridging آزادی بیان یا حقوق مردم را به صلح و دوستی جمع آوری و یا "به درخواست دولت برا

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

"کنگره نباید هیچ قانونی abridging آزادی بیان یا حقوق مردم را به صلح و دوستی جمع آوری و یا "به درخواست دولت برای جبران نارضایتی." مهم این متمم اول قانون اساسی حمایت نیز محدود دولت اقدام با تشکر از 14 متمم و تجسم ارزش ضروری است که ایجاد شده و پایدار در این کشور: مردم می باید و اعتراض به درک بی عدالتی است.

که یک اصل با رزونانس خاص امروز به عنوان کشور شاهد خشونت پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس و مشابه بی عدالتی کارگردانی در آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگران تنزل به درجه دوم در جامعه ما. تظاهرات آمده میان جنبش توسط برخی از قانونگذاران دولت به دروغ در برابر قانونی اعتراض و نافرمانی مدنی با جرم و جنایت و تروریسم است. این سرد حرکت می کند در برابر آزادی های بنیادی باید ایستاده است.

یک گزارش از قلم امریکا یک سازمان اختصاص داده شده به ادبیات حقوق بشر و آزادی بیان در اسناد 82 دولت صورتحساب در نظر گرفته و یا به تصویب رسید و توسط 32 متحده به جرم مونتاژ و گفتار. یکی از متخلف متحده آن را به عنوان اتفاق می افتد, مینه سوتا است. قانونگذاران وجود دارد به نظر می رسد انگیزه های محیط زیست در اعتراض همسایه داکوتای شمالی و سیاه زندگی ماده تظاهرات در دولت خود را.

یک نمونه چنین دنبال کرد پلیس از قتل یک جوان آفریقایی به نام Jamar کلارک در ماه نوامبر 2015. به برنامه ریزی اعتراض در یک مرکز خرید تظاهرکنندگان به طور موقت مختل ترافیک در مینیاپولیس-سنت پل فرودگاه بین المللی.

مینه سوتا قانونگذاران در پاسخ با یک لایحه به مجازات ترافیک انسداد تا یک سال در زندان — طرز حیرت انگیزی بیش از حد در اصطلاح به مراتب نسبت به جرم. مسدود کردن ترافیک است که البته در حال حاضر ممنوع در مینه سوتا و جاهای دیگر و معترضان که مه بر روی جاده فرودگاه و یا بزرگراه می توانید انتظار به صورت عواقب قانونی. اما از آن است که بدون خشونت عمل نافرمانی مدنی و ناراحتی موقت آن شمار به رانندگان تضمین نمی کند و نوع مجازات به طور کلی این سایت متعلق به جدی جنایتکاران. با توجه به قلم بیل حامی, Rep. نیک Zerwas, اذعان کرد که هدف منصرف کردن معترضان بالقوه. اندازه گیری تصویب شد اما وتو توسط فرماندار.

جداگانه مینه سوتا لایحه به جرم تظاهرات در برابر "زیرساخت های حیاتی" الهام گرفته شده بود 2016 تظاهرات علیه داکوتای دسترسی از طریق خط لوله ایستاده سنگ هند رزرو در داکوتای شمالی. به اصطلاح زیرساخت های حیاتی اسکناس در کشورهای دیگر مجازات تظاهرات و یا در نزدیکی راه آهن و یا تلفن لهستانی. یک کنتاکی لایحه حمل یک حکم تا پنج سال. کسانی که طرح متوقف شده است.

"در چنین قوانین" قلم گزارش "یک معترض که صرفا عبور بر روی زمین میزبانی یک خط لوله می تواند برگزار شد با عنوان جرم جنایی مسئول است."

یکی از سرد مقررات ضد اعتراض به قوانین در نظر گرفته شده در چندین ایالت را تحمیل مسئولیت کیفری برای صدمه به اموال ناشی از دیگران شرکت در همان عمل است. یک فرد پیوستن به اعتراض اما باعث هیچ آسیب می تواند در قبال دلار تا 1 میلیون دلار برای خسارت ناشی از دیگران است.

لوایح دیگر به پلیس راه گریز بیشتری برای توصیف اعتراضات به عنوان "شورش" و به اتهام معترضان مسالمت آمیز با تظاهر به دلیل اعمال دیگران در حضور آنها. نیوجرسی لایحه در صورت تصویب خواهد تحمیل کرده اند تا به پنج سال زندان به دلیل شرکت در یک تظاهرات که در آن هر فرد دیگری آسیب های ناشی از بیش از 2000 دلار.

که طبقه بندی معترضان در برابر کشتار وحشیانه جورج فلوید به عنوان تظاهر نمی کند چرا که هر عمل آنها متعهد اما از آنجا که ابراز مخالفت خود را در همان زمان و یا در همان محل به عنوان خشونت lawbreakers.

"یک فرد تصمیم به توسل به خشونت نمی نوار دیگر معترضان از حق خود برای آزادی تجمع مسالمت آمیز" به عنوان قلم به نقل از گزارشگران ویژه سازمان ملل برای آزادی بیان و مونتاژ. "این درست است که یک جمعی right; آن است که توسط هر یک از ما به صورت جداگانه."

طرح های دیگر به دنبال به نوبه خود معترضان به تروریست ها. یک کارولینای شمالی با لایحه به عنوان مثال ایجاد جرم "تروریسم اقتصادی" و مجوز پیگرد قانونی علیه هر شخص که مرتکب انسداد با قصد نفوذ دولت عمل است.

به عبارت دیگر یک عمل موقتی نافرمانی مدنی خواهد بود یک عمل از تروریسم است. چنین قانونی را Susan B. Anthony تروریستی برای هل دادن یک رای به صندوق های رای است. آن را دیگر آمریکایی قهرمانان تروریست ها برای گرفتن یک صندلی در یک اتوبوس یا در یک ناهار مقابله با, راه رفتن در سراسر پل توقف کار و یا انجام هر یک از دیگر چیزهایی که باید برنده آمریکایی ها برخی از محبوب ترین حقوق و آزادیهای.

سازمان دیده بان برای تلاش برای ارعاب مردم که در اعتراض به شکاف بین آنچه ما می دانیم به طور قانونی و آنچه ما می دانیم به فقط.

— لس آنجلس تایمز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن