چگونه کاهش به پلیس اسپوکان بودجه می بازی - Sun, 21 Jun 2020 PST

مقامات پلیس و کسانی که خواستار پال خواستار قطع بودجه دولت بخش خود را, توافق می تواند در حداقل یک چیز: امروز مأ

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

مقامات پلیس و کسانی که خواستار پال خواستار قطع بودجه دولت بخش خود را, توافق می تواند در حداقل یک چیز: امروز مأموران اجرای قانون بر دوش دارد با بی شمار از وظایف.

پرداختن به سلامت روان در پاسخ به خشونت خانگی و مدیریت شرایط اضطراری پزشکی همه بخشی از این کار است.

که در آن اختلاف نظر آشکار است این است که آیا افسران باید به بازی ادامه چنین گسترش نقش حرکت رو به جلو و یا اگر شهرستانها مانند اسپوکن باید دوباره اختصاص منابع اجرای قانون را به برنامه های اجتماعی و دیگر تلاش های به جای یونیفورم پلیس.

اگر اسپوکن اداره پلیس است defunded عواقب امر بستگی به شدت کاهش است. اما اولین کاهش خواهد احتمال زیاد ساخته شده است به محبوب ترین جامعه گرا گفت: Spokane رئیس پلیس کریگ Meidl به دلیل اولویت اول همیشه خواهد بود در پاسخ به 911 تماس.

که می تواند به معنای کمتر محله افسران منابع برای پاسخ به شکایات در مورد مزاحمت اموال و یا فعالیت های غیر قانونی در پارک مجاور. آن را ممکن است به معنای پوسته پوسته شدن پشت آن حوزه که در محل پلیس منابع به طور مستقیم به جوامع به جای یک محل مرکزی.

"وقتی که می آید به چه عمیق کاهش رفتن وجود دارد چیزهایی که در حال حاضر ما در حال انجام است که قطعا خدمت به جامعه در یک سطح دیگر (جوامع) را دوست دارم," Meidl گفت. "اگر ما مجبور به قطع بسیاری از این خدمات ما در حال رفتن به یک گام بزرگ به عقب در جامعه ما است."

تظاهر کنندگان و فعالان در سراسر کشور از جمله در اسپوکن خواسته اند دولت به شدت تجدید نظر خود ایمنی عمومی مدل در پی جورج فلوید را کشته و در مینیاپولیس در ماه گذشته. اگر چه جزئیات متفاوت ترین تماس برای یک تغییر مسیر از بودجه پلیس نسبت به فعال خدمات اجتماعی با هدف کاهش اجتماعی و اقتصادی و عوامل دیگر که منجر به جرم و جنایت.

کسانی که خواستار ملاقات سطوح مختلف مقاومت از ادارات پلیس و مقامات دولتی. آنها شده ایم ترین مشخصه موفق در مینیاپولیس که در آن حق وتو-اثبات اکثریت اعضای شورای شهر متعهد به از بین بردن پلیس. اما رهبران در جای دیگر باید متعهد به بازسازی در برخی از راه هزینه های خود را در اجرای قانون است.

اشغال اسپوکن و Spokane-بر اساس گروه شرقی واشنگتن ترقی خواهان حمایت کرده اند به صورت محلی پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس برجسته فشار در آخرین روز یکشنبه تجمع در Riverfront Park.

مجید شریفی استادیار امور بین الملل در شرق واشنگتن پیوست و در تظاهرات یکشنبه گذشته. در مصاحبه ای با سخنگوی-نظر او استدلال کرد که محدوده پلیس در سراسر کشور از جمله در اسپوکن به مراتب بیش از دیگر دموکراسی در سراسر جهان است.

و هنگامی که شما باید یک چکش او گفت: همه چیز را می شود یک ناخن.

"ما باید افزایش بودجه پلیس و پلیس را تبدیل به یک فروشگاه توقف برای هر راه حل در جامعه است. این مسیر اشتباه" شریفی گفت.

Meidl اذعان دارد که افسران خواسته به "مشاوران واسطه اجرای قانون مربیان و پدر و مادر است."

او در ارتباط با این پیشنهاد که برخی از تماس های از جمله کسانی که مربوط به سلامت روان می تواند بهتر به کار گرفته و بدون پلیس حاضر و هشدار داد در برابر کاهش است که سایر ذینفعان از جمله سلامت روان حرفه ای در معرض خطر است.

"قطعا وجود دارد چیزهایی که در آن بر روی کاغذ آن را برای تلفن های موبایل واقعا خوب است و آن را حس می کند و احتمالا وجود دارد اتاق در آن وجود دارد که همه چیز را خاموش صفحات از اجرای قانون افسران" Meidl گفت. "اما یکی از چیزهایی که شما می خواهید برای انجام شده است صحبت کردن با سایر ذینفعان."

وی با اشاره به بخش همکاری با متخصصان سلامت روانی از مرز سلامت رفتاری و گفت: افسران هنوز هم نقش بازی در پاسخ به بهداشت روان در بحران. همان را می توان گفت از وزارت خشونت ابتکارات و مشارکت با قربانی طرفداران Meidl گفت.

"آن را فراهم می کند یک سطح ایمنی برای دانستن آنها ما وجود دارد در حالی که هنوز هم اجازه می دهد آنها را به رهبری" Meidl گفت.

شهر انتظار به صرف $63.7 میلیون نفر از آن صندوق به طور کلی در اداره پلیس در سال 2020 است. به طور متوسط برای صاحب ملک است که به معنی $277 خود را $1,085 شهرستان لایحه مالیات بر اموال به خود اختصاص داده است به اداره پلیس – بیش از هر شهر تنها بخش.

به طور کلی این شهرستان در بودجه برای صرف در حدود 1.1 میلیارد دلار در سال 2020 است.

در نهایت هر گونه کاهش قابل توجهی به پلیس بخش بودجه به معنای کاهش در تعداد اسپوکن افسران پلیس و برنامه های.

به تازگی به عنوان آخرین سال اسپوکن رای دهندگان را پشتیبانی پرداخت مالیات های بالاتر برای حفاظت از امنیت عمومی نیروی انسانی.

دستمزد, حقوق و اضافه کاری حساب برای حدود $58.1 میلیون از وزارت $63.7 میلیون بودجه صندوق به طور کلی با توجه به سخنگوی وزارت جولی Humphreys.

از طریق مه 31 گروه در حال صرف 1.1 میلیون دلار در اضافه کاری در سال جاری تعدادی است که انتظار می رود به افزایش با توجه به تعداد افسران اختصاص داده شده به کار تظاهرات اخیر.

با توجه به coronavirus بخش است و در حال حاضر سفت مالی خود را کمربند.

وجود دارد در حال حاضر 10 مامور پست های خالی در بخش بودجه عمومی شده اند که به سمت چپ باز برای کمک به جبران این شهر از دست دادن درآمد در طول COVID-19 گیر با توجه به Humphreys.

یکی دیگر از سه غیر نظامی موقعیت از طریق تامین امنیت عمومی لوی مصوب 64 درصد از رای دهندگان در سال 2019 برگزار خواهد شد باز.

دلار 63.7 میلیون بودجه شامل بودجه از امنیت عمومی لوی تایید شده توسط رای دهندگان در سال 2019 که بودجه 17 افسران و سه غیر نظامی در علاوه بر این به 30 آتش نشان را که قبلا از طریق تامین کمک مالی.

وجود دارد سه گلدان از پول وزارت خم در مجموع حدود 5 میلیون – مدنی forfeitures و مزایده, کمک های مالی و هزینه های سرمایه ای.

کمک های مالی استفاده می شود برای حمایت از خدمات مانند وزارت سلامت رفتاری واحد که جفت متخصصان سلامت روانی از مرز سلامت رفتاری با افسران گشت. این بخش نیز حدود 2.5 میلیون دلار بودجه سرمایه می پردازد که برای گشت وسایل نقلیه و تجهیزات بدن مانند دوربین های دیجیتال و لپ تاپ.

اگر چه یک گروه کر از راهپیمایان را ساخته اند defunding پلیس محور از هفته خود را به راهپیمایی علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در آن هنوز برای تبدیل شدن به یک واقعیت سیاسی برای اسپوکن اداره پلیس.

اما کیت برک عضو اسپوکن شورای شهر به امضا رسید و یک تعهد برای بررسی بودجه پلیس سیاتل با رئیس شورای شهر Lorena گونزالس و پادشاه شهرستان Councilmember Girmay Zahilay این هفته است.

"ما باید این اطلاعات ما می دانیم رفاه مشترک بهترین پیشگیری از جرم" او در بیانیه ای گفت: این هفته است. "در روزهای آینده من خواهد بود و همکاری با گروه های جامعه به پیش نویس قانونی که تغییرمسیر بودجه ترویج مسئولیت پذیری ایجاد امنیت عمومی جایگزین demilitarizes جامعه ما و به ارزیابی دوباره چه رفتارها یا اعمال بقا طبقه بندی شده به عنوان" جرم و جنایت است.' "

همکاران او شده اند کمتر جاه طلبانه پلیس برای کاهش هزینه اما باید ابراز میدین تجدید نظر آن است.

شریفی گفت: هدف این است که به dehumanize پلیس و تخمین زده می شود که 90% "همه چیز ما می خواهید آنها را به.

"سیستم خراب است اصلاحات شکست خورده است و دامنه policing گسترش بیشتر و بیشتر ما بسیار بی اثر سیستم عدالت که به نظر می رسد در تنبیهی به جای عدالت ترمیمی در هر جنبه" شریفی گفت.

پلیس باید در دسترس برای پاسخ به جرایم خشونت آمیز شریفی اذعان کرد. اما شهروندان غیر مسلح با آموزش های تخصصی در حوزه سلامت رفتاری می تواند پاسخ به خشونت پرهیزی در مسائل.

"البته که وجود دارد این است که یک سرقت ما نیاز به مسلح پلیس" شریفی گفت. "اما ما نیاز به پلیس مسلح برای مثال هنگامی که مردم را شکسته ش?"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب