1 کشته و 4 مجروح در جدا, مینیاپولیس, عکاسی

پلیس در مینیاپولیس شد, تحقیق در مورد تیراندازی در این شهر به سمت شمال دوشنبه که در سمت چپ چهار نفر زخمی, تنها

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

پلیس در مینیاپولیس شد, تحقیق در مورد تیراندازی در این شهر به سمت شمال دوشنبه که در سمت چپ چهار نفر زخمی, تنها یک روز پس از 12 نفر به ضرب گلوله در محله های مختلف.

پلیس همچنین گفت: 17-year-old boy کشته در جریان تیراندازی در جنوب مینیاپولیس اواخر یکشنبه.

افسران در پاسخ به گزارش هایی از عکس اخراج حدود 8 p. m. روز شنبه و قربانی بدون پالس. اولین پاسخ دهندگان قادر به احیای نوجوانی, اما او پس از گرفته به شمال بیمارستان یادبود.

KARE-TV گزارش داد که سخنگوی پلیس جان سالمند می گوید وجود دارد یک گروه از مردم رانندگی در اطراف هنگامی که وسیله نقلیه براثر اصابت گلوله و قربانی زده شد.

دیگران در ماشین ریخته قربانی از خودرو و سوار دور سالمند گفت. محققان هنوز در حال کار برای تعیین که در آن تیراندازی در واقع اتفاق افتاده است.

دوشنبه, تیر سالمند گفت: افسران نامیده می شدند به یک محله مورد 2 مایلی شمال غربی مرکز شهر فقط بعد از 4 بعد از ظهر سالمند گفت: همه چهار نفر زخمی شدند که به نظر می رسد غیر تهدید کننده زندگی است, اما او تا به حال هیچ دیگر فوری جزئیات.

خشونت آمد فقط یک روز پس از یک مرد کشته و 11 زخمی شد هنگام تیراندازی آغاز شد و فقط پس از نیمه شب یکشنبه در این شهر بالای شهر محله یک شبانه توپی از میله, رستوران ها و خرده فروشی در حدود 3 کیلومتری جنوب مرکز شهر. پلیس گفت: به نظر می رسد بیش از یک تیرانداز است.

یکی از بزرگان گفت شنبه که پلیس تا به حال ساخته شده است هر گونه بازداشت و در عین حال در یکشنبه تیراندازی.

رئیس پلیس Medaria Arradondo روز یکشنبه به نام بالای شهر تیراندازی "غم انگیز و خشونت بی معنی" و به نام های اخیر چشم انداز مثبت در جرم و جنایت خشونت آمیز بحران بهداشت عمومی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب