سنا DFLers معرفی 2.3 میلیارد دلار مطابق لایحه ارتقاء جاده ها تعمیر سیستم فاضلاب

در تلاش برای بر انگیختن جمهوری خواه مجلس سنا اکثریت شروع به حرکت در زیرساخت های بودجه سنا DFL رهبران در روز چه

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

در تلاش برای بر انگیختن جمهوری خواه مجلس سنا اکثریت شروع به حرکت در زیرساخت های بودجه سنا DFL رهبران در روز چهارشنبه در زمان غیر معمول مرحله از معرفی خود را مطابق با لایحه برای ارائه به 2.3 میلیارد دلار برای نوسازی و تعمیر ساختمان های دولتی ارتقاء جاده ها و پل ها, تعمیر فاضلاب و آب سیستم و پرداخت هزینه برای صدها نفر از دیگر آثار عمومی پروژه در سراسر مینه سوتا است.

"مطابق با پروژه های در حال ساخت قوی تر و پر جنب و جوش تر جوامع" رهبر اقلیت سنا سوزان, Kent, DFL-وودبری گفت: در طول تلفنی با خبرنگاران. "عبور مطابق با لایحه کمک خواهد کرد که آدرس نیاز به بهبود زیرساخت ها و ایجاد شغل های محلی و اقتصادی کشور ما نیاز دارد در حال حاضر به عنوان ما حرکت اثرات اضطراری برای بهداشت عمومی ما هستند."

وزارت امور خارجه مقامات روز سه شنبه گفت: مینه سوتا در حال حاضر چهره 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس که تعطیل کرده است بسیاری از اقتصاد دولتی و مالیات بر درآمد آن را تولید.

اگر چه رهبران دولت نیاز به تحریک اقتصاد کنت گفت: "سناتور جمهوریخواه نیست پیشنهاد هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز و یا برنامه ریزی شده در جلسات مطابق درخواست.

سناتور. سندی Pappas سنت پل سرب DFLer مجلس سنا در پیوند کمیته گفت که او تلاش کرده است بارها و بارها برای پیدا کردن آنچه سناتور جمهوریخواه برنامه ریزی برای انجام در مورد بودجه ساخت و ساز "و من ملاقات با چیزی جز سکوت."

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-Nisswa گفت: جمهوری خواهان می خواهند به تصویب یک پیوند لایحه اما می خواهم به صرف کمتر از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و DFL قانونگذاران پیشنهاد کرده اند.

سنا DFL لایحه تا حد زیادی آینه به 2 میلیارد دلار استقراض طرح Walz پیشنهادی به مجلس در ماه ژانویه Pappas گفت. DFL سناتور اضافه شده در حدود 200 میلیون دلار برای پروژه هایی که نیست در فرمانداری درخواست.

اگر چه جمهوری خواهان کنترل سنا آنها نیاز به آرای حداقل شش DFL سناتورها برای رسیدن به سه پنجم اکثریت مورد نیاز به تصویب یک لایحه اجازه دولت به قرض گرفتن پول.

پیوند لایحه باید سرچشمه در DFL-کنترل خانه که هنوز به پیشنهاد یکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب