کمیته بین المللی المپیک به دنبال بیمه جبران خسارت برای تاخیر بازی های المپیک توکیو

ژنو—کمیته بین المللی المپیک در مذاکرات با شرکت های بیمه بیش از جبران برای به تعویق افتاد توکیو بازی.یک "بحث آز

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

ژنو—کمیته بین المللی المپیک در مذاکرات با شرکت های بیمه بیش از جبران برای به تعویق افتاد توکیو بازی.

یک "بحث آزاد" در راه است, با بیمه کارگزاران کمیته بین المللی المپیک به بازی های المپیک عملیات مدیر Pierre Ducrey گفت: پنج شنبه. هدف این است که "سعی کنید و پیدا کردن سطح مناسب غرامت به کمک ما تحمل هزینه داشتن یک سال دیگر صبر کنید," Ducrey گفت.

کمیته بین المللی المپیک برای پرداخت بیمه در برابر انصراف از المپیک, اما از آن شده است معلوم نیست اگر سیاست خود را پوشش می دهد و یک سال تعویق مجبور coronavirus بیماری همه گیر.

لغو سیاست های دقیق در IOC را سالانه حساب هزینه $14.4 میلیون دلار (ایالات متحده) برای سال 2016 ریو دو ژانیرو بازی های المپیک و $12.8 میلیون دلار برای سال 2018 Pyeongchang بازی های زمستانی.

کمیته بین المللی المپیک گفت: در ماه گذشته آن را کنار بگذارند $650 میلیون برای پوشش خود بالقوه هزینه های اضافی برای به تعویق افتادن.

هزینه های سازمان در ژاپن انتظار می رود برای رسیدن به میلیاردها دلار با بسیاری از این لایحه برای پرداخت مالیات.

Ducrey گفت: حفظ دهکده المپیک برای یک سال دیگر بود "مشکل شماره 1 است."

مجموعه ای از بیش از 5600 آپارتمان در توکیو خلیج "یک قطعه اساسی از بودن قادر به ارائه بازی ها" Ducrey گفت: در یک کنفرانس آنلاین با مدیریت ورزشی دانش آموزان در هند.

حدود 25 درصد از آپارتمان که از قبل فروخته شده به مردم خواهد شد که حرکت در پس از بازی های المپیک هستند و آن دسته از خریداران مجموعه ای برای دریافت برخی از جبران خسارت برای داشتن صبر اضافی سال قبل از به دست گرفتن اختیار داشتن.

"بدیهی است که شما برنامه ریزی شده اند تمام زندگی خود را در مورد گرفتن این آپارتمان که در آن نقطه در زمان" Ducrey گفت. "در حال حاضر ما باید به همه این صاحبان" من متاسفم. آپارتمان خود را تحویل داده خواهد شد به شما یک سال بعد.'"

"این یک تغییر بزرگ و نیاز به تعداد زیادی از غرامت و بحث" او گفت:.

صبح روز پنج شنبه در توکیو مقامات دولتی و المپیک کمیته سازماندهی کارکنان گفت: آنها انتظار می رود این بازی به "کارآمد و ساده" به مدیریت هزینه و با طرفداران کمتری در سالن.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب