23andMe بیشتر را فراهم می کند شواهدی وجود دارد که نوع خون نقش در ویروس - Mon, 10 Jun 2020 PST

تحقیقات ژنتیکی-تست لوله 23andMe, Inc. تفاوت های موجود در یک ژن است که تحت تاثیر یک فرد نوع خون تاثیر می گذارد

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

تحقیقات ژنتیکی-تست لوله 23andMe, Inc. تفاوت های موجود در یک ژن است که تحت تاثیر یک فرد نوع خون تاثیر می گذارد یک فرد استعداد ابتلا به COVID-19.

دانشمندان بوده است به دنبال عوامل ژنتیکی سعی کنید به تعیین چرا برخی از افرادی که قرارداد جدید کروناویروس تجربه بدون علائم در حالی که دیگران به شدت بیمار است. در آوریل 23andMe راه اندازی یک مطالعه که به دنبال استفاده از میلیون ها نفر از پروفیل های در DNA آن پایگاه داده را برای ریختن به نور در نقش ژنتیک در این بیماری است.

نتایج اولیه از بیش از 750,000 شرکت کنندگان نشان می دهد نوع خون O است به خصوص محافظ در برابر SARS-CoV-2 ویروس است که باعث covid-19 شرکت روز دوشنبه گفت:. یافته های اکو دیگر تحقیقاتی که نشان داده یک ارتباط بین تغییرات در ژن ABO و COVID-19.

بسیاری از گروه های دیگر از جمله 23andMe رقیب نسب, Inc., در حال ترکیب ژنوم برای کمک به ایجاد حس ویروس. مشخص شده است که عواملی مانند سن و شرایط بهداشتی اساسی می توانید تعیین کنید که چگونه مردم کرایه یک بار آنها را در قرارداد COVID-19. اما این عوامل به تنهایی نمی توضیح تنوع علائم و یا چرا برخی از مردم قرارداد این بیماری و دیگران ندارند. تحصیل در رشته ژنتیک از افرادی که بیشتر مستعد ابتلا به SARS-CoV-2 می تواند کمک به شناسایی و محافظت از کسانی که بیشتر در معرض خطر و همچنین به عنوان کمک به سرعت درمان و دارو و توسعه است.

چند مطالعات دیگر به دنبال در هر دو شدت بیماری و حساسیت به بیماری نیز پیشنهاد نوع خون نقش دارد.

تحقیقات منتشر شده در هفته گذشته قبل از بررسی دقیق پیشنهاد نوع خون ممکن است نقش مهمی در شدت بيمار در واکنش به SARS-CoV-2. که مطالعه نگاه ژن از بیش از 1600 نفر در ایتالیا و اسپانیا که با تجربه نارسایی تنفسی و نشان داد که با داشتن نوع یک خون ارتباط بود به 50 درصد افزایش در احتمال یک بیمار نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی. زودتر چینی مطالعه تبدیل شده تا نتایج مشابه در مورد یک فرد استعداد ابتلا به COVID-19.

"نیز وجود داشته اند برخی از گزارش ها از ارتباط بین COVID-19, لخته شدن خون و بیماری های قلبی عروقی گفت:" آدم Auton رهبری محقق در 23andMe مطالعه است. "این گزارش ارائه شده به برخی از نکات که در مورد ژن ممکن است مرتبط است." این 23andMe مطالعه که در نگاه حساسيت و نه از شدت بیماری شامل 10,000 شرکت کنندگان گفت که شرکت آنها را به حال COVID-19.

تحقیقات نشان داده که افراد با نوع خون O بین 9 درصد و 18 درصد کمتر از افراد دیگر نوع خون برای آزمایش مثبت برای ویروس. وجود دارد کمی تفاوت در حساسيت در میان خون دیگر انواع این مطالعه نشان داد. زمانی که محققان تنظیم داده ها به حساب عوامل مانند سن و قبل از بیماری های موجود و همچنین به عنوان زمانی که آن را محدود داده ها به تنها کسانی که با بالا احتمال قرار گرفتن در معرض مانند مراقبت های بهداشتی کارگران یافته بودند ،

Auton گفت که در حالی که این شواهد قانع کننده است هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن.

"آن اوایل روز; حتی با این اندازه نمونه آن را نمی ممکن است به اندازه کافی برای پیدا کردن انجمن ژنتیکی," او گفت:. "ما نه تنها گروه به دنبال این و در نهایت جامعه علمی ممکن است نیاز به استخر منابع خود را به واقعا سوال اطراف ارتباط بین ژنتیک و COVID-19."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب