ایالات متحده فروش خانه های موجود غوطه 17.8 درصد در ماه آوریل - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

واشنگتن – فروش خانه های موجود فرو 17.8 درصد در ماه آوریل با بازار املاک و مستغلات هنوز هم در مدتها از بیماری ه

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

واشنگتن – فروش خانه های موجود فرو 17.8 درصد در ماه آوریل با بازار املاک و مستغلات هنوز هم در مدتها از بیماری همه گیر کوروناویروس.

انجمن ملی از Realtors گفت: پنج ماه گذشته کاهش فشار فروش را به یک تنظیم فصلی نرخ سالانه 4.33 میلیون واحد کمترین سرعت از سپتامبر 2011.

فروش رها شد بزرگترین یک ماه کاهش پس از یک 22.5 درصد سقوط در جولای 2010. که دم خاموش شد و قبل از پایان یک congressionally تایید اعتبار مالیاتی در نظر گرفته شده و کشش بازار مسکن از سال 2006 سقوط بازار مسکن.

قیمت متوسط برای یک خانه به فروش می رسد در ماه آوریل $بود 286,800 بود که افزایش 7.4 درصدی از یک سال پیش. لارنس یون اقتصاددان ارشد از Realtors گروه نسبت به جهش بزرگ در قیمت متوسط برای یک کافی در خانه برای فروش ویژه برای خریداران بار اول.

فروش در تمام نقاط کشور با غرب شاهد 25 درصد افت. فروش در شرق, سقوط 16.9%. فروش پایین 17.9 درصد در جنوب و پایین 12 درصد در میانه.

تحلیلگران گفت که coronavirus خاموش شدن ناگهانی تا به حال منجر به کمبود در تعداد خانه های برای فروش در ماه آوریل که نقش مهمی در افزایش قیمت.

"Homebuyers برگشت وجود دارد جستجو برای فضای بیشتر به عنوان آنها را درک می کنند با استفاده از خانه خود را به عنوان یک دفتر و مدرسه ممکن است تبدیل به هنجار" گفت: Taylor Marr سرب اقتصاددان در Redfin یک کارگزاری املاک و مستغلات شرکت. "اما فروشندگان هنوز در لیست خانه های خود را تا حدی به دلیل عدم اطمینان اقتصادی و نگرانی از خطرات بهداشتی."

Redfin گفت که رقابتی ترین بازار مسکن در ماه آوریل و اوایل ماه مه بودند بوستون, سان فرانسیسکو و فورت ورث.

Rubeela فاروقی رئیس ایالات متحده اقتصاددان در فرکانس بالا اقتصاد گفت که او انتظار می رود فروش به دوباره بجای اول برگشتن خود را پایین در مه "را به عنوان ترکیبی از مقید کردن تقاضا و همچنین تمایل به حرکت به کمتر از مناطق پر جمعیت, افزایش فروش است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب