چرا U M COVID مدل پس از "اشتباه" در مورد پیش بینی مرگ و میر از طریق یادبود روز ؟

در اوایل این ماه در دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت عمومی منتشر شد پیش بینی از یک تجدید نظر coronavirus مدل ک

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

در اوایل این ماه در دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت عمومی منتشر شد پیش بینی از یک تجدید نظر coronavirus مدل کامپیوتری است که گفت: مرگ و میر ممکن است دو روز یادبود.

این اتفاق نمی افتد.

در واقع به یک شخص غیر روحانی آن را ندارد حتی نگاهی از نزدیک.

مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم و کلید رسمی درگیر در این مدل هر دو اذعان کرد که این روز را در کوتاه مدت, مرگ, پیش بینی مدل ها به ویژه بالاتر از واقعیت — اما هر دو در دفاع از ارزش ،

طرح VS. واقعیت

برخی از نقاط داده ها:

  • در مارس 13, افسران و مقامات در مینه سوتا وزارت بهداشت منتشر شد "نسخه 3" از این مدل که به اطلاع رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و مقامات دولتی.
  • در آن زمان وجود داشته است 638 تایید COVID-19 مرگ و میر.
  • مدل پیش بینی طیف وسیعی از مرگ که شامل امکان دو برابر شدن توسط یادبود روز که دوشنبه بود.
  • از شنبه تعداد تایید مرگ بود در 899. که 41 درصد افزایش یافته است.
  • این مدل همچنین پیش بینی شده که تا پایان ماه مه بین از 1400 و 2000 میلادی به احتمال زیاد.
  • برای رسیدن به 1,400 مرگ و میر پس از آن دولت را به طور متوسط حدود 100 مرگ و میر در هر روز. تا به امروز بیشترین تعداد مرگ و میر روزانه شده است 33.

چرا از آن مهم

U مدل پیش بینی مهم هستند زیرا Walz بارها گفت که او با استفاده از آنها را برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری خود را در چه آزادی اجازه می دهد تا Minnesotans خود فوق العاده ای در زمان صلح و اورژانس قدرت. او همچنین تاکید کرد پیش بینی ها به سختی و تنها بیت از اطلاعات و علم است که به اطلاع او.

اعتماد به نفس در مدل های کامپیوتری — یا کمبود آن — به عنوان مهم پویا در دادگاه عمومی و به طور فزاینده سیاسی بحث بر سر اینکه آیا دولت و ملت در این دوره مناسب است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که تحت فشار قرار دادند برای ادامه شل شدن از محدودیت های است که اغلب بر روی یک مدل از دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی آن را فراهم کرده است خوش بینانه ترین تلفات از مدل های متعدد استفاده می شود. که مدل تجدید نظر باید به طور پیوسته افزایش یافته است پیش بینی مرگ و میر به عنوان اولیه پیش بینی دمیده گذشته است. مدل نقد دریافت کرده است از دیگر مدل سازی کارشناسان.

در سمت تلنگر, منتقدان Walz به خصوص جمهوری خواهان تلاش کرده اند به تاکید U مدل را آشکار کاستی. برای مثال دولت خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج توییتی یک رشته از اظهارات اوایل این ماه نشان میدهد که چگونه دانشگاه مدل به نظر می رسد پروژه شرایط وخیم به نظر می رسید که بسیار بعید است — و در واقع آمده اند به تصویب.

بهداشت کس مسن پاسخ

در روز سه شنبه مالکوم اذعان کرد که پرسیدن در مورد تو مدل یادبود روز پیش بینی است "کاملا معقول سوال است."

او تصریح کرد: اغلب شاغل سلب مسئولیت در مورد تو مدل: "این در نظر گرفته شده به طور خاص در مورد یک مجموعه ای از اعداد از موارد و یا مرگ و میر در تاریخ های خاص.

"که گفت:" او ادامه داد: "قطعا این مورد که ... تا کنون ما تجربه واقعی است مطلوب تر و یا محافظه کارانه تر است. ... به صداقت بسیاری از مدل ها در خارج وجود دارد دیده می شود مقیاس نسبتا بزرگ اصلاحات اگر شما خواهد شد در یک جهت و یا دیگر."

ظریف بینی

در اینجا چیزی است که اغلب گیج کننده است: مدل تف کردن اعداد و تاریخ از جمله پیش بینی مرگ و میر. جای تعجب نیست که عمومی و رسانه ها از جمله این نشریه تمرکز بر آن دسته از اعداد است. اما پس از آن افسران به ما بگویید که در این مدل طراحی شده است برای پروژه اعداد و تاریخ به خوبی ؟

در عین حال این درست است — برای این نوع از مدل.

بیمارستان, سیستم, برای مثال, استخدام, مدل طراحی شده برای آنها را نشان می دهد دقیق کوتاه مدت شماره: چگونه بسیاری از تخت چگونه بسیاری از هواکش و غيره توسط یک تاریخ خاص. آنها نیاز دارند که اطلاعات را برای تدارکات برای مراقبت از بیماران.

سیاست گذاران از سوی دیگر می خواهید بدانید که در دراز مدت اثرات سیاست های مانند: بهترین راه برای کاهش سرعت گسترش به خرید زمان برای تقویت منابع و مراقبت های ویژه ظرفیت?

در این معنا, مدل مانند U طراحی شده کمتر در مورد کوتاه مدت پیش بینی — مانند این که چگونه بسیاری از مرگ و میر در روز یادبود — و بیشتر در مورد شکل ویروس' منحنی و نهایی تعداد موارد و مرگ و میر.

تو این مدل در حال حاضر پروژه های بین 16000 و 44,000 مرگ و میر در سال آینده — و مهمتر از آن به دنبال راه هایی است که شماره می تواند صعود خود را مانند زیر واکنش زنجیره ای: حذف تمام محدودیت های امروز که منجر به سرعت بیشتر mingling که منجر به یک شیب تند افزایش موارد به دنبال یک شیب افزایش بستری شدن در بیمارستان و ICU تقاضا که تحت الشعاع بیمارستان و منجر به افراد در حال مرگ چون آنها نمی توانند به زندگی-صرفه جویی در مراقبت های پزشکی نیاز دارند.

از سوی دیگر این مدل پروژه ها که به تدریج کاهش محدودیت منجر به یک افزایش تدریجی در مواردی که سیستم بیمارستان در نهایت می تواند اداره کند.

مقامات این مدل را "جهت دار" ارزش یک صفت آنها غالبا استخدام, اما یکی که به نظر می رسد بسیاری از ناراضی.

عجیب و غریب دیگر جنبه از مدل پیش بینی های منتشر شده در اواسط ماه مه: آنها تنها اختصاص دنیای واقعی اطلاعات از طریق آوریل 25. پس چه شبیه پیش بینی برای هفته آینده و نیم از مارس 13 به روز یادبود — در واقع بینی که نگاه یک ماه ،

مدل سازی تیم پاسخ

Stefan Gildemeister دولت سلامت اقتصاد است که عمل به عنوان یک رابط بین دولت و U را مدل سازی تیم گفت که در حالی که تعداد مرگ و میر پیش بینی شده توسط مدل بالاتر از اين جهت است همان: تا. افسران ادامه خواهد داد به نیشگون گرفتن و کشیدن این مدل را امتحان کنید تا آن را بهتر مطابقت با واقعیت, اما, او گفت:, استخوان جامد هستند.

"ما می دانیم که مدل متفاوت در اطراف یک تعداد معینی از مرگ و میر در کشور است, اما که نمی پریشانی ما به دلیل آنچه که ما واقعا به دنبال این است که بیماری و سینتیک در طی یک سال کامل," Gildemeister گفت.

او از مردم خواست تا نگاه کمتر از ارقام واقعی و بیشتر در تصویر بزرگ — و به یاد داشته باشید که دولت هنوز هم مشاهده اثر گسترش بیماری که سرکوب شد تحت stay-at-home سفارشات که در حال حاضر منقضی شده است.

"قرار دادن یک تخمین از مرگ و میر در خدمت یک کل داستان و به طور کلی داستان این است که یک بیماری است که در ادامه به تحت تاثیر قرار مینه سوتا در یک بسیار مهم راه و همانطور که ما در حال بیرون آمدن از سایه ای از محدودیت ما می دانیم که موارد ادامه خواهد داد به افزایش می دهد که ما در حفظ و باز" Gildemeister گفت. "ما هنوز در حال نزدیک شدن 1,000 مرگ. ... اگر کسی می خواهد به تکان دادن یک انگشت و می گویند که مرگ و میر بالا است و شاید مجموع مرگ و میر خواهد بود خاموش, خوب, من حدس می زنم آنها به حق است که از نظر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن