دریانوردان' Yusei کیکوچی مبارزات در اردوگاه تابستانی اولین - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

سیاتل – دیگران ممکن است تلاش کرده اند به انجام به همان اندازه اما این غیر ممکن است به این باور است که هر Marin

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

سیاتل – دیگران ممکن است تلاش کرده اند به انجام به همان اندازه اما این غیر ممکن است به این باور است که هر Mariners پارچ قرار داده و در کار بیشتر طول بیس coronavirus shutdown از Yusei کیکوچی.

با توجه به سابقه بازی در ژاپن Nippon حرفه ای بیس بال کیکوچی ترجیح میدهد به پرتاب بر روی زمین مسطح و تپه بیش از نمونه حرفه ای کوزه در ایالات متحده است. او را پرتاب هر روز اگر ملوانان به او اجازه دهید.

بنابراین هنگامی که بهار آموزش و 2020 فصل بودند را در خود نگه دارد با توجه به همه گیر کیکوچی نیست پشت پا زدن و شروع به شراب خواری-تماشای Netflix بکشد. از خانه اش در شهر فینیکس او ادامه داد: برای اجرای وزنه و پرتاب در هر روز است. که شامل سه اغل گاو یا حشم جلسه در هفته و حتی یک جفت زندگی می کنند حلاجی-جلسات تمرین در Mariners' پیچیده در پئوریا.

کیکوچی یافت که همه کار نیست تکرار انرژی و احساسات و شدت زنده بازی ها حتی intrasquad بازی مقابل هم تیمی های خود را.

ساخت اولین intrasquad شروع از "اردوگاه تابستانی" در میان روز سه شنبه بعد از ظهر آفتابی در T-Mobile پارک کیکوچی تحویل کمتر از حد مطلوب تفرج. گرفتار سرگردان fastball فرمان و به طور مداوم در شمارش او اجازه داده چهار اجرا بر روی چهار بازدید با چهار پیاده و چهار strikeouts. آن را مرتب کردن بر اساس پیچ ناکارآمدی است که اتفاق افتاده است بیش از حد اغلب در فصل گذشته زمانی که او 6-11 با 5.46 عصر در 32 شروع می شود.

"من bullpens شده اند واقعا جامد به تازگی او گفت:" از طریق مترجم کوین Ando. "اما من واقعا احساس تفاوت (از) در واقع تبادل در یک بازی است."

چه شد بزرگترین تفاوت ؟

"بدیهی است که وجود دارد مقدار زیادی بیشتر مسائل, نشانه های مختلف, دونده در پایه و سرعت های مختلف," او گفت:. "من احساس می کنم از دست من تعادل در مکانیک امروز در بازی است."

زمانی که کیکوچی اشاره مکانیک Mariners نگران او را سرهم بندی کردن و/یا آنها را تغییر دهید. این چیزی است که او به خود ضرر در فصل گذشته.

در offseason, کیکوچی رفت و به DriveLine بیس بال در کنت واشنگتن و با دریانوردان' تصویب و, ورودی, کار در ساده خود مکانیک و بازوی مسیر. حتی با نتایج سهشنبه او را در حال رفتن به آنها را تغییر دهید مانند او ممکن است در فصل گذشته.

"آنها فقط ترفند جزئی و کمی تنظیمات جزئی," کیکوچی گفت.

با روز افتتاحیه در هوستون بلندی در جولای 24, او را بیشتر از یک شروع قبل از ساخت خود را به طور منظم فصل به نوبه خود در چرخش است که بیش از آخر هفته.

"من فقط یک مطلب قبل از این رفتن, زمان," او گفت:. "من فقط نیاز به تنظیمات مناسب و آماده برای تفرج بعدی. نکته اصلی این است fastball فرمان و پرتاب خوب شرکت fastball. من احساس تعادل با زمان بندی من در fastball. با بهتر fastball و فرمان بهتر از offspeed رزین موثر تر خواهد بود."

فن مشارکت در سال 2020

حتی اگر طرفداران نمی تواند حضور دریانوردان بازی در T-موبایل پارک در طول coronavirus-کوتاه فصل آنها می تواند حضور خود را احساس می در حالی که تماشای بازی در تلویزیون.

این تیم اعلام کرد که ایجاد "Mariners صندلی ناوگان" و "مجازی به سلامتی" برنامه های است که در آن طرفداران می تواند بخشی از بازی را تجربه کنند.

صندلی ناوگان شبیه به چه تیم های در حال انجام در بیس بال کره ای در سازمان ها – طرفداران می توانید مقوا cutouts از خود قرار داده و به غرفه از بازی. برای $30, طرفداران می توانند عکس های خود را که خواهد شد را به تبدیل زندگی به اندازه cutouts.

از انتشار اخبار: "این تصاویر قرار داده خواهد شد در صندلی های اطراف ورزشگاه را کمی به محیط بازی تجربه.

اگر یک صندلی ناوگان تصویر 'شکار' ناپاک توپ بیس بال خواهد شد از طریق پست به فن."

مارینرز اهدا خواهد شد بخشی از درآمد حاصل از آن به سازمان های غیر انتفاعی حمایت از COVID-19 دانست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن