متحده گیره دوباره به عنوان جدید کروناویروس موارد آمار تمام زمان بالا در ایالات متحده

توسط میشل R. SMITH and FRANCES D'EMILIOتگزاس و فلوریدا را پایین نگه داشته روی میله دوباره جمعه در کشور بزرگتری

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

توسط میشل R. SMITH and FRANCES D'EMILIO

تگزاس و فلوریدا را پایین نگه داشته روی میله دوباره جمعه در کشور بزرگترین عقب نشینی و در عین حال به عنوان یک موج در سراسر جنوب و غرب فرستاده تعدادی از تأييد جدید کروناویروس عفونت در هر روز در ایالات متحده به تمام زمان بالا از 40,000.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت دستور داد تمام میله بسته شده در حالی که در فلوریدا ممنوع مصرف الکل در همه موسسات است. دو کشور عضو کوچک اما لیست در حال رشد از کسانی هستند که یا پس گرد یا قرار دادن هر بیشتر reopenings اقتصاد در انتظار به دلیل باز گشت توسط ویروس.

ابوت دنبال کرده تا به حال یکی از تهاجمی ترین بازگشایی برنامه از هر کشور و تا به حال نه تنها در برابر تماس برای سفارش با پوشیدن ماسک اما تا به حال نیز خودداری کرد تا زمانی که در هفته گذشته به اجازه دولت های محلی را از جمله اقدامات است.

"روشن است که افزایش موارد تا حد زیادی رانده شده توسط انواع خاصی از فعالیت ها از جمله تگزاسی تجمع در میله," او گفت:. "اقدامات در این فرمان اجرایی ضروری به ماموریت ما به سرعت حاوی این ویروس ها و محافظت از سلامت عمومی است."

تگزاس گزارش شده بیش از 17,000 تایید موارد جدید در سه روز گذشته با یک رکورد نزدیک به 6000 در روز پنج شنبه. روز شمارش بیش از 4,700 بستری شدن در بیمارستان شد و همچنین یک رکورد است.

فلوریدا آژانس است که بر میله های پس از عمل روزانه تعداد موارد تایید شده در کشور نزدیک 9,000 یک رکورد است که تقریبا دو برابر قبلی علامت گذاری مجموعه تنها دو روز پیش از آن.

تعدادی از سخت ترین ضربه متحده از جمله تگزاس و فلوریدا و آریزونا و آرکانزاس باید فرمانداران جمهوریخواه که مقاومت ماسک-پوشیدن الزامات و تا حد زیادی تکرار جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن میل به سرعت بازگشایی اقتصاد است.

کالین کوربت a 30-year-old متصدی بار در دو مکان در تمپا گفت که او نا امید شده بود و نگران حال بیکار و دوباره اما این محدودیت ها به سمت راست حرکت می کند.

"میله های زندان شد و در ظرفیت های طبیعی نه COVID ظرفیت" کوربت گفت. "این بود که آنها را فراموش کرده بود وجود دارد یک بیماری همه گیر و یا فقط مراقبت متوقف شد."

در میان موج کاخ سفید coronavirus نیروی کار به رهبری معاون رئیس جمهور پنس برگزار شد اولین جلسه در حدود دو ماه نشان می دهد به رسمیت شناختن است که دولت نمی تواند چشم پوشی از هشدار دهنده را افزایش می دهد.

پنس داد و اطمینان داد که "این لحظه در coronavirus همه گیر است متفاوت از آنچه ما شاهد دو ماه پیش." او گفت که در میان چیزهای دیگر, ایالات متحده بیشتر منابع در دست در حال حاضر با هیچ درخواست از آمار متحده برای تجهیزات مانند هواکش و دنده محافظ.

تعداد تایید عفونت های جدید در ایالات متحده در روز گذشته افزایش یافت قبلی بالا از 36,400 مجموعه 24 آوریل در یکی از مرگبارترین امتداد در بحران با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. متوسط تعداد موارد جدید در هر روز افزایش یافته است و حدود 60 درصد بیش از دو هفته گذشته با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل.

کارشناسان بهداشت گفت: نگران کننده تعداد زیادی از موارد دیده می شود در میان افراد جوان که در حال بیرون رفتن دوباره ضربه میله های زندان و دیگر nightspots اغلب بدون پوشیدن ماسک و یا مشاهده دیگر اجتماعی-دورى قوانین.

در حالی که این افزایش در گزارش موارد اعتقاد بر این است تا منعکس کننده در بخش تا حد زیادی گسترش, تست کارشناسان می گویند وجود شواهد کافی این ویروس در حال باز گشت از جمله افزایش مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان در بخش هایی از کشور و درصد بیشتری از آزمون های آینده را مثبت برای ویروس.

مرگ و میر ناشی از کروناویروس در آمریکا به حدود 600 در روز در مقایسه با حدود 2200 در اواسط ماه آوریل است. با وجود افزایش در موارد برخی از کارشناسان ابراز تردید است که مرگ و میر خواهد شد بازگشت به سطح که به دلیل پیشرفت در درمان و پیشگیری و همچنین به دلیل سهم زیادی از عفونت های جدید در افراد میانسال که بیشتر از آنهایی که مسن تر برای زنده ماندن.

این ویروس مقصر 124,000 مرگ و میر در آمریکا و 2.4 میلیون تایید عفونت در سراسر کشور توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد. اما ایالات متحده به مقامات بهداشت گفت: تعداد واقعی از آمریکایی ها آلوده است و حدود 20 میلیون دلار یا تقریبا 10 برابر بالاتر است.

در سراسر جهان به ویروس ادعا کرده است نزدیک به یک و نیم میلیون نفر زندگی می کند با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

در نشانه ای از برگشت از ثروت در میان ایالت نیویورک گفت: این درخواست آریزونا و تگزاس و فلوریدا که آیا آنها نیاز به هر گونه تجهیزات پزشکی و پرسنل فنی و مشاوره و یا کمک های دیگر. کشورهای مختلف و هزاران نفر از خارج از دولت مراقبت های بهداشتی کارگران کمک کرد نیویورک هنگامی که آن را در تلاطم مرگبارترین شیوع در کشور در بهار امسال.

"ما هرگز فراموش نکنید که رحمت و شفقت و ما را بازپرداخت آن را به هر راه ما می توانیم" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت.

در علاوه بر این به بسته شدن میله دوباره ابوت کوچک پشت رستوران ظرفیت و تعطیل قایق سواری در عملیات و گفت: هر, هوای آزاد, گردهمایی بیش از 100 نفر خواهد نیاز به تایید از دولت های محلی. حرکت در آمد که در تعدادی از بیماران در بیمارستان تگزاس ایالت بیش از دو برابر در دو هفته.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به دنبال یک رویکرد مرحله به مرحله به لغو محدودیت های انجام کارهایی که آهسته تر از یک نیروی کار توصیه می شود, اما اجازه داده, پارک, به بازگشایی, تشویق, ورزش حرفه ای برای آمدن به فلوریدا و تحت فشار قرار دادند برای جمهوریخواه برگزار می شود در دولت آفتاب.

در روز پنج شنبه آریزونا قرار داده و بر برگزاری هر گونه تلاش بیشتر برای بازگشایی اقتصاد با کالیفرنیا ، mlb گفت: اعداد "همچنان به رفتن در جهت اشتباه است." آریزونا گزارش بیش از 3000 عفونت های اضافی پنج شنبه در چهارمین روز هفته با افزایش بیش از آن خوانده شده را علامت.

نوادا فرماندار دستور داد که با پوشیدن ماسک صورت در لاس وگاس قمار گنجانده شده است.

در جای دیگر در سراسر جهان چین نقل مکان کرد و نزدیک به حاوی یک تازه شیوع در پکن. یکی دیگر از رکورد روزانه افزایش در هند تحت فشار قرار دادند caseload در جهان دوم پرجمعیت ترین کشور نسبت به نیم میلیون نفر است. و دیگر کشورهای با جمعیت مانند اندونزی و پاکستان و مکزیک دست و پنجه نرم کردن با تعداد زیادی از عفونت ها و تیره و تار سیستم مراقبت های بهداشتی.

آفریقای جنوبی که حدود نیمی از عفونت در قاره آفریقا با بیش از 118,000, گزارش یک رکورد از نزدیک به 6,600 موارد جدید پس از شل شدن چه بوده است یکی از دقیقترین مستندات در اوایل این ماه.

___

اسمیت گزارش از Providencd رود آیلند; D'Emelio گزارش از رم. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن