تو سرو نگاه به علامت خود را یک بار دیگر به عنوان coronavirus محدودیت سهولت

سیاه تابوت تو آمده است را از مرده.سنت پل, تا تو, سالن خاموش بود به عنوان یک قبرستان برای دو ماه — با توجه به ر

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

سیاه تابوت تو آمده است را از مرده.

سنت پل, تا تو, سالن خاموش بود به عنوان یک قبرستان برای دو ماه — با توجه به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz خاموش کردن غیر ضروری کسب و کار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

سرو شد دوباره باز در ژوئن 1 — با برخی از آنها تندرست و دیگران بسته با هیچ برنامه ای برای دوباره باز کردن.

سیاه تابوت شروع به پریدن کرد, بازگشت به زندگی, حتی با تمام موظف بهداشت قوانین. "این ترسناک بود در حالی که گفت:" صاحب گرت susanna halla. "اما در حال حاضر تلفن زنگ خاموش قلاب."

سیاه تابوت تو صاحب گرت susanna halla می افزاید: جوهر به ورونیکا اریکسون در استودیوی خود در سنت پل در جمعه 12 ژوئن 2020. "دیگر از این ماسک نه بسیار تغییر کرده است برای ما" گفت: susanna halla, "ماسک آن را سخت به شنیدن و من نمی شنوند بسیار خوبی برای شروع است." سیاه تابوت تو در حال حاضر شیوه های دقیق تمیز کردن پروتکل های خون-متولد پاتوژن و اضافه شده است متوسط چک و ضد عفونی کننده دست همراه با اجباری ماسک به عنوان اقدامات احتیاطی در برابر COVID-19. (جان Autey / پایونیر پرس)

دیگر مغازه ها باقی ماند و حتی توقیف 10 روز پس از بازگشایی تاریخ. "بسیاری از آنها را باید انتخاب بسته باقی می ماند گفت:" مارکس بری صاحب گل رز از زمین بدون انسان در وودبوری که باز است.

چند ضربه شد با ضربه های اضافی — شورش و تظاهرات پس از کشتن جورج فلوید توسط یک پلیس مینیاپولیس. اوج تو در سنت پل باقی مانده سوار کردن در ژوئن 12, اما صاحب گابریل Bosquez گفت: کسب و کار بازگشت به سطح نرمال.

"مشتریان در حال مضطرب به در آمده است. آنها شده اند در انتظار یک مدت زمان طولانی" گفت: Bosquez.

همانطور که ممکن است انتظار می رود از مکان هایی که بهم زدن سوزن به مردم سرو مدیریت بهداشت متعصب.

رز صاحب بری گفت: تو مغازه ها همیشه کار می کرد برای جلوگیری از خون-بیماری های مرتبط با – اما نه لزوما بیماری های موجود در هوا مانند coronavirus.

اما آنها اقتباس کرده اند. آنها اضافه کرده اند, ماسک برای مشتریان و کارکنان نصب پلکسی گلاس تقسیم و قبول مشتریان تنها با وقت قبلی.

سیاه تابوت اضافه شده است یکی دیگر از نوآوری -- تماس با مشتریان یک هفته پس از ترک برای دیدن اگر آنها پایین آمده اند با هر گونه علائم.

صاحب susanna halla نیز طول می کشد درجه حرارت از کارکنان خود را هر روز نه تنها مشتریان که می رسند.

مغازه ها و بسیاری از کسب و کارهای دیگر در مینه سوتا بسته شد مارس 27 توسط Walz اقامت-در-خانه سفارش. Walz مجاز تاتو سرو به دوباره باز کردن در ژوئن 1 در 25 درصد ظرفیت است.

سیاه تابوت بود مجموعه ای برای باز کردن پس از آن اما با تاخیر باز برای یک هفته به دلیل تظاهرات.

برخی از صاحبان و گفت: خاموش کردن نظم ناعادلانه بود. "من می بینم همه کسب و کار را با هزاران نفر از مردم باز Menards خانه انبار هدف — و آنها بسته ما" گفت: Hung Nguyen صاحب آویزان را در اطاق نشیمن خال کوبی, St. Paul.

"تمام بچه های کوچک در حال مرگ بوده اند به مدت دو ماه و بچه ها بزرگ پول است."

اما اندی رو گفت که او پذیرفته خاموش شدن به عنوان لازم است. Rowe فروشگاه بندر و بطرف راست حرکت کردن تاتو و سوراخ کردن در سنت پل کوچک است که او تنها فرد شاغل در روز شنبه ،

"خالکوبی ضروری نیست," او گفت:. "آنها یک کالای لوکس."

سیاه تابوت را susanna halla به توافق رسیدند. "ما در حال درمان سرطان است. ما در حال طراحی جمجمه است."

چه شده است سخت ترین تنظیم را ؟

"نه دست دادن" گفت: Rose صاحب بری.

او در توصیف این ضربه ای که او در حال حاضر به مبارزه در هر روز است. "شما دیدار با مردم, سلام, خداحافظی, شما لرزش دست خود را," او گفت:. "شما به من پول من تکان دادن دست خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن