IndyCar می شود از طریق به خوبی به نمایش تاخیر بازکن در تگزاس

فورت ورث تگزاس و از طریق همه از عدم قطعیت و گمنام پس از بیش از هشت ماه از آخرین IndyCar مسابقه اسکات دیکسون و

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

فورت ورث تگزاس و از طریق همه از عدم قطعیت و گمنام پس از بیش از هشت ماه از آخرین IndyCar مسابقه اسکات دیکسون و یک جفت دیگر از سابق champs با اتکا بر تجربه خود را برای سکو پس از اتمام.

وجود دارد بدون تماشاگر وجود دارد و نمی توان برای مسابقه بعدی در تاریخ 4 ژوئیه اما سری در نهایت خود را آغاز فصل است که به تعویق افتاد, با این بیماری همه گیر کوروناویروس با یک خوبی به نمایش بعد از نمایش درمانی هر کس تا به حال از طریق فقط به داخل تگزاس موتور جاده سریع السیر جدید محافظ windscreens بیش از کاکپیت از اتومبیل.

"ما می دانستیم که در آینده آن را برای رفتن به یک وضعیت دشوار برای IndyCar Series کنار هم قرار دادن نژاد و مطمئن شوید که ما می تواند در نشان دادن برای سرگرم کردن مردم" گفت: Simon Pagenaud بود که نفر دوم پشت دیکسون. "این چیزی است که ما انجام می دهیم که آنچه در این کسب و کار است."

و مردم تماشا می کردند حتی اگر تنها تماشاگران در مسیر که در آن grandstands صندلی می تواند بیش از 100 ، 000 نفر — بودند کسانی که با دسترسی به آپارتمانهای مشرف به نوبه خود 2.

NBC Sports گفت: شنبه شب در زمان نخست برنامه تلویزیونی به خود جلب کرد نزدیک به 1.3 میلیون بیننده آن را پربیننده ترین IndyCar مسابقه خارج ایندیاناپولیس 500 در هر شبکه از سال 2016. آن را بزرگترین مخاطبان یک برنامه تلویزیونی NBC از هر IndyCar نژاد به دور از Brickyard.

پنج بار قهرمان دیکسون سرعت دور در شماره 9 Chip Ganassi هوندا در یک راه اندازی مجدد با سه دور به سمت چپ برای راحت 4.4-دوم برنده حاشیه بیش از یک جفت از تیم Penske رانندگان 2017 IndyCar قهرمان Pagenaud و polesitter Josef Newgarden, دفاع از, و دو بار قهرمان سری.

"فقط عالی بود به اینجا. خیلی عالی بود به مسابقه دوباره" Pagenaud گفت. "نادرست شروع در خیابان پیت, این اولین بار در زندگی حرفه ای من تا کنون تجربه کرده اید هر چیزی شبیه به آن."

نزدیک به سه ماه پس از فصل بود در مورد شروع در خیابان های سن پترزبورگ فلوریدا و تمدید وقفه کرد که به دلیل همه گیر همه-در-یک-روز بازکن به پایان رسید با دیکسون گرفتن پرچم شطرنجی در هوای گرگ و میش. 200 دامان نژاد در 1 1/2 مایل بالا banked, بیضی, پس از تمرین و مقدماتی پیش از آن در روز هنگامی که گرما شاخص شد به طور مداوم حدود 100 درجه فارنهایت — و خیلی داغتر در ماشین و در مسیر.

"ما تا به حال تست شده در اینجا Aeroscreen جدید بود تا به حال اجرا لاستیک. بسیاری از تغییرات بزرگ در رفتن" دیکسون گفت. "شما واقعا تا به حال به در با ذهن باز و نوع مطمئن شوید که تمام کار را برای شما انجام خواهم واقعا کار می کرد. ... واقعا سخت در rookies های بسیاری از مردم است که در میانهی شب قبل از اینجا. برای جانبازان, من فکر می کنم (تجربه) قطعا یک مزیت است."

IndyCar بعدی مسابقه در Indianapolis, در جاده ها و البته نه 2 1/2 مایل پیگیری است که میزبان ایندی 500 که عقب رانده شد از سنتی آن آخر هفته روز یادبود تا تاریخ Aug. 23.

دیکسون 47 برنده ترین در میان رانندگان فعال و سوم در حرفه ای لیست پشت A. J. Foyt (67) و Mario Andretti (52). دیکسون تمدید رکورد خود را با برنده شدن در یک مسابقه خود را در 16 فصل متوالی و همسان Foyt را علامت 18 فصل کلی با یک پیروزی است.

"من احساس می کنم بسیار خوش شانس و ممتاز به انجام آنچه که من انجام دهید برای رسیدن به مسابقه با بهترین در جهان" دیکسون گفت. "به هنوز A. J. و ماریو می آیند, به آهنگ, من فکر می کنم که جالبترین چیزی که. و Unsers بسیاری از افسانه های این ورزش است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

فصل باز در یکی از سری " سریع ترین و trickiest آهنگ بدون تست با محدود کردن زمان تمرین و تصحیح تایر قوانین. همچنین این اولین محافظ جدید روشن windscreens که لنگر به کابین خلبان با قاب تیتانیوم.

"دیگر از دست زدن به تفاوت من متوجه نشدم روی صفحه نمایش. ... شما می توانید آن را به عنوان یک چیز بسیار خوب است. من متوجه نشدم آن را" Newgarden گفت. "این در حال حاضر وجود دارد. منظور من این احساس طبیعی IndyCar مسابقه به من. من متوجه یک تفاوت بزرگ به سال گذشته است. دست زدن متفاوت است اما تا آنجا که به راننده تجربه من حتی نمی متوجه چیز دیگر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن