نیمی از مینه سوتا مربیان می خواهید از راه دور آموزش در کلاس های حضوری پاییز امسال اتحادیه بررسی می یابد

حدود نیمی از مینه سوتا مربیان می خواهید به از سرگیری آموزش از راه دور به جای بازگشت به کلاس درس پاییز امسال با

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

حدود نیمی از مینه سوتا مربیان می خواهید به از سرگیری آموزش از راه دور به جای بازگشت به کلاس درس پاییز امسال با توجه به جدید اتحادیه معلمان بررسی.

آموزش و پرورش مینه سوتا می گوید: 49 درصد از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند برای انجام شغل خود را از راه دور به جای آموزش در فرد است. در میان مربیان از رنگ است که رقم حدود 60 درصد است.

بیش از 20000 عضو مورد بررسی قرار گرفت, اتحادیه گفت.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz است که انتظار می رود به اعلام پنج شنبه آینده که آیا مینه سوتا مدارس می تواند بازگشایی و تحت چه محدودیت. او بسته مدارس در اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اتحادیه های معلمان در سراسر کشور را خواستار بیشتر بودجه مدارس در سطوح ایالتی و فدرال به منظور اجازه می دهد تا مدارس برای بازگشایی با خیال راحت.

"چه امن است باید تعریف شده توسط آخرین اطلاعات, بهترین تجزیه و تحلیل علمی و با یک چشم بر نابرابری نژادی که امد و شد زیاد جامعه ما" آموزش و پرورش, مینه سوتا, رئیس جمهور دنیس Specht گفت: پنج شنبه. "ما نمی توانیم اذیت دلخواه تاریخ در تقویم. نه می تواند به ما برای حل و فصل 'به اندازه کافی امن' چرا که تمام آنچه که در بودجه منطقه."

چند مینه سوتا مربیان مورد بحث و نگرانی های خود را در مورد بازگشت به فرد در آموزش این سقوط در یک کنفرانس خبری در روز شنبه قبل از یک کاروان از مربیان در زمان پیام خود به کنگره.

بروکلین مرکز دبیرستان ریاضی, معلم Sizi Goyah گفت که در حالی که همه گیر نیست ایجاد نابرابری نژادی دیده می شود در جامعه آن را "بزرگ" آنها را.

سی و هفت درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفت: آنها نظر خود را در معرض خطر در مقایسه با 19 درصد از پاسخ دهندگان سفید. علاوه بر این 34 درصد از پاسخ دهندگان گفته بودند اولیه سرپرست از کسی که در یک گروه پرخطر در مقایسه با تنها 7 درصد از سفید پوستان است.

"همه ما می دانیم که در آن شما یاد بگیرند که در آن شما زندگی می کنند, که در آن شما و جایی که شما کار شما تاثیر می گذارد سلامت" Goyah گفت. "اگر شما یک فرد از رنگ در مینه سوتا خطر جسمی بازگشت به مدرسه در پاییز امسال بسیار متفاوت تر از اکثر سفید نفر است."

مربی اولویت برای بازگشت به فرد آموزش شامل روزانه و تمیز کردن عمیق اجتماعی فاصله و تجهیزات حفاظت فردی و بهداشت روانی منابع برای هر دو کارکنان و دانش آموزان.

Walz چهارشنبه اعلام کرد که همه کارکنان و دانش آموزان و بازدید کنندگان را مجبور به پوشیدن ماسک صورت زمانی که مدارس بازگشایی شده است.

استیو Miltich یک مدرسه متولی برای بیش از 20 سال ابراز نگرانی در مورد این واقعیت از چه روزانه و تمیز کردن عمیق می باشد.

"مناطق در سراسر کشور در حال پیدا کردن که در آن طول می کشد حدود دو روز برای ضد عفونی کردن تمام کلاس های درس با زمان وادار سازد کارکنان" Miltich گفت. "که در حدود 30 دقیقه در هر فرد در هر درس است."

Miltich اضافه شده است که حتی اگر معلمان برای ضد عفونی خود را در کلاس های درس 30 دقیقه استراحت بین کلاس ها هنوز هم مورد نیاز خواهد بود.

در روز جمعه سنت پل و مینیاپولیس اتحادیه های معلمان در حال برنامه ریزی یک راهپیمایی و تجمع به تماس Walz به منظور بازگشت به آموزش از راه دور در پاییز. ماه مارس آغاز می شود در 2 بعد از ظهر جمعه در J. J. Hill مونته سوری مدرسه آهنربا در سنت پل و اقدام به فرماندار محل اقامت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب