Froma Harrop: همه گیر باعث پایان زندگی مراقبت سخت تر - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

من فقط از دست یک عزیز دوست سالمندان به سرطان است. صفحه اصلی آسایشگاه کارگران او را نگه داشته و راحت است. او خ

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

من فقط از دست یک عزیز دوست سالمندان به سرطان است. صفحه اصلی آسایشگاه کارگران او را نگه داشته و راحت است. او خود را صرف نهایی هفته به تماشای بهار اشکار در هوای بهشت او پرورش برای چند دهه. او درگذشت مسالمت آمیز در شب با من در حال حاضر.

دوست من مرگ تا به حال کمی برای انجام با COVID-19. می توان گفت که او در امان تروما از گرفتن ضربه توسط است که ویروس کشنده در آرواره های یک بیماری همه گیر. نبود او در میان غم انگیز هزاران نفر که جان خود را در خانه و بدون توجه پزشکی است. و نه او مرد به تنهایی در یک بیمارستان است که نمی خواهد اجازه عزیزان به خاطر ترس از گسترش ویروس. پرستاران او ندارد به FaceTime با عزیزان برای کمک به آنها خداحافظی.

اما حتی به اصطلاح خوب و میر شده است سخت تر برای رسیدن به سن coronavirus. زمانی که دوست من به نمایش گذاشته نشانه های سکته مغزی, من تا به حال به وزن خطرات ناشی از ارسال او را به یک بیمارستان که در آن او ممکن است آلوده به تبدیل بیش از نه حضور به سلامت ممکن است بحران است.

من 911 تماس بگیرید. همانطور که معلوم شد او تا به حال سکته مغزی (یا COVID). آزمون شواهدی که سرطان را تحت تاثیر گفتار. کاهش کلسیم خود را از سطوح پاک کردن خیلی فوری مشکل است.

اما در طول سه روز در بیمارستان نه من و نه دیگر مراقبان اجازه داده شد را ببینید. مشغول پزشکان ارائه شده ما بی ربط گزارش از آنچه که قرار بود در زمانی که آنها ناراحت (یا دقیقه) تماس بگیرید.همه در همه ،

پس از بازگشت ما بلافاصله امضا برای خدمات ارائه شده توسط بازدید و خانقاه از Fairfield County in Connecticut. هنگامی که شما انجام دهید که تماس های اضطراری دیگر به 911 اما به تعداد پاسخ داده شده 24 ساعت شبانه روز توسط یک آسایشگاه ،

هنگامی که بیماران در حال نزدیک شدن به پایان آسایشگاه مراقبت بر آسایش و کیفیت زندگی بیش از سخت مداخلات پزشكي. مردم در آسایشگاه اغلب زندگی می کنند طولانی تر از کسانی که تحت رادیکال درمان است که تضعیف بدن.

این صدا ممکن است به عنوان هر چند آسایشگاه به خانه ارائه یک جزیره آرام و به دور از COVID خطوط مقدم جبهه. آن را به مراتب بهتر از این رفتند و تا حد زیادی غیر شخصی درمان در یک بیمارستان است که با تمرکز بر حفظ افراد زنده در تمام هزینه.

اما این ویروس ساخته شده و حتی مراقبت از خانه با فوق العاده کمک پیچیده است. دو ملاقات با او مراقبت تسکینی دکتر بود که باید انجام شود از طریق تماس های ویدئویی. او خود را در رابطه با ارزیابی آنچه که او مورد نیاز است اما نمی تواند به دست آوردن اطلاعات مهم فقط قابل مشاهده در یک چهره به چهره و مشاوره – چیزهایی مانند بررسی قلب و ضعف در پاها.

خانقاه خود کارگران صورت چالش های جدید است. برخی از اعضای خانواده می ترسند حتی آنها را در خانه.

"من یک زن و شوهر هر دو سالمند," جنیفر, استخر, یک مددکار اجتماعی با مراجعه به پرستار به من گفت. "این است که مراقب حال حاضر است." زن از او پرسید که "آیا باید من دستیار آمده است ؟ من نمی خواهم به یک به مسئول" اجازه در ویروس. و بسیاری از این همسران خود هستند و از نظر پزشکی آسیب پذیر است.

ضعیف افراد مسن نیز ممکن است ترس اجازه می دهد خانواده را ببینید. و اعضای خانواده ممکن است به اشتراک گذاشتن نگرانی خود را.

اجتماعی فاصله را مجبور hospices به لغو برخی از خدمات خود را. آنها نمی ماساژ این روزها و آن را دشوار است به ارائه راهنمایی های معنوی.

هنگامی که فرد می میرد کسی نمی تواند با خیال راحت برگزاری یک مراسم تشییع جنازه اگر آن تساوی یک جمعیت بزرگ. A funeral home مدیر به من گفت که بسیاری از خانواده ها در حال اعلام کرد که یک سرویس برگزار خواهد شد در برخی از تاریخ آینده است.

کسانی که پشت سر ممکن است به سوگواری از دست دادن خود را در انزوا. سوگ گروه نمی تواند ملاقات در فرد است.

مراقبت و عزادار همواره کار دشوار. همانطور که با بسیاری از دیگر رویدادهای زندگی همه گیر شده است که بسیار سخت تر است.

دنبال Froma Harrop در توییتر @FromaHarrop. او را می توان در رسید fharrop@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب