عکس اخراج در دنور اعتراض مینیاپولیس مرگ انسان - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

دنور – معترضان swarmed دنور در روز پنج شنبه مسدود کردن ترافیک و فوق العاده وسایل نقلیه در حالی که در حال اجرا

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

دنور – معترضان swarmed دنور در روز پنج شنبه مسدود کردن ترافیک و فوق العاده وسایل نقلیه در حالی که در حال اجرا از تیراندازی پلیس و گاز اشک آور پس از تظاهرات علیه مرگ یک سیاه پوست در مینیاپولیس پلیس بازداشت خشونت تبدیل شد.

صدها نفر از تظاهرکنندگان ایستاده در خیابان های مرکز شهر و شعار به تاریکی سقوط کرد در خارج از ایالت کلرادو کنگره که در آن معترضان اسپری-نقاشی گرافیتی و شکست ماشین ویندوز. در مناطق دیگر از مرکز شهر دنور پلیس ضد شورش اخراج کپسول های گاز استفاده می شود گلوله های لاستیکی و راه می رفت در یک بند از طریق خیابان به درایو معترضان به دور است. اعتراض به اختصار ریخته بر روی ایالتی 25 مسدود کردن همه خطوط ترافیک تا زمانی که پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت.

این تظاهرات در ادامه به شب با وجود دنور شهردار مایکل Hancock شفاعت برای آرام است.

"من قطعا درک همه سرخوردگی و احساس درد و انزجار پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس گفت:" در یک ویدیو ارسال شده در توییتر. "اما من می خواهم خواهش کنم به همه. اجازه دهید نشان می دهد اما اجازه دهید نشان می دهد مسالمت آمیز است. ترک سلاح خانه."

پیش از آن در اعتراض تیراندازی در خارج از وزارت امور خارجه کنگره فرستاده مردم در حال اجرا برای پوشش. Gary کاتلر سخنگوی ایالتی کلرادو گشت گفت: از کار اخراج شدند عکس در یک پارک در سراسر خیابان. بسیاری از معترضان در حال حاضر به ترک منطقه شدند و راهپیمایی در مرکز شهر.

کاتلر گفت: ساختمان کاپیتول قفل شده بود و هر کس در داخل امن بود. بدون آسیب گزارش شده از عکس.

دولت Rep. لسلی هیرودیس بود که در کنگره آمریکا در توئیتر خود نوشت: "ما فقط در."

سخنگوی پلیس کورت بارنس گفت: معلوم نیست اگر معترضان بودند هدف قرار داده و هیچ کس بازداشت شده است.

حدود شش یا هفت نفر از کار اخراج شدند عکس, او گفت:.

چند صد نفر از معترضان جمع شده بودند به تماس برای عدالت پس از مرگ فلوید که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در روز دوشنبه پس از یک افسر زانو در گردن او برای تقریبا هشت دقیقه است. در فیلم ضبط شده توسط bystander, Floyd التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد.

برخی در میان دنور معترضان انجام شده نشانه های مطلب "Black Lives Matter" و شعار "هی هی. هو هو. نژادپرستانه پلیس به رفتن کردم."

هوایی فیلم نشان داد چندین معترض فوق العاده ویندوز از حداقل دو دستگاه خودرو پارک شده در خارج از کنگره و دیگران با رنگ نقاشی های دیواری در کنگره مراحل.

یک تلفن همراه تصویری به ضرب گلوله توسط معترضان آنابل Escobar, 29 نشان داد یک مرد در هود از یک SUV ساخت راه خود را از طریق جمعیت در مقابل ساختمان کنگره. این ویدئو نشان داد راننده سرعت بالا و سپس ظاهرا در تلاش برای اجرای این مرد پس از او سقوط کردن هود. این خودرو با سرعت دور به عنوان دیگر معترضان تعقیب آن است. معلوم بود اگر مرد در هود مجروح شد.

به عنوان اعتراض آغاز شده دنور اداره پلیس توییتی یک پیام از رئیس Paul Pazen ارسال پیام تسلیت به Floyd خانواده و گفت: این شهر ماموران آیا استفاده از تاکتیک های به کار گرفته شده توسط مینیاپولیس افسران.

به نام او که نوع نیروی "غیر قابل توجیه."

چهار مینیاپولیس پلیس اخراج شده و شهردار را به نام افسر که به زانو در Floyd گردن به عنوان جرم جنایی متهم شده است.

مرگ, منجر به تظاهرات خشونت آمیز در مینیاپولیس و تظاهرات در شهرهای دیگر از جمله لس آنجلس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن