لس آنجلس FC ousts Sounders از MLS برگشت مسابقات - Mon, 27 Jul 2020 PST

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — دیگو رسی به ثمر رساند و یک ضربه پنالتی در اوایل نیمه اول و ارائه عقد هدف در 82 دقیق

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — دیگو رسی به ثمر رساند و یک ضربه پنالتی در اوایل نیمه اول و ارائه عقد هدف در 82 دقیقه و لس آنجلس FC کوبید حاکم MLS قهرمان جام Seattle Sounders 4-1 دوشنبه شب.

LAFC پیشرفته به یک چهارم نهایی لیگ بازگشته است مسابقات با گرفتن یک اندازه گیری از انتقام غربی در سال گذشته کنفرانس نهایی که سیاتل کشیده 3-1 ناراحت در لس آنجلس در راه خود را به پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا.

حتی بدون حاکم MVP لیگ, کارلوس ولا, LAFC تحت فشار و متلاطم به Sounders اولیه و هرگز اجازه دهید. LAFC outshot سیاتل 25-11. در زمان Sounders نمی تواند بازی توپ به بیرون از خود دفاعی در پایان با توجه به فشار LAFC.

به جز برای روی لئامت دادن مختصر از نیمه دوم زمانی که سیاتل را تهدید آن غالب عملکرد LAFC که راه اندازی یک matchup با اورلاندو سیتی در یک چهارم نهایی در روز جمعه.

رسی به رهبر LAFC وزوز حمله. او به ثمر رساند و دو بار احتمالا باید گل دو یا سه بار بیشتر است. رسی به خود جلب کرد خاویر Arreaga را ناپاک در محوطه جریمه و ضرب و شتم سیاتل دروازه بان Stefan فرعی در 14 دقیقه برای مزیت اولیه.

Latif برکت دو برابر سرب در 39 دقیقه زمانی که شوت او به سمت دور پست منحرف شد توسط سیاتل مدافع شین اونیل و به خالص. فرعی به نظر می رسد در موقعیت را نجات دهد اما اونیل منتقل شانه خود را و منحرف تلاش.

Rossi ارائه بیمه هدف پس از سیاتل تا به حال کاهش کسری بودجه به 2-1. رسی در زمان استفاده از یکی دیگر از اشتباه دفاعی توسط Arreaga به دست آورد و دو هدف استفاده. رسی دارای هفت گل در این مسابقات است. برایان رودریگز افزود: یکی دیگر از هدف در 89 دقیقه است.

سیاتل تا به حال چهار روز اضافی از بقیه اما نگاه بی حال برای بسیاری از بازی. در آن زمان 65 دقیقه قبل از به صدا کردم یک شات در LAFC دروازه بان کنت ورمیر.

اما رونالدینیو موفق به ایجاد عصبی نهایی 20 دقیقه برای LAFC. جایگزین خواهد Bruin گل در 75 دقیقه برای سیاتل در اولین حضور خود را در بیش از یک سال و پس از یک مصدومیت زانو برای کاهش کسری بودجه به 2-1.

رائول Ruidiaz تقریبا کشیده سیاتل حتی لحظه بعد اما ورمیر ساخته شده یک واکنش عالی ذخیره کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن