آسمان تماشا کنید: دنباله دار NEOWISE شروع می شود قابل مشاهده در شب. اینجا جایی است که برای آن نگاه کنید.

در طول چند سال گذشته وجود داشته است پیش بینی های روشن ستاره های دنباله دار در حال آمدن است. در واقع برخی از پی

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

در طول چند سال گذشته وجود داشته است پیش بینی های روشن ستاره های دنباله دار در حال آمدن است. در واقع برخی از پیش بینی ها رفت و راه را بیش از بالا با وعده مانند: "دنباله دار قرن در این ماه" یا "ستاره دنباله دار در آینده قابل مشاهده در نور روز!" حتی در این سال وجود داشته است دو آلارم کاذب به صورت بالقوه روشن ستاره های دنباله دار. کسانی که ستاره های دنباله دار شکست تا زمانی که آنها نزدیک به خورشید است.

با این همه ادعای روشن ستاره های دنباله دار آینده آن را قابل فهم است که زمانی که مردم شنیدن یا دیدن آنها تا آنها گچ آن را به اعتیاد به مواد مخدره رسانه. که می تواند سرزنش کسی برای بودن بدبینانه?

ستاره دنباله دار NEOWISE است بیش از ساخت تا به صورت اغراق آمیز پیش بینی. بدون شک آن است که در حال حاضر از درخشان ترین ستاره دنباله دار ستاره دنباله دار پس از Hyakutake در اواسط-90s. پس از دور چهارم ژوئیه آن شده است قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح حتی در نور-مناطق آلوده.

ستاره دنباله دار NEOWISE (عکس از مایک لینچ)

آن بوده است بیشتر قابل مشاهده است در اوایل صبح فقط قبل و در طول مراحل اولیه از گرگ و میش. اواخر هفته گذشته هر چند آن را به خروج از صبح آسمان و در حال تبدیل شدن به قابل مشاهده در اوایل شب حدود 10 p. m. به سمت انتهای گرگ و میش.

این هفته می تواند اوج ستاره دنباله دار NEOWISE نشان می دهد و عبور از آن در 65 میلیون مایل از زمین!

جامد و هسته یک ستاره دنباله دار است معمولا یک کوه به اندازه منجمد dirtball ساخته شده از یخ و گرد و غبار سنگی قلوه سنگ که بقایای از شکل گیری منظومه شمسی ما بیش از 4.5 میلیارد سال پیش است. NEOWISE اعتقاد بر این است که یک هسته در حدود 3 کیلومتر گسترده است.

اکثر ستاره های دنباله دار خود را صرف تمام زندگی عمیقا سرد بیرونی می رسد از منظومه شمسی فراتر از سیارات. هر چند به دلایل مختلف یکی یا بیشتر از این ستاره های دنباله دار می شکند سست و کشیده شده توسط خورشید گرانش به سمت درونی منظومه شمسی است. با توجه به مسیر برخی از ستاره های دنباله دار در مدار بسیار کشیده است که آنها را نزدیک به خورشید و سپس شلاق آنها را به اعماق فضا نه بازگشت دوباره در برخی از موارد برای صدها یا حتی هزاران سال. یک مثال خوب از این است که معروف هیلی ستاره دنباله دار که در زندگی 75 سال مداری چرخه. بسیاری از زمان, اگر چه, ستاره های دنباله دار به طور کامل محو شده توسط خورشید تابش شدید. برخی حتی سقوط به خورشید!

به عنوان ستاره های دنباله دار نزدیک تر به خورشید, این کثیف توپ های برفی شروع به ذوب تبخیر یخ و آزاد باقی مانده است. ستاره های دنباله دار و سپس شروع به در حال توسعه یک ابر بزرگ در اطراف هسته به نام کما و فوق العاده ای باد خورشیدی هل گاز و عقب مانده تشکیل ستاره دنباله دار را دم. دم واقعا می تواند کشیده شده است. در برخی از موارد دم از ستاره های دنباله دار می توانید کشش بیش از میلیون ها مایل.

حسن نیت ارائه میدهد از مایک لینچ

به عنوان ستاره های دنباله دار عقب نشینی از بخش درونی منظومه شمسی خود را کما ابرها و دم کوچک.

ستاره دنباله دار NEOWISE در حال حاضر در چرخش به دور خورشید است و در راه خود را به منظومه شمسی را کرانههای نمی شود از دیدن دوباره برای حدود 7000 سال. همه به این دلیل بیشتر به اتمام NEOWISE این هفته!

درست در 10 p. m. و یا پس نگاه به صورت ستاره دنباله دار در شمال, آسمان صاف حدود 25 درجه بالای افق است. که حدود دو و نیم از مشت خود را عرض برگزار شد در طول بازو در بالای افق است. در نگاه اول آن را به نظر می رسد به عنوان یک فازی ستاره اما به عنوان آن می شود تیره تر شما شروع به دیدن بیشتر و بیشتر از دم با اشاره به بالا سمت چپ.

مگر شدید میزان آلودگی نوری که در آن شما باید به آن را ببینید با چشم غیر مسلح. حومه شهر تاریک آسمان مشاهده خواهد شد واقعا آن را شیرین! دوربین دوچشمی یا تلسکوپ کوچک خود را افزایش مشاهده اما با فقط با خود خدا داده چشمان شما می خواهم آنچه می بینید.

به عنوان شب پیشرفت NEOWISE را به آرامی نزدیک شدن به افق تعیین حدود 1 a. m. بهتر است برای دیدن پیش از آن در شب هنگامی که آن را بالاتر در آسمان که دید بیشتر است.

اگر آب و هوا تصمیم می گیرد برای جلوگیری نظر ما از NEOWISE این هفته ستاره دنباله دار هنوز هم باید نسبتا روشن و هفته آینده نیز هست.

من یک زن و شوهر از بهترین تصاویر من در زمان اوایل صبح یکشنبه گذشته. یکی با یکی از فصل های دوربین تلسکوپ و سیستم های طولانی شات با دوربین DSLR. نگه داشتن در ذهن است که بسیاری از تصاویر از دنباله دار است که شما را در سراسر اجرا معمولا روشن تر از آنها هستند و بصری. با اینحال من می دانم که شما توافق می کنید که ستاره دنباله دار NEOWISE درست است که چشم و آب نبات!

کامل فصل های رسمی نام ستاره دنباله دار Comet NEOWISE است: C/2020 F3 (NEOWISE). ستاره های دنباله دار معمولا پس از نام افراد یا سازمان/مشاهده برنامه که کشف آنها. نام NEOWISE مخفف ناسا نزدیک به زمین شی Wide-Field Infrared Survey Explorer برنامه ای است که کشف این دنباله دار در اوایل این سال است. NEOWISE نیز نگه می دارد یک چشم را برای سیارک نزدیک به زمین.

من نفرت را به این, اما از لحاظ تاریخی بسیاری از فرهنگ ها در گذشته مشاهده ستاره های دنباله دار به عنوان منادی از جنگ و قحطی و دیگر فجایع. من امیدوارم و دعا می کنم در این مورد نیست با NEOWISE به خصوص با آنچه در جریان بوده است تا کنون این سال است.

فراموش نکنید که در مورد چند و لذت بردن از بهترین دنباله دار مشاهده قرن تا کنون.

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن