بایرن ضربه دورتموند بسته در هشتمین راست بوندسلیگا قهرمانی

برلین—جاشوا Kimmich به ثمر رساند با یک برد بلند تنبلی و سنگینی حرکت کردن به بایرن مونیخ 1-0 برنده بیش از نزدیک

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

برلین—جاشوا Kimmich به ثمر رساند با یک برد بلند تنبلی و سنگینی حرکت کردن به بایرن مونیخ 1-0 برنده بیش از نزدیکترین رقیب بوروسیا دورتموند در روز سه شنبه قرار دادن این تیم یک گام نزدیک تر به این ادعا یک رکورد گسترش هشتم متوالی تیمشان.

Kimmich جمع آوری توپ در خارج از منطقه و رنده شده آن بیش از دورتموند دروازه بان روم Bürki دقیقه قبل از استراحت. آن را به اندازه کافی برای بایرن به کشش آن منجر به هفت امتیاز بیش از دورتموند با شش بازی از فصل باقی مانده است. دورتموند تا به حال شانس به قطع منجر به یک نقطه و با یک پیروزی اما بایرن تنها کاهش یافته و امتیاز یک بار در گذشته در 11 بازی.

آن را به طرز مرموزی آرام نشست بین بوندسلیگا رقبا به عنوان فریاد از بازیکنان و مربیان و ضربه توپ لگد و اطراف شنیده میشد به وضوح در دورتموند تقریبا خالی 80,000-ظرفیت ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک.

بوندسلیگا که از سر گرفته پس از دو ماه coronavirus ناشی از تعلیق در 16 ماه مه است که بازی بدون طرفداران و میان سخت اقدامات بهداشتی برای بقیه فصل است.

بعد سه شنبه بایر لورکوزن میزبان ولفسبورگ, Borussia Mönchengladbach بازدید anderlecht و اینتراخت فرانکفورت استقبال فرایبورگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب