جدید جزئیات کتاب تاریخ ستیز آبشار معدن - Sun, 10 May 2020 PST

مورخان باید یک مدت به صورت اتفاقی تاریخی: احتمالی. آن را یک ایده ساده. همه چیز را به اتفاق می افتد. نیستند مقر

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

مورخان باید یک مدت به صورت اتفاقی تاریخی: احتمالی.

آن را یک ایده ساده. همه چیز را به اتفاق می افتد. نیستند مقرر. هنوز چند دهه پس از چیزی رخ داده است, آن را آسان به را فراموش کرده ام که.

رویدادها را در یک رنگ غیر قابل اجتناب است.

احتمالی است که موضوع اساسی در عدم Sowards' کتاب جدید "باز در گودال قابل مشاهده از این ماه: بیابان عمل و مبارزه برای محافظت از کارگران معدن یال و منافع عمومی است."

Sowards یک محیط زیست مورخ در دانشگاه آیداهو حفاری های عمیق به تلاش برای جلوگیری از استخراج از معدن ریج در یخچال قله بیابان منطقه است. مبارزه آغاز شده است که در سال 1966 تعریف بخش های کلیدی از دامنه و وسعت بیابان عمل می کنند.

"من نمی دانستم که این آزمون برای اولین بار از معدن ارائه بیابان عمل" Sowards گفت.

این عمل تا به حال تصویب شده است در سال 1964 و تا مس Kennecott Corp. پیشنهاد یک گودال در آبشار (که مخالفان اظهار داشت قابل مشاهده خواهد بود از ماه) یک کلید ارائه اجازه می دهد معدن حتی در تعیین مناطق بیابانی هرگز مورد آزمایش قرار گرفته است.

اما زمانی که Kennecott اعلام کرد قصد دارد به معدن وجود دارد متنوع بازیگران از شخصیت های مقاومت است.

کسانی که شخصیت ها چه اول جلب Sowards به داستان.

"من شروع به تحقیقات و من این داستان فوق العاده با این شخصیت های فوق العاده," او گفت:. "و من می دانستم که آن را قانع کننده است."

به عنوان مثال وجود دارد Mount Vernon, واشنگتن, دکتر, Fred Darvill که خریداری شده سهام Kennecott به سادگی بنابراین او می تواند حضور در جلسات هیئت مدیره و اعتراض معدن. دکتر رفت و به یک جلسه سهامداران در نیویورک و ارائه یک نقاشی رنگ و روغن از پیشنهاد معدن منطقه و گفت: "من اینجا هستم تا به صحبت می کنند به شما در مورد بیابان و زیبایی است."

"این است چگونه Kennecott سهامداران تمایل به کار" Sowards گفت.

یا اوهایو, کالج, دانشجو, بن Shaine, که در شروع یک دادخواست علیه من است. درخواست گردش در میان برترین دانشمندان آمریکایی. در نهایت Shaine ارائه دادخواست به مدیران ارشد در Kennecott. در طول 45 دقیقه جلسه Shaine متوجه شدم که مدیران بودند ناراحت مقاومت مردمی بلکه وسوسه ثروت به خاک سپرده شد.

که یکی دیگر از کلید پیدا کردن در Sowards' کتاب. واقعیت این است که من هرگز ساخته شده تا به حال بیشتر برای انجام با سقوط قیمت مس از با مردمی مقاومت است.

"نبود مردمی فعالیت خود را که متوقف معدن," او گفت:. "این یک تنوع از همه چیز, اما شاید بزرگترین و مهم ترین چیز در حال تغییر اقتصاد از همه چیز."

وجود تشابه او گفت: به بحث فعلی در مورد زغال سنگ.

این بدان معنا نیست که فعالیت بود و بدون نقش است. آن را نه تنها روشن-برش مقرر یکی.

"اگر تا به حال نشده است بسیار تحریک من فکر می کنم این شرکت می تواند جلوتر رفته اند و بدون نیاز به دقت و توجه," او گفت:. "و این واقعیت است که وجود دارد ثابت فشار برای سال در اطراف این به معنای آن است که سخت تر از چیزی که برای Kennecott برای به انجام رساندن. اگر وجود دارد یک قیاس وجود دارد آن را نگه دارید تا فشار است."

به علاوه در مورد کارگران معدن یال مخالفان و آگاهی منجر به چیز دیگری: ایجاد شمالی آبشار پارک ملی. اگر چه ریج است نه بخشی از پارک Sowards یافت که نگرانی و انرژی تولید شده توسط این مبارزه برای کارگران معدن الراس منجر به ایجاد پارک.

"مردم می تواند کار بر روی یک چیز و چیز دیگری مزایا," او گفت:.

و حتی مهم تر از تمام قصههای نشان می دهد اهمیت شهروند دخالت.

"این من فکر می کنم که تمرین شهروندی" Sowards گفت. "من نگران امروز که ما نمی انجام این کار بسیار زیاد است.

"این برای من جذاب بود به تماشای مردم درگیر در این روند دموکراتیک و سعی و تعریف آینده رفتن به جلو در این محل خاص است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب