آسترید Kirchherr عکاس از بیتلز مرده در 81 - Fri, 15 May 2020 PST

نیویورک – آسترید Kirchherr آلمانی عکاس که شات برخی از اولین و قابل توجه ترین تصاویر از بیتلز و کمک به شکل خود

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

نیویورک – آسترید Kirchherr آلمانی عکاس که شات برخی از اولین و قابل توجه ترین تصاویر از بیتلز و کمک به شکل خود روند تنظیم سبک بصری درگذشت در سن 81.

او روز سه شنبه در زادگاهش هامبورگ روز قبل از 82 روز تولد دوست خود را کای اووه فرانتس آسوشیتدپرس گفت. مرگ او اعلام شد برای اولین بار توسط بیتلز مورخ علامت Lewisohn که توییتی جمعه که Kirchherr ساخته شده "بی اندازه" از کمک به این گروه و "هوشمند, الهام بخش, الهام بخش, نوآورانه, شجاعانه, هنری, بیدار, آگاه, زیبا, هوشمند, عشق و نشاط بخشی است." به گزارش نشریه آلمانی Die Zeit او درگذشت یک "کوتاه بیماری جدی است."

"خدا نگهدار آسترید یک انسان" رینگو استار توییتی. جورج هریسون بیوه, اولیویا هریسون توییتی که Kirchherr بود "بنابراین با ملاحظه و مهربان و با استعداد با یک چشم به تسخیر روح."

Kirchherr شد یک عکاس دستیار در هامبورگ و بخشی از هنر محلی در سال 1960 هنگامی که او پس از آن-پسر کلاوس Voormann کاهش یافته است در یک کار باشگاه Kaiserkeller و خود هیپنوتیزم توسط یک جوان انگلیسی گروه راک: پنج خام نوازندگان از لیورپول به تازگی نام خود را بیتلز. به عنوان او بعدها به یاد می آورد Voormann پس از صرف چند روز آینده قانع کننده Kirchherr برای پیوستن به یک تصمیم که عمیقا خود را تغییر داد.

"آن را مانند یک چرخ و فلک در سر آنها نگاه کاملا شگفت آور," Kirchherr بعد گفت Beatles شرح حال باب اسپیتز. "من تمام زندگی را در چند دقیقه. همه من می خواستم این بود که با آنها و به آنها را می دانیم."

Kirchherr تا به حال رویای عکاسی "کاریزماتیک" مردان و او را ایده آل افراد در بیتلز به خصوص نوازنده بیس در زمان استوارت Sutcliffe یک نقاش با استعداد. آنها به سرعت سقوط در عشق حتی اگر او کمی به زبان انگلیسی و او می دانست که کمی در آلمانی.

"استوارت یک فرد بسیار ویژه و او مایل جلوتر از همه" او گفت: NPR در سال 2010. "شما می دانید تا آنجا که هوشمند و هنری احساسات نگران او مایل جلوتر است. بنابراین من آموخته زیادی را از او و از آنجا که در دهه 60 ما بود, بسیار عجیب و غریب نگرش نسبت به جوان بودن نسبت جنسی نسبت به همه چیز است."

بیتلز در اوایل دهه 1960 بودند هیچ چیز مثل لبخند زدن ستاره های بزرگ جهان را به زودی می دانند و آنها به نظر می رسید که کمی در مشترک با Kirchherr و دوستان او جوان existentialists لقب "Exies" توسط جان لنون. این گروه راک مورد علاقه چرم سیاه و روغن به عقب و به وحشی ماراتن اجرای برنامه. James Dean lookalike پیت بهترین بود بیتلز درامر و پل مک کارتنی در حال بازی گیتار همراه با لنون و جورج هریسون. (بهترین جایگزین شد در سال 1962 توسط رینگو استار و McCartney نقل مکان کرد به باس وقتی Sutcliffe چپ و مشغول شد به Kirchherr).

Kirchherr شد دوست و مورد اعتماد همه آنها را و عکس های خود اسیر یک گروه هنوز هم بیشتر علاقه مند به در به دنبال سرد و "سخت" تر از دوست داشتنی بودن. او در زمان ماندگار, سیاه و سفید پرتره از جمله جان پل و جورج در چرم و چکمه های کابوی در پشت بام; تمام پنج با سازهای خود را در رها کامیون و یک مودی نزدیک جان در باز محل دائمی با Sutcliffe بلندی مانند یک شبح در پشت. پرتره های شخصی دستگیر Kirchherr خود متمایز به نظر می رسد – او بالا استخوان های گونه و از نزدیک برش مو.

"کاملا حیرت زده به شنیدن اخبار از آسترید عبور" بهترین توییتی جمعه. "خدا شما را دوست دارم. ما مشترک برخی از خاطرات فوق العاده و شگفت انگیز ترین سرگرم کننده بار."

Kirchherr تا به حال غیر مستقیم نفوذ در بیتلز تحول است. این یقه کت بیتلز مورد علاقه در اوایل روز از Beatlemania الهام گرفتند Kirchherr کمد لباس; Sutcliffe بود که در اطراف همان ارتفاع به عنوان او تا به حال شروع به پوشیدن لباس تاپ. در ضمن Voormann شده بود تا خود آگاهانه در مورد خود بزرگ گوش که او موهای خود را طولانی تر به آنها را پوشش میدهد. Kirchherr دوست جدید خود را به سبک چه شد بیتلز "mop بالا" – مو خار رو به جلو بدون ژل یک نگاه مورد علاقه دیگر جوان, آلمانی, هنرمندان – و Sutcliffe به زودی عینک موهای خود را که در راه است. دیگران پس از مقاومت به دنبال همراه.

او عشق وعاشقی با Sutcliffe غم انگیز کوتاه. Sutcliffe سقوط کرد و درگذشت یک خونریزی مغزی در مارس 1962 در سن 21. Kirchherr بعد از آن دو بار ازدواج کرده و از جمله به انگلیسی درامر گیبسون کمپ. هر دو ازدواج به طلاق به پایان رسید و او را بلند می گویند که او هرگز بیش از Sutcliffe مرگ است.

"او بود و هنوز هم هست عشق زندگی من," او گفت: NPR در سال 2010. "من هرگز – و من یک زن و شوهر از بار – ملاقات یک مرد دیگر که بسیار جذاب, بسیار زیبا و خیلی نرم و خوش اخلاق. شما نام آن را و این که او بود و مانند یک هنرمند با استعداد."

در طول دهه های پس از Sutcliffe مرگ Kirchherr مشغول به کار به عنوان یک عکاس آزاد و یک طراح داخلی در میان مشاغل دیگر و در سال های اخیر کمک کرده و اجرای یک فروشگاه عکاسی در هامبورگ. او و Voormann باقی مانده به دیگر Beatles. Voormann طراحی روی جلد خود را به "هفت تیر" آلبوم و باس بر روی بسیاری از خود, از خود راضی پروژه ها. Kirchherr را Beatles عکس شده اند به نمایش گذاشته شده در سراسر جهان از جمله در Rock and Roll Hall of Fame در کلیولند. در سال 1994 فیلم "Backbeat" که او به عنوان یک مشاور Kirchherr شده توسط شریل لی و Sutcliffe توسط Stephen Dorff.

"استفان بسیار مانند استوارت آن را شبح وار," او گفت: واشنگتن پست در سال 1994. "استفان همان شدت که او به مردم است. و او بسیار هوشمند, بسیار جذاب, بسیار سکسی پسر. تمام چیزهایی که من به یاد استوارت به حال استفان به عنوان به خوبی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن