گرجستان وعده کامل کاوشگر در قتل Ahmaud Arbery - Fri, 08 May 2020 PST

ساوانا, Ga. – خشم در حال گسترش است بیش از یک تیراندازی یک مرد سیاه پوست است که منجر به اتهام قتل بیش از دو ماه

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

ساوانا, Ga. – خشم در حال گسترش است بیش از یک تیراندازی یک مرد سیاه پوست است که منجر به اتهام قتل بیش از دو ماه بعد در مقابل یک پدر و پسر اما "همه که مهم است این است که چه حقایق به ما بگویید" گرجستان دفتر تحقیقات مدیر ویک رینولدز در روز جمعه گفت.

و هنگامی که GBI آورده بود به صورت "ما نسبتا به سرعت با جامد اعتقاد دارد که علت کافی آنها را به اتهام قتل جنایت و تشدید حمله" رینولدز گفت: در یک کنفرانس خبری.

این تحقیقات همچنان ادامه دارد در حال حاضر که گرگوری و تراویس McMichael رزرو شده اند به Glynn زندان شهرستان در فوریه. 23 تیر اندازی از Ahmaud Arbery و رینولدز گفت: "هر سنگ خواهد بود کشف شده است."

اما در پاسخ به یک سوال در مورد نژادی قصد در تیراندازی رینولدز گفت: "هیچ جرم و جنایت نفرت در گرجستان است. وجود ندارد. آن را یکی از چهار یا پنج کشور است که نشانی از آن را ندارد."

این McMichaels پلیس گفت آنها دنبال Arbery با شخص دیگری ثبت آنها در فیلم, بعد از لکه بینی او در حال اجرا در محله خود را. پدر و پسر گفت: آنها فکر می کردند او همسان ظاهر دزدی مشکوک ضبط شده در دوربین مدار بسته.

Arbery را واندا جونز کوپر گفت: او فکر می کند او پسر یک بازیکن سابق فوتبال فقط دویدن در Satilla سواحل محله قبل از او کشته شد در یک بعد از ظهر یکشنبه.

ملی خشم بیش از این مورد دارای عقاید این هفته پس از تلفن همراه تصویری به بیرون درز شد و به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی.

کسانی که نزدیک به Arbery جشن news اما همچنین با بیان نا امیدی در طولانی صبر کنید.

"این باید رخ داده است که بعد از آن اتفاق افتاد گفت:" Akeem بیکر یکی از Arbery را دوستان نزدیک در نیوبرانزویک. "هیچ راهی وجود دارد بدون این ویدئو این امر رخ داده است. من فقط خوشحالم که نور درخشان بسیار روشن در این وضعیت است."

بنیامین Crump یک وکیل برای خاکسپاری پدر مارکوس Arbery گفت: این ظالمانه است که دستگیری ها در زمان بسیار طولانی است.

"این اولین گام برای عدالت" Crump در بیانیه ای گفت. "این قاتل پدر و پسر دو در زمان قانون را در دست خود. این یک تقلید مسخره امیز از عدالت است که آنها لذت می برد و خود را برای آزادی 74 روز بعد از گرفتن زندگی یک جوان سیاه بود که به سادگی به دویدن."

این GBI اعلام کرد این دستگیری ها روز پس از آن آغاز شد تحقیقات خود را در درخواست از خارج دادستان. این جنایت به اتهام قتل در برابر گرگوری McMichael, 64 و تراویس McMichael, 34, معنی است که, قربانی, کشته شد, در طول این کمیسیون از اساسی جنایت در این مورد تشدید حمله. شارژ نیاز نیست به قصد کشتن.

یک GBI انتشار اخبار گفت: McMichaels "مواجه Arbery با دو سلاح گرم است. در طول برخورد تراویس McMichael کشته Arbery."

رینولدز و خارج دادستان در حال حاضر دست زدن به صورت تام داردن گفت: در پاسخ به سوالات خبرنگاران که آنها آگاه بودند هر تفهیم اتهام و یا پیوند جلسات برنامه ریزی شده برای متهمان. رینولدز نیز گفت: او نمی دانست که آیا McMichaels تا به حال یک وکیل است که می تواند نظر.

گرگوری McMichael بازنشسته در سال گذشته به عنوان یک محقق برای Glynn شهرستان دادستان منطقه Jackie Johnson; اتصال باعث جانسون به recuse خودش. ویکراس D. A. George E. Barnhill پس از آن رو مورد قبل از recusing خود را تحت فشار Arbery خانواده به خاطر پسر خود را با این نسخهها کار در جانسون ،

Durden گفته بود او می خواست یک هیئت منصفه برای تصمیم گیری که آیا اتهامات موجه اما گرجستان دادگاه هنوز هم تا حد زیادی بسته به دلیل coronavirus. Durden روز جمعه گفت که او نمی خواهد تعظیم به فشار افکار عمومی از یک طرف و یا دیگر.

نیوبرانزویک دفاع وکیل آلن تاکر شناسایی خود را روز شنبه به عنوان کسی که به اشتراک گذاشته شده با ایستگاه های رادیویی. او نمی گویند که چگونه او به دست آمده آن است. در یک بیانیه تاکر گفت که او به نمایندگی از هر کسی درگیر است. او گفت: او تا تصویری "از آنجا که جامعه من شد پاره پاره از هم جدا شده توسط اشتباه اتهامات و مفروضات."

این ویدیو نشان می دهد یک مرد سیاه و سفید در حال اجرا در سرعت دویدن. کامیون متوقف شده در جاده ها جلوتر از او با یکی از مردان سفید ایستاده در وانت را بستر و دیگری را در کنار باز کردن درب سمت راننده.

دونده تلاش برای تصویب وانت در سمت مسافر در حال حرکت فراتر از کامیون به طور خلاصه در خارج از این دوربین را مشاهده کنید. یک گلوله برای تلفن های موبایل و ویدیو نشان می دهد دونده دست و پنجه نرم کردن با یک مرد بیش از آنچه به نظر می رسد به یک تفنگ یا تفنگ. یک شات دوم شنیده می شود و دونده دیده می شود مشت زدن به مرد. یک سوم شات از کار اخراج شده است در نقطه ای خالی محدوده. دونده staggers چند پا می افتد و رو به پایین.

اعتراض بیش قتل رسیده کاخ سفید که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه تسلیت به Arbery خانواده.

"من تو را دیدم نوار کاست و این بسیار نگران کننده" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت در Fox News Channel.

"این یک شکستگی. ... بسیار خشن, خشن, چیزهای ناروا" اضافه شده است. "عدالت انجام شدن است و آنچه که مشکل را حل میکند. آن را در دست فرماندار و من مطمئن هستم که او به انجام کار درست است."

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن به نام Arbery مرگ یک "قتل است." در طی یک میزگرد آنلاین دوشنبه بایدن گفت: این ویدئو نشان می دهد Arbery "بدون محاکمه اعدام قبل از چشم ما."

کالیفرنیا ، برایان کمپ به خبرنگاران گفت: قبل از این اتهامات اعلام شد که او با اعتماد به نفس دولت محققان را "پیدا کردن حقیقت است."

"در اوایل این هفته من از تماشای این ویدئو به تصویر می کشد آقای Arbery آخرین لحظات زنده" کمپ گفت. "من می توانم به شما بگویم آن را کاملا وحشتناک و گرجی شایسته پاسخ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن