پارک های تفریحی باز با حرارت چک در دروازه - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

شیوع کروناویروس است برخورد یک شوک به اقتصاد جهانی با سرعت بی سابقه ای. زیر تحولات پنج شنبه مربوط به ملی و جها

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

شیوع کروناویروس است برخورد یک شوک به اقتصاد جهانی با سرعت بی سابقه ای. زیر تحولات پنج شنبه مربوط به ملی و جهانی پاسخ, محل کار و گسترش ویروس.

به دنبال عادی: به عنوان متحده و شهرستانها استراحت محدودیت کسب و کار به آرامی به انجام همان.

دو فلوریدا پارک بازگشایی پنج شنبه برای اولین بار از اواسط ماه مارس. SeaWorld Orlando و Busch Gardens خلیج تمپا خواهد باز کردن دروازه اما رزرو هستند که نیاز به محدود کردن جمعیت ماسک صورت مورد نیاز هستند و متوسط نیز انجام خواهد شد در قسمت ورودی. Universal Orlando Resort بازگشایی در هفته گذشته.

دیزنی خواهد بازگشایی آن دو پارک در کالیفرنیا — دیزنی لند و کالیفرنیا ماجراجویی — در ژوئیه 17. مرکز شهر دیزنی منطقه که شامل رستوران ها و مغازه ها را بازگشایی در تاریخ 9 ژوئیه. والت دیزنی قبلا اعلام کرد که دو نفر از آن دنیای دیزنی پارک فلوریدا — سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات — را بازگشایی در جولای 11. دو نفر دیگر پارک — استودیوهای هالیوود و Epcot — دوباره باز خواهد شد در ژوئیه 15.

باشگاه سام است نورد از منظقه وانت در سراسر کشور است. عضویت-تنها باشگاه انبار متعلق به خارج, پیش بینی همه 597 باشگاه را به شرکت در پایان ماه.

کودکان محل را بازگشایی اکثر فروشگاه های آن توسط ژوئیه 1. پس از درد و رنج 38 درصد سقوط در فروش در طول سه ماهه اول با فروشگاه بسته, مدیر عامل شرکت جین الفرس گفت که فروش این سه ماهه هستند تا در پایین دو رقم و آنلاین و تقاضا است که تا 300% با 61 فروشگاه باز به عمومی در ایالات متحده و کانادا از جمعه.

دولت و بانک مرکزی: کشور در حال کشتی با نرخ بالای بیکاری و اقتصادهای در حال حاضر فقط بازگشت به زندگی .

توکیو برداشته coronavirus هشدار پس از تعداد موارد جدید تثبیت و شهر را دنبال کاهش بیشتر از محدودیت های کسب و کار, با, بازی, مراکز سرو pachinko و کارائوکه بازگشایی جمعه. هشدار صادر شد که هفته گذشته پس از موارد جدید شروع به پریدن کرد از 13 تا 34.

این شهرستان در دو مرحله از سه مرحله برنامه ریزی برای کسب و کار معنی سینما و ورزشگاه در حال حاضر شروع به باز کردن.

توکیو حساب برای حدود یک سوم از ژاپن 17,300 عفونت و 920 مرگ و میر.

سفر: سفر آمد که به وقفه در طول همه گیر است شروع به سطح شیب دار بالا به آرامی. این آسیب های اقتصادی به سفر صنعت عظیم است.

لوفت هانزا ممکن است قطع 22,000 شغل تمام وقت در سطح جهان است. که بیش از دو برابر تعدادی از مشاغل که خطوط هوایی آلمان که صاحب صاحب سوئیس شرکت هواپیمایی اتریش و بروکسل ایرلاینز پیش بینی کرده بود پیش از آن. لوفت هانزا در مورد استخدام 135,000 مردم و انتظار دارد که به حدود 100 کمتر هواپیماها در عملیات پس از همه گیر.

با آن هواپیما پرواز در یک ظرفیت است که با کاهش 85% Delta Air Lines نیروبخش است و برای 90% شیرجه رفتن در درآمد این سه ماهه. که به معنی حامل که شده درآمد بیش از $12.5 میلیارد دلار در سال گذشته در همین دوره انتظار درآمد تنها در حدود $1.25 میلیارد دلار در این دوره سه ماه است که به پایان می رسد در ماه ژوئن.

دلتا به کاهش هزینه ها برای جبران کاهش در سفر. این شرکت گفت: در یک نظارتی تشکیل پرونده که از آن انتظار خروج پول نقد و حدود 40 میلیون دلار در روز آخر این ماه را از حدود 100 میلیون دلار در پایان ماه مارس.

ترکیه راه اندازی مجدد پروازهای بین المللی برای اولین بار از اواخر ماه مارس است. پرواز به لندن آمستردام و دوسلدورف, آلمان, در زمان خاموش اواخر پنج شنبه.

فنلاند را به سهولت COVID-19 محدودیت های مسافرتی و بالابر داخلی کنترل مرز در ترافیک مسافری با نوردیک همسایه, دانمارک, ایسلند و نروژ و همچنین کشورهای بالتیک استونی لتونی و لیتوانی در روز دوشنبه. این اقدامات مانع سوئد که در آن coronavirus وضعیت بدترین است در شمال اروپا در منطقه و خطر گسترش آن را از طریق عبور از مرز سوئد-فنلاند سفر بالاترین.

بازار: بازار بورس جهانی سقوط پنج شنبه بعد از فدرال رزرو نشانه های یک مسیر طولانی برای بهبودی از این بیماری همه گیر و در میان گزارش ها از افزایش تعداد coronavirus عفونت در تعدادی از کشورهای ایالات متحده آمریکا.

سرد ترکیه: مارلبورو ساز فیلیپ موریس بین المللی انتظار دارد درآمد این سه ماهه به اسلاید در نزدیکی پایان بالا از 8 درصد به 12 درصد محدوده آن تا به حال ارائه شده قبلا با استناد به مستند محدودیت. کاهش نسبت به پایان بالا از محدوده است که ناشی از تمدید lockddowns در آمریکای لاتین و اروپا این شرکت اعلام کرد.

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن