ولی آتش خلاصه: خدمه پاسخ به 3 قابل توجهی در ساختار آتش سوزی - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

این یک هفته پر مشغله برای اسپوکین ولی آتش نشانی ممکن است 25-31 با خدمه در پاسخ به سه معنی داری ساختمان, آتش سو

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

این یک هفته پر مشغله برای اسپوکین ولی آتش نشانی ممکن است 25-31 با خدمه در پاسخ به سه معنی داری ساختمان, آتش سوزی, در, درست است که در هفته.

اولین گزارش شده در مارس 25 نزدیکی تقاطع استار جاده و خیابان یوسف در 8:41 a. m. A رهگذر گزارش داد که جدا انبار در آتش بود. خدمه یافت انبار کاملا شعله ور و پس از آن بود دور از جاده و نزدیکترین شیر آتش نشانی – که آنها تا به حال به استفاده از شیلنگ اضافی علاوه بر آب در کامیون, گفت: سخنگوی وزارت جولی خوشحال است.

50 فوت 40 فوت در انبار قرار داده شد و با کمک از, Kootenai, شهرستان, آتش منطقه است. چند جوجه های مرده در آتش است.

مهم بعدی آتش سوزی گزارش شد در یک fourplex 12:41 p. m. on May 28 در شمال بوئینگ جاده ها است. وجود دارد مقدار زیادی از دود اما هیچ شعله های آتش. آن را به نظر می رسد که این آتش سوزی شده بود سوختن در یک دیوار خارجی شاد گفت. علت آتش سوزی شد به ترسیم نادرست دور انداخته سیگار.

کسی گزارش از دیدن دود سیاه که از یک گاراژ در 12000 بلوک شرق Valleyway خیابان در 3:09 بعد از ظهر در مارس 29. این جدا گاراژ در آتش بود که خدمه وارد شده است. همه مردم در داخل خانه و همچنین به عنوان یک گربه و دو سگ قادر به خارج ایمنی.

این جدا garaged که تا به حال یک زیرزمین بود که استفاده می شود به عنوان یک فضای زندگی و خدمه در بر داشت یک سیم رابط در حال اجرا از صفحه اصلی به گاراژ. علت آتش سوزی شد و بعد مصمم به انجام آن خودتان قطره نور است که گذاشته شده بود و شکست خورده است.

دیگر تماس

از مارس 25-31

آوریل 25: 10 پا 5-پا چمن آتش سوزی گزارش شده در سطح شیب دار از westbound ایالتی 90 در خروج 296. علت آن ناشناخته است. خدمه قرار داده سوختن آتش را.

مه 26: یک مرد راه می رفت به ایستگاه 4 در اوتیس باغ در 5:44 بعد از ظهر حمل انفجار کابل و کلاه سندبلاست که او گفت که او در بر داشت در حالی که تمیز کردن خانه پدرش. اسپوکن شهرستان کلانتر, تیم ملی بمب نامیده می شد و فرستاده شده به پرسنل برای در اختیار گرفتن این موارد است.

آوریل 27: گزارش از یک تریلر در آتش در رو به مشرق ایالتی 90 فقط در شرق خروج 206 دریافت کرده بود در 7:35 بعد از ظهر خدمه در بر داشت دود از سمت چپ مجموعه ای از دو لاستیک در محور عقب تریلر و هر دو لاستیک صاف شد. راننده گفت که او را دیدم دود و کشیده شدن و استفاده از کپسول آتش نشانی برای خاموش کردن برخی از شعله های آتش. آتش نشانان مرطوب کردن چرخ و توپی مونتاژ برای خنک کردن آن است.

مه 30: ساکنان یک خانه در منطقه شانون خیابان و Holl بلوار به نام فقط پس از 2 بعد از ظهر که به گزارش رعد و برق برخورد کرده بود و آنها فکر می کردند که بوی دود. آتش نشانان در بر داشت 6 اینچ, قطعه ای از چوب تر و تمیز بود که زدم اما هیچ آسیب های دیگر. خدمه رفت داخل اتاق زیر شیروانی و نه پیدا کردن هر گونه دود و با استفاده از یک نردبان هوایی به جوجه سقف خسارت. آنها صاحب خانه شد توصیه به تماس با برق برای مقابله با قطع بود که افتاد و نمی خواهد تنظیم مجدد.

با شماره های: خدمه در پاسخ به 349 calls هفته مه 25-31 از جمله 273 تماس برای خدمات اضطراری پزشکی. پاسخ دیگر شامل 15 خودرو در تصادف, یک گزارش از یک سیم برق خط و یک زن که به نام گزارش که پسر او را به حال وصل سینک دستشویی و چپ آب در حال اجرا در حالی که او خواب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن