صدای دیگر: بیس بال است اما آن را متفاوت خواهد بود

طرفداران تفریح و سرگرمی ملی خبر خوب وجود دارد: بیس بال خدایان باید پاسخ داد: نماز های خود را. تابستان سال 2020

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

طرفداران تفریح و سرگرمی ملی خبر خوب وجود دارد: بیس بال خدایان باید پاسخ داد: نماز های خود را. تابستان سال 2020 خواهد بود در مجموع از دست دادن. لیگ بیس بال فصل خواهد شد به شدت به صورت مختصر و کوتاه در تماشاگران و متفاوت در راه است که ممکن است باعث از purists به پوند زمین با Louisville Slugger. اما در نهایت وجود شادی در Mudville.

پس از چند ماه خسته کننده مجادله بین بازیکنان و صاحبان دومی اعمال حق خود برای تحمیل یک راه حل است. این ویژگی در 60 بازی فصل با فصل آغاز ژوئیه 23 یا 24.

یک هشدار مردمی: جاوا باشد یک کمی عجیب و غریب, حتی گذشته از برنامه ریزی روز افتتاحیه نیز پس از معمول همه ستاره. صحبت که وجود دارد احتمالا نمی تواند همه ستاره. در ابتدا حداقل غرفه خالی خواهد بود — که اعطا نمی شود کاملا جدید دید در شیکاگو است. پس از همه, این شهر ballclubs را تجربه کرده اند از دست دادن یک یا دو فصل.

لیگ ملی کوزه را دیگر تحمل تحقیر از تلاش برای استفاده از یک خفاش. چهل و هر تیم بازی خواهد بود در برابر لشکر رقبا و بقیه را در برابر تیم های مربوطه در بخش های دیگر لیگ برای کاهش سفر. بازی ممکن است نقل مکان کرد به خنثی استادیوم برای حفاظت از بهداشت و ایمنی.

در فوق العاده نوبت هر تیم شروع خواهد شد آن نیمی از زمین باز یافته با یک دونده در دوم. چنین سنت به عنوان تف و بالا fiving ممنوع است. (خاراندن حفاظتی جام تنظیمات و عجیب و غریب خمیر تیک خواهد به عنوان قبل از.)

"غیر-بازی پرسنل را به پوشیدن ماسک در ستاره شرق و اغل گاو یا حشم در همه زمان ها می گوید:" MLB و نه شکارچی ماسک. بازیکنان و مربیان خواهد شد تست شده برای COVID-19 هر روز و هر کسی که تست مثبت خواهد بود قرنطینه.

همه ما باید در حفظ و انتظارات ما کم است. یک توده شیوع این ویروس می تواند از خط خارج همه چیز. اما پس از آن هر فن بیس بال می داند که امید زیادی در شروع فصل ممکن است در نهایت در اشک.

بیس بال در سال 2020 نخواهد بود کاملا آنچه که ما می خواهم همه ترجیح می دهند. وجود دارد یک حرکت صعودی هر چند به عنوان سابق Yankees پارچ مایک استانتون اشاره کرد: "این خواهد بود که از یک سال است که هر کس به یاد. هر کس."

— شیکاگو تریبون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب