نقطه عطفی مرکز ناهار رایگان کنسرت در 'ایوان'

نقطه عطفی در مرکز زندگی ناهار موسیقی نقل مکان کرد و به "ایوان است." چیزی که نقطه عطفی است که تماس با آن ورودی

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

نقطه عطفی در مرکز زندگی ناهار موسیقی نقل مکان کرد و به "ایوان است." چیزی که نقطه عطفی است که تماس با آن ورودی شرقی در بازار و خیابان است.

قبلا به نام موسیقی در کافه رایگان summer concert series – که شروع می شود Aug. 5 و همچنان در ظهر روز چهارشنبه از طریق ماه – منتقل شد خارج با توجه به COVID-19 محدودیت و اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله. کنسرت را برانگیخت می تواند یک صندلی یا پتو و ناهار خود را. ماسک صورت تشویق می شوند با توجه به نقطه عطفی مرکز انتشار اخبار.

نقطه عطفی مراکز "شرق ایوان است." حسن نیت ارائه میدهد نقطه عطفی مرکز

نوازندگان محلی در صف هستند:

Aug. 5: Joey Ryan Joey Ryan و جوهر انجام خواهد شد pop-folk.

Aug. 12: Kashimana یک خواننده/ترانه سرا که انجام اصلی پاپ موسیقی آکوستیک. با توجه به نقطه عطفی انتشار: "Kashimana غنی soulful voice است مانند دلپذیر صدای Sade مخلوط با خام نگرش تینا ترنر و آهنگ های او به شما نشان می دهد که در آن ضربان قلب."

دن نیوتن حسن نیت ارائه میدهد عکس)

Aug. 19: دن نیوتن "پدر فشار" انجام اصلی و سنتی, آهنگ آکاردئون. "دن تساوی را تحت تاثیر قرار برای آهنگ ها و آهنگ از اين منابع به عنوان کیسه پارچه ای کولی, نوسان, کاخون, Jug band, Tex-Mex و Cumbia."

Aug. 26: مارتین Devaney هفت طول کامل آلبوم ها و یکی از سنت پل بهترین و شناخته شده ترانه سرایان. او یک عضو سابق Heiruspecs.

برای اطلاعات بیشتر: landmarkcenter.org/music-in-the-cafe/.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن