گزارش: St. Paul نمی تواند یک مرکز شهر برای NHL برگشتی

طولانی در نظر گرفته شده به عنوان یک پتانسیل hub شهرستان برای NHL آف زمانی که لیگ رزومه اقدامات سنت پل است در ح

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

طولانی در نظر گرفته شده به عنوان یک پتانسیل hub شهرستان برای NHL آف زمانی که لیگ رزومه اقدامات سنت پل است در حال حاضر رسما از در حال اجرا با توجه به گزارش ورزشی مایکل Russo.

NHL شامل شهرهای دوقلو در یک لیست کوتاه از 10 مکان های بالقوه برای میزبانی postseason — یکی برای کنفرانس شرق برگشتی دیگر برای کنفرانس غرب.

در میان لیگ ملاحظات: COVID-19 شرایط تست ظرفیت مقررات دولت عمل یخ بازی در دسترس بودن و در دسترس بودن و موجودی.

انرژی اکسل مرکز قطعا رقم به به مردن. منطقه است پرتکاپو با تمرین میدان و مقررات دولت به نظر می رسد کاسته به نقطه که در آن بازی در مینه سوتا شده است باید امکان پذیر است.

"این بزرگترین و بهترین هاکی بازار در کشور" وحشی مدیر کل لایحه Guerin گفت: در ماه گذشته. "وجود دارد rinks همه جا. ما رو بزرگ عرصه و تمرین یخ بازی. وجود هتل ها. آن را فقط منطبق من بدیهی است که جانبدارانه است, اما من فکر می کنم آن می تواند کامل و مناسب است."

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz قبلا ابراز حمایت خود را از ایده و گفت: "ما قطعا می خواهید به بخشی از آن."

اما در حالی که هتل در دسترس در اطراف بازار آمریکا و در مینیاپولیس بالا وجود ندارد کاملا به عنوان بسیاری از گزینه های در سنت پل. و این منطقه را در وضعیت ناآرامی در پی قتل جورج فلوید در مینیاپولیس به احتمال زیاد نیز نقش مهمی در این شهر نمی شود انتخاب شده است.

کلمبوس همچنین بنا به گزارش ها از در حال اجرا به یک شهر میزبان. لاس وگاس است که به طور گسترده ای به عنوان یک مورد علاقه به یکی از دو مرکز شهرستانها در حالی که سه کانادا شهرستانها نیز در دست بررسی است. همچنین هنوز هم در مخلوط با توجه به ورزشی: شیکاگو و لس آنجلس.

آن را به عنوان هر چند سایت بسیار مهم برای طرفداران محلی. آنها تقریبا به طور قطع نمی شده اند مجاز به شرکت در بازی ها بدون در نظر گرفتن به عنوان postseason رود برگزار می شود بدون تماشاگر.

وحشی را در ونکوور بهترین-از-5 بازی-در دور پلی آف هر زمان که postseason بازی آغاز می شود.

بازیکنان زنجان به گزارش به تیم سایت برای اردوگاه های آموزشی در 10 ژوئیه اما تمام برنامه ها به نظر می رسد آزمایشی به عنوان COVID-19 نفر در نوسان است در سراسر کشور است.

خلیج تمپا رعد و برق خود را تعطیل مرکز آموزش هفته گذشته پس از سه بازیکن و اضافی کارکنان آزمایش مثبت برای coronavirus.

مینه سوتا میزبان یک رویداد بزرگ ورزشی در ماه آینده زمانی که PGA Tour 3M باز شده در TPC شهرهای دوقلو در بلین. که مسابقات برگزار خواهد شد بدون تماشاگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن