مردم کسب و کار: جدید MNsure هیئت مدیره قرار ملاقات اعلام کرد

توجه داشته باشید: مراقبت های بهداشتیرژیم صهیونیستی. تیم Walz منصوب شده است اندرو ویتمن و دیوید فیشر به MNsure'

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

توجه داشته باشید: مراقبت های بهداشتی

رژیم صهیونیستی. تیم Walz منصوب شده است اندرو ویتمن و دیوید فیشر به MNsure's هیئت مدیره و Suyapa, میراندا به خدمت دوره دوم به عنوان بهداشت عمومی برنامه های نماینده در MNsure هیئت مدیره; ویتمن استاد بیمه در کارلسون دانشکده مدیریت و AARP-مالیاتی IRS مشاور فیشر به عنوان یک مکمل استاد حقوق در دانشگاه مینه سوتا قانون مدرسه و دانشگاه سنت توماس دانشکده حقوق. علاوه بر این MNsure مدیره منتخب پیتر بنر به آن صندلی جدید جایگزین سابق بهداشت ، کتی Sheranکه در اصطلاح به عنوان رئیس هیئت مدیره منقضی شده است. MNsure دولت است بهداشت عمومی insuarnce ارز.

تبلیغات/روابط عمومی

روابط رسانه ای آژانسBurnsville اعلام کرد انتخاب آن به عنوان ایالات متحده در آژانس بازاریابی برای Inid آزمایشگاه تحقیقاتی.

ساخت و ساز

کاروس-Anderson استخدام کریستوفر وبر به عنوان یک سرپرست در شرکت مینیاپولیس ،

فدرال رزرو

که بانک فدرال رزرو مینیاپولیس اعلام کرد که در آن فرصت و فراگیر رشد موسسه به نام شش عضو جدید به آن جامعه مشورتی هیئت مدیره: Chanda اسمیت بیکر, مینیاپولیس, بنیاد; Steve Grove, Minnesota Department of اشتغال و توسعه اقتصادی; Veena A. Iyer مهاجر قانون مرکز مینه سوتا; Jane لئونارد رشد و عدالت; Devinder Malhotra, مینه سوتا, استیت کالج ها و دانشگاه های سیستمو تیم مارکس خیریه کاتولیک.

خدمات مالی

منار مخروطی Credit Union, شاهین ارتفاعات, اعلام تشکیل یک تنوع و شمول شورای ساخته شده از هفت Spire اعضای هیات به نمایندگی از بخش های مختلف و شاخه. ... بث Lawlor اتحاد پیوست مینیاپولیس مبتنی بر بانک ایالات متحده آمریکا به عنوان رئیس جمهور مدیریت ثروت خصوصی; Lawlor قبلا به عنوان مدیر عامل رئیس ملی زمینه تعامل و فروش, مدیریت ثروت و بانکداری و وام. ... شرکت حسابداری Mahoney Ulbrich Christiansen اهلسنت پل زیر را اعلام کرد تبلیغات: همکاران ارشد: سام Broman تونی Kallevig شاون پارک Aubre Parsons; کاردانی مدیران: خواهد بیتس دارن Fetzer و کارولین Tschanz.

مراقبت های بهداشتی

به ابوت شمال غربی بیمارستان بنیادبخشی از Allina Health, مینیاپولیس, منتخب چهار جدید اعضای هیئت مدیره: کانلی بروکس, جونیور, مدیریت خصوصی کارخانه اره کشی; Berit Kyllo فرانسیسجامعه داوطلب; Todd Lifson, Lurie LLPو جسی Overton دوم از SkyTech Inc. و SkyLearn LLC.

قانون

St. Paul بومی و مینیاپولیس-بر اساس Cozen اوکانر وکیل اوان Berquist شده است Hennepin County کانون با 2020 تعالی در Pro Bono جایزه خدمات.

تکنولوژی پزشکی

MicrobiologicsSt. Cloud, استقبال مایک Prasch به عنوان رئیس امور مالی. Prasch قبلا به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور/رئیس امور مالی برای سرعت تحلیلی. ... IntriCon Corp.یک آردن هیلز مبتنی بر, طراح, توسعه دهنده و تولید کننده مینیاتوری, مداخله, کاشت و بدن فرسوده دستگاه های پزشکی اعلام کرد که اسکات Longval منصوب شده است رئیس جمهور و رئیس اجرایی موثر Oct. 1. Longval که قبلا رئیس امور مالی و رئیس اجرایی. ... Humanetics Corp.یک ادینا مبتنی بر توسعه دهنده دارو برای کمک به درمان سرطان اعلام کرد آن را منصوب کرده است بازنشسته دریادار دکتر کالین Chinn به آن هیئت مشاوران پزشکی.

انسان دوستی

ADX Labs, Inc., یک مینیاپولیس مبتنی بر نرم افزار کسب و کار, شرکت, اعلام کرد آن را اهدا کرده است 90000 دلار به برداشت دوم Heartland به صندوق نیاز به وعده های غذایی برای کودکان و خانواده ها تجربه COVID-19 همه گیر مرتبط با گرسنگی است. اهدای ساخته شده توسط ADX آزمایشگاه خیریه بازو ADX بنیاد.

خدمات

ESP آن رایک مینیاپولیس مبتنی بر فن آوری نیروی انسانی شرکت استقبال هارون Stratman به عنوان مدیر عامل.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب