روح مشاغل: کسب و کار است که در یک خزیدن برای اسپوکن آژانس مسافرتی به عنوان آن منتظر واکنش - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس ا

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

کتی Nystrom ترتیب سفر برای زندگی اما نیست که او را ایمنی بدن به هوی و هوس یک صنعت ویران شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

Nystrom صاحب ادواردز LaLone آژانس مسافرتی در مرکز شهر Spokane تا به حال مدت طولانی است که به دنبال به جلو به یک اروپایی گریز در اواسط ماه مارس. این یک سفر کاری – یکی از قدرت پردازش از بودن در صنعت سفر – که می توانست او قرار داده و صنعت دیگر اعضای کروز رودخانه تا دانوب برای یک هفته مخلوط کردن کار و اوقات فراغت برای چند روز.

سفر با این حال بیشتر شد بعید است به عنوان COVID-19 گسترش در سطح جهان است. خوشبختانه Nystrom ساخته شده است یک حرفه ای از دست زدن به موقعیت های شبیه به این برای مشتریان بیش از 30 سال گذشته و او می داند که چگونه به بهترین وضعیت ناگوار. او بازپرداخت کروز و اعتباری برای پرواز خود را.

"این یک مقدار زیادی از انتظار در اطراف برای شرکت به انصراف از کروز خود را زیرا آنها منتظر تا آخرین لحظه و نمی خواهد به بازپرداخت اگر آن را نمی تواند لغو" Nystrom گفت. "بار مثل این واقعا به شرکت ها و افراد فرصتی برای نشان دادن خود واقعی خود را پیدا کردم."

Nystrom شده است با ادواردز LaLone بدو 30 سال پیش شده است و مالک برای هفت سال گذشته. آژانس دسته برنامه سفر برای مشتریان خود در هر مرحله از راه, رزرو هتل, اجاره ماشین و پرواز برای مسافران انفرادی و سفر.

بسیاری از فکر می کنم سفر عوامل یک یادگاری از دوران گذشته Nystrom گفت: اما واقعیت این است که اینترنت تنها کمک به رشد کسب و کار خود را. مسافران هنوز درک داشتن یک متخصص در تماس از رزرو برای بازگشت به خانه و گاهی اوقات آن را به سادگی آسان تر برای جلوگیری از "سوراخ خرگوش" و کسی که می داند که چگونه به انجام این کار برای شما Nystrom گفت.

و در طول سال Nystrom گرفته است یک قانون طلایی را به قلب: چه چیزی بهترین را برای مشتری است بهترین برای آژانس.

Nystrom و هفت کارکنان را تقریبا تمام درآمد خود را در کمیسیون از شرکت های مسافرتی. به عنوان رزرو خشک شده بود درآمد. Nystrom تا به حال به غیر روحانی کردن تمام عوامل برخی از آنها از بین رفته اند در بیکاری است.

با اینحال Nystrom گفت که "هرگز یک گزینه" به جلو فروشگاه ها در کامپیوتر است. مشتریان هنوز هم نیاز به کمک برای مبارزه با بازپرداخت در لغو سفر او به سر برد هفته اول از خاموش کردن تخلیه مشتریان از خارج از کشور.

"وجود دارد یک شانس من فقط آن را تعطیل و رفتن به دریاچه برای تابستان" Nystrom گفت. "گوشی زنگ خاموش قلاب به هر وسیله. اما اگر وجود دارد تنها دو تماس تلفنی در هفته, من می خواهم به اینجا برای این دو می نامد."

مانند بسیاری از غیر ضروری کسب و کار آژانس است و احساس خرج کردن در ماه های اخیر به عنوان دفتر خود را بسته و کارکنان عقب نشینی خانه. اما صنعت سفر شده است تحت فشار اضافی به مشتریان لغو پرواز و اقامت در خانه هر زمان ممکن است.

با اینحال Nystrom گفت که او "دیوانه مشغول" برای اولین هفته از خاموش کردن. صنعت مسافرت او گفت: دشوار است به درک uninitiated در بهترین روز خود را با تغییر مداوم قوانین و مقررات. مشتریان نیاز Nystrom تخصص برای کمک به آنها حرکت لغو شد, بازپرداخت اعتبارات و برنامه های آینده. در بالا از آن Nystrom بود ناگهان آژانس تنها کارمند است.

اما ادواردز LaLone دیده است و دوران سخت قبل از. آژانس نه تنها از دست رفته بحران جهانی در سه دهه Nystrom گفت: – Spokane مسافران را بدست گرفتار در آمريکا آتشفشان ابولا و توفان و Nystrom و کارکنان کردم ،

صنعت شاهد سفر خشک به شدت زیر 9/11 و در سال 2008 بحران اقتصادی و به عنوان یک نتیجه Nystrom اجرا کسب و کار خود را محافظه کارانه در پیش بینی از دیگر رکود. او ساخته شده است تا قابل ملاحظه rainy-day صندوق شده است که به نگه داشتن او در طول بیماری همه گیر. به علاوه او اذعان می کند, کار از خانه اجازه داده است او را به اتخاذ کمتر-سرعت گیج کننده شده است که بسیار تسکین دهنده است.

اما همه چیز دقیقا نه خاص. Nystrom گفت که او انتظار ندارد رزرو برای بازگشت به سطح نرمال تا یک واکسن برای coronavirus توسعه یافته است و عوامل او ممکن است قادر به بازگشت تمام وقت تا ژانویه.

چند مشتری که سفر نیست لغو گیر کرده با ادواردز LaLone از جمله اکو Norisada یک اسپوکن resident که برنامه ریزی پسرش تولد 21 سفر به لاس وگاس از فوریه.

Norisada گفت: سفر برنامه ریزی شده برای پایان ماه جولای تا به حال شده است به طور فزاینده ای نامشخص از این بیماری همه گیر را شروع کنید. اما زمانی که او شنیده ام لاس وگاس خواهد بود شروع به باز کردن مجدد او به نام Nystrom به مطمئن شوید که برنامه هنوز هم می تواند ادامه.

"من فقط به اینجا نشسته و در انتظار برای ماه ها در حال حاضر نمی دانستند آنچه ما می خواهیم انجام دهیم" Norisada گفت. "اما یک تماس به کتی و او آن را به کار گرفته همه برای من در حالی که من در تلفن."

هر چند او کمی عصبی در مورد سفر در طول یک بیماری همه گیر Norisada گفت Nystrom تا به حال به او اطمینان در مورد اقدامات احتیاطی گرفته شده توسط هتل ها و خطوط هوایی. به علاوه Norisada گفت: او را به جای حمایت از کسب و کار محلی در هر زمان ممکن است به خصوص یکی مثل Nystrom است که او را حمایت برای سال.

به غیر از چند مشتریان مانند Norisada اینجا و آنجا Nystrom گفت اولیه دیوانگی در حال حاضر فوت کردن. او تنها چند ایمیل در یک هفته در حال حاضر بیشتر از مشتریان wishfully فکر کردن در مورد آینده تعطیلات زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت. اما Nystrom انتظار است که زمانی که کسب و کار و بازگشت دوباره آن را در نیروی کامل است.

"من می ترسم کمی آن را به مانند کوه در می رم سوئیچ" Nystrom گفت.

در ضمن Nystrom است که کار از خانه در تماس با نگه داشتن دیرین مشتریان و ارسال به سفر الهام در آژانس رسانه های اجتماعی. و او برنامه ریزی یک چیزی کمی برای خودش بیش از حد – در ماه اکتبر او و همسرش خواهد خود را جشن 30 سالگرد با یک سفر به هاوایی با استفاده از این اعتبار از لغو سفر اروپا.

یا اگر چیزهایی که هنوز وارونه آنها را با ماشین به شمال کالیفرنیا.

"من می بینم بسیاری از ماشین سفر و کمپینگ برای این تابستان و پاییز" Nystrom گفت. "و این دقیقا ما بزرگترین کسب و کار. اما ما قرار نیست در هر نقطه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن