Blue Jays مصرف در جهان سری شانزه در دی سی به عنوان COVID-19 roils لیگ

واشنگتن—آن را دقیقا عمده-لیگ اولین بازی که سانتیاگو اسپینل برنامه ریزی شده بود اما در سال 2020 آن را به انجام.

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

واشنگتن—آن را دقیقا عمده-لیگ اولین بازی که سانتیاگو اسپینل برنامه ریزی شده بود اما در سال 2020 آن را به انجام.

این rookie infielder که بازی اولین بازی خود را با تورنتو بلو جیز روز شنبه در خلیج تمپا می گوید او را به حفاظت از خود را از COVID-19 بهترین راه او می داند که چگونه: به سادگی با اقامت قرار داده است.

"تنها چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که مراقبت از هر یک از دیگر" اسپینل روز دوشنبه گفت: در یک ویدئو کنفرانس قبل از دوشنبه شب بازی در برابر جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن.

"شخصا من حتی نمی رفتن. من سفارش غذا در اتاق من غذا خوردن در اتاق من قرار دادن همه چیز من نیاز به در اتاق و من تنها ماندن در اتاق. من نمی رویم چون نمی خواهم به (تست) مثبت است."

چقدر دیگر اسپینل را rookie فصل گذشته باقی می ماند یک سوال باز است.

جمعه میامی مارلینز خانه بازکن بود به طور ناگهانی لغو شد در آخر هفته پس از تعدادی از بازیکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 از جمله اسپینل دوست هارولد رامیرز. نیویورک-فیلادلفیا بازی نیز نامیده می شد آنجا که یانکی ها شده اند در همان محل باشگاه وانجمن Marlins استفاده می شود آخر هفته گذشته.

اسپینل یک دوست خوب از Marlins outfielder هارولد رامیرز که گزارش شده است که یکی از چند بازیکن به آزمایش مثبت گفت: او نه صحبت با هر کسی که با این سازمان پس از کلمه نتایج آزمون عمومی شد.

و نه او گفت: باید جیز حال هر دیدار اخیر جلسات فراتر از یک بحث است که در زمان قبل از فصل رو در جریان است.

"به توافق رسیدیم که در آن بود و ما باید مراقب باشید با این مسائل این مسائل جدی است" اسپینل گفت. "ما شده است مراقبت از چیزهای که بیش از حد, بنابراین آن را بسیار خوب است."

مثبت نتایج آزمون باید بازیگران پال بیش از یک متوقف خلاصه فصل است که حتی یک هفته به لطف یک بیماری همه گیر است که در حال حاضر مجبور جیز به تماس بوفالو خانه پس از دولت فدرال حاضر به اجازه دهید آنها را بازی در کانادا.

اسپینل یکی نیست اجازه شرایطی او را پایین.

"من می دانم چه خبر است و من می دانم آنچه که در جهان اتفاق می افتد بنابراین آنچه که من در تلاش برای انجام دهید این است که سعی کنید مراقب باشید," او گفت:.

"زمانی که من در این زمینه زمانی که من در اینجا در اتاق قفل تمرکز من این است که برای انجام کار من و سعی کنید برای کمک به پیروزی تیم است. و به عنوان به زودی به عنوان این بازی است که بیش از, من فقط سعی کنید مراقب باشید. اقامت در اتاق من. و آن است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما را برای دیدن در طول Blue Jays بازی در برابر اتباع واشنگتن? به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن