سالم جورج کارل شروع می شود, پادکست ممکن است روزی مربی دوباره

دنور—حقیقت: جورج کارل نیست این احساس سالم در 15 یا حتی 20 سال است. او بازی مقدار زیادی از گلف, دوچرخه سواری و

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

دنور—حقیقت: جورج کارل نیست این احساس سالم در 15 یا حتی 20 سال است. او بازی مقدار زیادی از گلف, دوچرخه سواری و پیدا کردن زمان برای یوگا.

بسکتبال: دیرین NBA مربی که به مبارزه با سرطان سه بار نگه داشتن درب باز برای بازگشت به کسب و کار شاید به عنوان یک سر مربی و یا احتمالا به عنوان یک دستیار.

حقیقت + بسکتبال: عنوان از 69 سال کارل جدید صحبت می کنند-خود-ذهن پادکست که او را پیدا کردن "روح."

او ممکن است منجر به یک شبه بازنشسته شیوه زندگی اما اشتباه نکنید — او بازنشسته شد.

"من عاشق این بازی تا آنجا که من تا به حال گفت:" کارل که نه مربی در لیگ پس از اینکه اجازه رفتن توسط ساکرامنتو پس از سال 2016 فصل است. "اگر وضعیت حق آمد من ممکن است مربی دوباره."

کارل شده است رفع تشنگی خود را برای hoops از طریق پسرش Coby که سر مربی جنوب خلیج لیکرز G لیگ باشگاه. جورج کارل گرفتار کاملا چند از پسرش بازی در فرد قبل از فصل متوقف شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. زمانی که او وجود ندارد او همیشه در دسترس برای مشاوره.

"من نمی می توانید بسیاری از تماس های تلفنی که او را برنده. اما زمانی که او از دست دادن من بسیاری از تماس های تلفنی" cracked کارل که 1,175 حرفه ای به طور منظم فصل برنده در نانامی به بازی با کلیولند گلدن استیت, سیاتل, میلواکی, دنور و ساکرامنتو است.

کارل نام به تازگی ظاهر در یک قسمت از "آخرین رقص" یک ESPN و Netflix 10-بخش مجموعه مستند در مورد مایکل جردن شیکاگو بولز. کارل به نام با اردن برای تبریک بسکتبال بزرگ در حالی که آنها در همان رستوران طول 1995-96 NBA Finals.

حقیقت: او در رستوران و نمی تواند بیش از. او نمی یاد تا به حال راه رفتن با اردن است.

بسکتبال: او هشدار داد همه بازیکنان خود را به fraternize با اردن و گاو در طول سری. او نمی خواست به اردن هر گونه سوخت اضافه شده. معلوم کارل ارائه انگیزه بیشتری با سلام به هموطنان خود دانشگاه North Carolina Tar Heel. اردن به طور متوسط 27.3 امتیاز در طول یک سری شیکاگو دستگیر شده در شش بازی.

"من ایستاده بود با کد من با این تیم توضیح داد:" کارل که یک کتاب منتشر شد با عنوان "خشمگین جورج: من چهل سال باقی مانده NBA Divas, Clueless GMs و فقیر شات انتخاب" در سال 2017. "من فکر نمی کنم من بی ادب فرد است."

این روزها کارل خوردن و گرفتن مقدار زیادی از ورزش و زندگی "زندگی با استرس کمتر." که همه اضافه می کند تا به این: او نیست احساس این سالم در در حالی که.

کارل برای درمان سرطان پروستات در سال 2005 و پس از آن در فوریه 2010 اعلام کرد او گردن سرطان که او را مجبور به گرفتن مرخصی از این قطعات برای درمان و از دست پست-فصل (اول دور دست دادن به یوتا). سال بعد او نشان داد او مبتلا به ملانوم چشم است. او موفق به دریافت ملانوم پژوهش بنیاد شجاعت جایزه در سال 2019 برای به رسمیت شناختن "از شجاعت او نشان داده است در مواجهه با چشمی ملانوم."

"من بیدار نیست به نگرانی در مورد سرطان" کارل گفت. "اما اگر من به عقب لطمه می زند و من فکر می کنم این سرطان است. اگر شانه من لطمه می زند و من فکر می کنم این سرطان استخوان. اولین چیزی که من فکر می کنم سرطان است.

"هنگامی که شما را به سرطان شما را در معرض خطر بالاتر ابتلا به سرطان دیگری. من می دانم که. اما من سلامت است که احتمالا به عنوان خوب به عنوان آن است که در حدود 15 یا 20 سال."

او غمگین از دست دادن جری اسلوان که درگذشت جمعه در 78. کارل خاطرات خوشی از ترکیب هیرو مقابل اسلوان که صرف 23 فصل به عنوان مربی تیم یوتا جاز.

"جری بسیار وفادار و بسیار خواستار قدیمی مدرسه مربی" کارل گفت.

حقیقت: کارل شروع پادکست خود را با شرکت کنندگان برت گلدبرگ Bradley سوختگی و Mikey گلدنبرگ در ژانویه به طرفداران فکر می کنم متفاوت در مورد پرتال تخصصی اولی.

بسکتبال: وجود مقدار زیادی از hoops بینش در پادکست. او را مورد بحث یک کمی از همه چیز:

  • در یک قسمت با عنوان "مورد عجیب کارملو" او آدرس خود را در رابطه با کارملو آنتونی در حالی که هر دو در دنور: "او بسیار با استعداد است. من نگاه خودم را به عنوان من شکست خورده کمی با Melo. چون من نمی توانستم او را به عظمت استعدادهای خود را. من احساس می کنم شکست خورده در گرفتن او را به بهترین از بهترین. من هم احساس می کنم به من کمک کرد تا او را به حال لعنتی خیلی خوب است."
  • در یک نسخه ویژه با عنوان "کوبه" کارل صحبت در مورد کوبه برایانت که در سقوط یک هلیکوپتر در ماه ژانویه: "هیچ سوال کوبه برایانت ساخته شده این بازی بسکتبال را به مکانی بهتر, یک بازی بهتر است."
  • در یکی با عنوان "سقوط: 1994 Sonics در مقابل قطعات پلی آف" کارل بحث بالا-کشت سیاتل از دست دادن به underdog قطعات در بازی 5: "دردناک است. بدبخت ... ناامیدی از شهر سیاتل هنوز هم همچنان در ذهن من از (Dikembe) Mutombo تخمگذار در پشت او با که توپ در هوا است. من می خواهم به آن لگد."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پرداختن به موضوعات خاص است و به همین دلیل کارل برخوردار پادکست: "ما می توانیم کمی عمیق تر می شود و کمی بیشتر روح" کارل mused.

همانطور که برای بازگشت به مربیگری درجات او را حاکم آن را. شاید بعد از هر چند پس از خود نوجوان دختر سر به کالج.

"در حال حاضر من نمی ذهن مربیگری پسر من و دوستان من" کارل گفت: "و فقط حلق آویز در اطراف ورزشگاه با این فرصت را به بحث در بسکتبال."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب