سابق نیویورک جتز QB مسیحی Hackenberg تلاش باز گشت در بیس بال به عنوان پارچ

تماس با آن Tim Tebow طرح است.مسیحی Hackenberg سابق نیویورک جتز پشتیبان کارفرمایی که بازی خود را در کالج توپ در

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

تماس با آن Tim Tebow طرح است.

مسیحی Hackenberg سابق نیویورک جتز پشتیبان کارفرمایی که بازی خود را در کالج توپ در پن استیت است رها کردن زمین برای بیس بال الماس.

Tebow به همین ترتیب داد تا فوتبال خود را حرفه ای و روشن به بیس بال در سال 2017. او امضا شده با متس نیویورک و پیشرفته به کلاس AAA سال گذشته است.

چگونه Hackenberg را لغو احکام صادره ی روی تپه — او در نظر دارد در یک پارچ او گفت: NBC 10 فیلادلفیا — ترجمه برابر پیشرفته تر رقابت باقی مانده است دیده می شود.

"آن را مانند به عنوان ساده به عنوان من می توانم آن قرار داده است من فقط می خواهم به رقابت مرد" Hackenberg گفت: NBC 10 فیلادلفیا. "مثل من به نوعی تا به حال مثل من سختی ها و با NFL و تا به حال موفقیت و حال که غلتکی سوار coaster و شما می دانید, در پایان روز, من اینجا نشسته در 25 و مانند برای من مثل من گفت: من احساس می کنم مثل من بسیاری باقی مانده در مخزن."

جت انتخاب Hackenberg در دور دوم 2016 پیش نویس NFL تنها برای او هرگز به طور منظم فصل ضربه محکم و ناگهانی برای آنها و یا هر تیم دیگر. پس از آن اظهارات اوکلند به دست آورد و او را از طریق تجارت در مارس 2018 قبل از برش او سه هفته بعد. او پیوست فیلادلفیا ایگلز (پیش فصل) و Cincinnati Bengals (تمرین تیم ملی) به صورت کوتاه, نانامی به بازی در سال 2018 است.

Hackenberg هم سعی کردم به داد فوتبال آمریکایی (AAF) مسیر و quarterbacked ممفیس بیان در بین رفته لیگ.

Right-hander کنار گذاشته مهارت های بیس بال خود را هنگامی که او وارد ایالتی پن به عنوان یک ستاره پنج کارفرمایی استخدام در سال 2013. خود عامل Noel LaMontagne نوشت: در یک ایمیل به ESPN که Hackenberg "نیست عجله هر چیزی و هوشمند بودن در مورد قرار دادن سلامت خود را در یک وضعیت بد است."

"او جوان است که اخلاق کار یک تن از بازوی استعداد مقدار زیادی از ورزشکاری و تمرکز در آن طول می کشد برای قرار دادن خود را در یک موقعیت به یک شانس" LaMontagne نوشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب