"دولت نمایشگاه مواد غذایی رژه' ارائه خواهد شد درایو-از طریق نمایشگاه مواد غذایی تجربه

نمایشگاه ایالتی مینه سوتا دوستداران این ممکن است فقط روز خود را.این نمایشگاه برگزار خواهد شد "دولت نمایشگاه مو

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

نمایشگاه ایالتی مینه سوتا دوستداران این ممکن است فقط روز خود را.

این نمایشگاه برگزار خواهد شد "دولت نمایشگاه مواد غذایی رژه" است که در آن شرکت کنندگان می توانید درایو را از طریق Fairgrounds و سفارش غذای مورد علاقه خود را. شانزده فروشندگان خواهد شد شرکت در این رویداد, که برگزار خواهد شد Aug. 20-23, Aug. 27-30 و هفت. 3-7.

شما با پرداخت 20 دلار در هر خودرو برای "چند ساعت تجربه" که شامل مواد غذایی از فروشندگان از جمله ترکیه برای رفتن تام نما, دونات, تازه, سیب زمینی سرخ کرده و شیرینی و رفتار دهان دام پنیر دلمه, Que عروس عاجلانه نوزادان چنگال سوسیس/Butcher Boys لندن داد و بیداد, لبنی, خوبی, بار, توسط میانه لبنی غرب هند غذای روح, بدون مو, هات داگ & ذرت سگ, Giggles' آتش کوره پنیر بر روی چوب و تازه-فشرده لیموناد این آشیانه El Sol غذاهای مکزیکی و شیرین مارتا کوکی.

منو و قیمت ها را می توان در اینجا یافت نشد: mnstatefair.org/food-parade-2020/

تعداد محدودی بلیط فروخته خواهد شد در هر ساعت و باید خریداری آنلاین در پیش است. فروشندگان خواهد شد در طول 1.5 مایل مسیر را از طریق Fairgrounds. غذا و مقررات ایمنی را در پی خواهد داشت و تمام معاملات را در این خودرو پنجره.

20 دلار هزینه پشتیبانی از نمایشگاه ایالتی مینه سوتا عملیات خرید مواد غذایی گنجانده شده در این خودرو قیمت بلیط. به پنج نفر مجاز هستند در هر وسیله نقلیه.

هر خودرو دریافت یک عایق نمایشگاه ایالتی مینه سوتا قابل استفاده مجدد ناهار کیسه و یک goodie کیسه پر از شگفتی از حامیان و شرکای. وجود دارد خواهد شد و سرگرمی ها و فعالیت های چیزهای بی اهمیت مسابقه با جایزه و حضور دولت در نمایشگاه کثافت Fairborne و Fairchild. یک لیست طولانی از حامیان مالی در حال کمک به این رویداد اتفاق می افتد و یک درایو مواد غذایی بهره گیری برداشت دوم افزوده خواهد شد و در فعالیت های.

فروش بلیت در ساعت 10 صبح روز جمعه, جولای 31 و تنها در دسترس آنلاین در:

etix.com/ticket/e/1014474/2020-minnesota-state-fair-food-parade-stpaul-minnesota-state-fair-events



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب